zezazak Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 No to gratuluję Daytony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 O żebyś wiedział, że bardzo dziękuję. Taki prezent urodzinowy ;-).Jak zamelduję na twardo to może się spikniemy gdzieś i porównamy? Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 również gratuluje, choć jak pomyślę , to nie wiem jak ci handlarze zarabiają , ja dałem 1500 funtów i to juz była w zasadzie okazja.Choc jak czytałem brytyjskie forum, to rzeczywiscie pierwsze modele z dwóch pierwszych lat prod, sa zazwyczaj tańsze- ale to też różnie , zależy od stanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eismann Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Gratulacje. Sporo radochy ci powinna dać :) Może jakieś fotki pokaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zezazak Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Szukam jeszcze kierunkowskazów na tył. Nie chcę jakiegoś szybko mrugającego gówna tylko oryginały. Tzn. są oryginalne tylko guma skruszała i pękła. To jeden z nielicznych mankamentów mojej Daytony. Ddoszukałem się jeszcze pękniętej szybkozłączki paliwowej i trzech brakujących spinek od plastików ale to już do mnie jedzie. Parę rys wiadomo też się znajdzie.W sprawie kierunków jak by ktoś coś wiedział... na ebaju się nie znam niestety bo tam wszystko jest :banghead: .Co do spotkania. Nigdy nie mówię, że nie. Porównać by się zdało bo mało tych motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 szybkozłączki są bardzo delikatne, dlatego jak już wymieniasz proponuje zakup metalowych, ale to tylko chyba ebay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Tak. Na te szybkozłączki i przewody w zbiornkiu, byłą nawet akcja robiona w 97 roczniku.Co do kierunków, to z tego co pamiętam, jakiś skejt ma takie i nie wiem czy w Larssonie nie mają. Przeleć sobie listę i popatrz na foty.Masz listę części do naszych:http://www.larsson.pl/index.php?c=l&bid=110744Masz kierunki:http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MTMwMDMxNQ==&bid=110744http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MTMwMDMxOA==&bid=110744Tylko zadzwoń czy mają, bo to wyprzedaż. A jak nie to Klassa, albo Heidemann. Po co Ci ebay? Jak toto chodzi po 2-4 dychy za sztukę nowe. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zezazak Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Dzięki za linki do kierunków. Szukam i zamawiam :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Eismann chciałeś pictury to masz:http://imageshack.us/g/1/10266384/Strasznie mi się spodobała koncepcja - litrowy przeciąg z bagażnikiem :biggrin: . A tam masz zezak kierunki w tym pierwszym linku co dałem, obecne na stoku - jako tam prawyprzód/lewy tył i w drugą. Też sobie kupię komplet na zaś, tyle kosztują, że zainwestuję ;) Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zezazak Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) No to jest problem. Moto po wymianie szybkozłączki paliwowej. Wszystko wpięte na swoje miejsce. Motocykl nie odpala :(. Zauważony jeszcze mikro wyciek z plastikowego króćca, który siedzi w przewodzie paliwowym i wpinany jest w szybkozłączkę. Przy włączeniu zapłonu gdy zaczyna tłoczyć pompa, z tego króćca w rytm pracy pompy sika mikro stróżka paliwa. Już wcześniej było tam czuć paliwo ale motocykl odpalał i zajebiście jeździł. Wczoraj jeszcze raz rozebrałem motocykl do rosołu. Wyciągnąłem świece. Gwinty zlane paliwem, elektrody suche. Mam nowe świece to założę. I teraz pytania:Czy ten mikro wyciek może powodować spadek ciśnienia w układzie paliwowym na tyle, że wtryski nie podają beny odpowiednio?Czy jest coś takiego jak zapowietrzenie układu paliwowego/wtrysków czy raczej pompa przepycha powietrze przez układ z powrotem do baku i nie ma możliwości zapowietrzenia?Jak sprawdzić czy jest iskra na wszystkich garach naraz i tak żeby nic się nie stało np. z regulatorem napięcia?Czy ktoś z Was ma porządną serwisówkę?Co jeszcze mogłem ku..wa pominąć?Proszę o podpowiedzi.Jeszcze fotki.Tu po wymianie szybkozłączki. Wszystko szczelne. Tu gdzie strzałka zauważyłem drugi mikro wyciek. Gdybym go widział wcześniej zamówił bym też ten króciec. Swoją drogą ten metalowy chyba nie jest orginał? Rura jak jest u Ciebie?Tu jeszcze świece. Suche elektrody, gwinty w benzynie. Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez zezazak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Tam nie ma prawa być żadnych wycieków, ja miałem, nawet mam na ramie ślady od wachy po lewej stronie, ale wsio mam wymienione raczej, bo żadnych wycieków i chodzi normalnie. Jak to wygląda, w tygodniu zerknę, bo i tak będę serwis rozbił (filtry, oleje, płyny i takie tam... kurczaki w sumie w zawory też powinienem zerknąć :-| ), a powiem Ci szczerze, że jak rozbierałem, to szukałem głównie śladów po jakiś dużych zdarzeniach i nie zwróciłem na to uwagi.To na to właśnie i na przewody w zbiorniku była największa akcja serwisowa w Daytonach robiona, nie masz książki przypadkiem? Może nie zrobili? Coś mi dzwoni, że wymieniano wszystko na metalowe, ale czy tylko w zbiorniku, czy zbiornik i na zewnątrz, pewności nie mam, bo informują tylko o "fuel hose change". Co do sprawdzenia, czy masz iskrę, wszystkie świece dobrze zmasuj, tak, żeby cały czas elektrona na masie była (czyli na głowicy np.) i nic się nie stanie, oczywiście nie przez farbę ;-). Gdybyś nie miał iskry, to ze świec by wacha leciała ciurkiem, a tutaj patrzy na to, że paliwa nie dostaje. EDYTA: O a tu znalazłem informację tylko o wymianie płytki znowuż, a akcja ta sama. Internet, co źródło, to inaczej dzwonią ;-)http://www.aboutautomobile.com/Recall/1997/Triumph/Daytona+T595/Fuel+Hose,+Line+and+Fitting Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez rura_sn-n Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eismann Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 U mnie też nie ma wycieków benzyny, a kilka razy to rozkładałem, żeby zerknąć na silniczek krokowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zezazak Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Ok. Ale Ty masz Eismann 955i czyli nowszą i poprawioną lekko wersję. Chociaż śmiem twierdzić, że brzydszą niż T595 :P. Motocykl odpalił i hula jak wściekły. Do wymiany jeszcze jeden króciec, który wchodzi do szybkozłączki. Po poklejeniu go motocykl od razu odzyskał odpowiednie ciśnienie w układzie paliwowym. Przy okazji wymienione świece, filtr powietrza, oleju, olej, powietrze w oponach ;) i poznana budowa motocykla, co uważam za bezcenne :).Co do samych szybkozłączek i króćców z plastiku. Stwierdzam, iż to badziewie i niedoróba. Po czasie materiał nie wytrzymuje działania paliwa i kruszeje. Jeśli macie tam ok to znaczy, że ktoś już to wymienił. Zresztą jak podaje Rura była na to akcja serwisowa. Ale była też jeszcze jedna ciekawa akcja serwisowa T595. Stwierdzono, że ramy ulegają pękaniu w okolicy bodajże główki ramy. Wzywane były roczniki 97 i jakaś partia 98 :D. U mnie rama wymieniona. Mogli jeszcze je*ane szybkozłączki powymieniać to by nie było teraz problemu. Pozdrawiam Paluch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Główka ramy i jeszcze na skrzynie była akcja w niektórych krajach, wypadanie/zakleszczanie się 3i4.Widzisz ja ramę miałem niewymienianą, malowana też nie była, a mam takie dziwnie wyglądające spawy zaraz z przodu jak idzie ten zastrzał koło termostatu i węży cieczy. Z obu stron symetrycznie nasmarkane, jakby się ktoś spawać w argonie uczył ;-). Na razie nic nie pęka, to nie będę sobie rwał włosów z klaty.Układ paliwowy mam powymieniany też. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zezazak Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 (edytowane) Porób zdjęcia przy najbliższej okazji to porównamy i spawy i złączki jak masz zrobione. Znalazłem jeszcze jakąś wolno wiszącą kostkę pod zbiornikiem paliwa i jedną dużą obok akumulatora z prawej strony. Wiecie może gdzie znajduje się kostka do diagnostyki? Edytowane 9 Sierpnia 2013 przez zezazak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.