Ptaku Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 W tylnym zawieszeniu w Kawie ZR-7 są smarowniczki. Zatem wypadałoby smarować, ale czym ? Jeśli sam smar to jaki ? A może smar z olejem żeby nie było za gęsto ? Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Tylne ! Język polski nie jest aż tak trudny. Używa się smaru stałego. Jeśli chcesz być elo pro to możesz uderzyć do ASO Hondy i dostaniesz właściwy. Jeśli tak kontrolnie dla świętego spokoju to towot powinien załatwić sprawę ew. smar litowy ale tego nie jest do końca pewien. Smar trzeba wtłaczać ale to chyba jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Dobry smar łożyskowy np.ŁT-43. Urządzenie zwane towotnicą lub smarownicą. Wtłacza się w kalamitki tak długo aż czysty smar wyjdzie szczelinami łozyskowania. Warto zadbać o ten element. Większość to olewa aż zacznie skrzypieć, a wtedy za późno. Naprawa może iść w w grube kwoty bo trudno znaleźć zdrową używkę a łożyska i tak nowe trzeba, a tanie nie są bo w kompletach ze sworzniami lub osią wahacza. Tutaj skrajny przypadek który mam u siebie.https://lh5.googleus...12/DSCN7923.JPG Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Smar łożyskowy nie nadaje się do smarowania zawieszenia,jest za gęsty.Do tego celu służą smary STP http://moto.allegro.pl/smar-litowy-stp-do-przegubow-sworzni-orlen-0-8kg-i2901135802.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Smar molibdenowy. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 ja zawsze smaorwalem w enduro smarem lozyskowym/uniwersalnym i nigdy nie byl za gesty... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 No tak mi się właśnie wydawało że zwykły smar ŁT będzie za gęsty.Myślałem jeszcze o smarze grafitowym ale nie będę kombinował skoro mówicie że molibdenowy STP.Dzięki za pomoc. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 (edytowane) Będzie ŁT , będzie STP, ważniejsze jest to żeby wyczyścić to z syfu i wtedy ładnie nasmarować, nie potrzeba tam złota wstrzykiwać za 200zł.W motocyklach crossowych i enduro się to sprawdza, a tam zawieszenie ma 10 razy cięższe życie niż na ulicy. Edytowane 5 Stycznia 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Sprawa wayjecia i oczyszczenia moze nie byc taka latwa :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Smarowanie okresowo wedle tablicy smarowania, po to są kalamitki. Demontaż i mycie rzadziej. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Nie mam zamiaru tego rozbierać, natomiast przesmarowanie na pewno nie zaszkodzi. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ja was rozumiem, ale jak nigdy to nie było rozbierane i jest zasyfione, to dopychanie do mieszaniny syfu z piachem dodatkowej ilości smaru chyba nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Moze niejasno sie wyrazilem - tez bym w zimie rozebral i przesmarowal, a moze nawet lozyska wymienil gdyby byla koniecznosc,tyle ze moze sie to okazac, ze to nielatwe zadanie jesli dawno nikt tam nie zagladal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 W końcu i tak nadejdzie taki dzień że trzeba będzie to rozbierać :D Co się odwlecze to nie uciecze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 W końcu i tak nadejdzie taki dzień że trzeba będzie to rozbierać :D Co się odwlecze to nie uciecze ten dzień nazywamy przeglądem okresowym tylko kto go wykonuje w naszym kraju ?jak motocykl sponiewiera kogoś po zakrętach lub co najgorsze wciągnie do rowu to już przegląd na nic się nie zda :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.