pitervfr Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Witam, mam pytanie co zrobić zeby przy lataniu na kole nie uszkodzić silnika? Może ktoś wie czy ten silnik jest podatny na jakieś modyfikacje i czy w ogóle silnik hondy vfr 750 rc36 wytrzyma taką jazdę?Dziękuje za odpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Silnik jak silnik ale to moto się średnio nadaje do gumowania, jest za ciężkie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 raczej da rade ale motocykl ogolnie za ciezki sa tansze i lzejsze dlaczego nie F3? a modyfikacje jak wszedzie s tym sporcie, jednak tylne cylindry za gaznikami nie wiadomo jak beda pracowac, dodatkowo przez monowahacz chyba pizzy nie zmiescisz... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Chodzi mi o sam silnik czy to wytrzyma i co zrobić żeby sie nie zatarł, to że jest ciężki to wiem, ale mi się jezdzi na nim bardzo dobrze,zazwyczaj jezdze normalnie ale nauczyłem sie latać nim na gumie a nie chce zniszczyć silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 przy zadnym silniku nie masz gwarancji, ze go nie zajedziesz na jednym. Ogolnie powinien dawac rade a Ty masz okazje sprawdzic jak dlugo... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Zalej olej trochę ponad stan i do dzieła. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 A co robią w innych silnikach, przygotowując je do stuntu, słyszałem że odwracają smoki pompy, co jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Zalej olej trochę ponad stan i do dzieła. Jedna uwaga- ŻADNA Honda nie toleruje zalewania olejem ponad stan na dłuższą metę a jak koledze wpadnie do głowy zrobić ostre stop na przednim to może być koniec silnika nie mówiąc już o rozległych obrażeniach kierownika i nie piszcie proszę, że koledzy zalewają i nic się nie dzieje. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Szybszym końcem dla silnika będzie pionowanie ze standardową ilością oleju i wiecznie palącą się kontrolką ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 A co robią w innych silnikach, przygotowując je do stuntu, słyszałem że odwracają smoki pompy, co jeszcze? Przegroda w misce olejowej. Jedna uwaga- ŻADNA Honda nie toleruje zalewania olejem ponad stan na dłuższą metę a jak koledze wpadnie do głowy zrobić ostre stop na przednim to może być koniec silnika nie mówiąc już o rozległych obrażeniach kierownika i nie piszcie proszę, że koledzy zalewają i nic się nie dzieje. Mozesz to rozwinąć , dlaczego akurat Hondy nie tolerują oleju ponad stan ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cmoko141 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 napewno nie wszystkie... i nie mow że olej ponad stan w tym przypadku nie pomoże Cytuj Nie jeździj szybciej, aniżeli twój anioł stróż potrafi latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Przegroda w misce olejowej. Mozesz to rozwinąć , dlaczego akurat Hondy nie tolerują oleju ponad stan ?Przegroda w misce olejowej. Mozesz to rozwinąć , dlaczego akurat Hondy nie tolerują oleju ponad stan ? Jasne że mogę tylko wytłumacz wpierw skąd silnik bierze olej jeżeli ostro hamujesz a olej nie spływa za przegrodę ?Sprawdź przy okazji wydajność pompy swojego motocykla podaną w litrach na minutę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka270 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Sprawdź przy okazji wydajność pompy swojego motocykla podaną w litrach na minutę;) jest w stanie sprawdzić wydajność pompy? w jaki sposób ?Bo z tego co wiem w suzuki burgman ponoć po przebiegu 40 tys zacierały się silniki ?wiec pewnie wina pomp! ich wydajności.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 w manualu masz podany sposób pomiaru ciśnienia oleju w silniku i na tym musisz się skupić porównując Twój wynik z danymi tabeli Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Teraz to już naprawde nie wiem:D jedni mówią że więcej oleju lać inni że to odpada, tak samą z tą przegrodą.Ostatni sezon przejezdziłem wlewając troche więcej oleju do silnika żeby go nie zatrzeć na gumie.Co teraz robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.