Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Powiedzialbym - lewe powietrze powoduje ze obroty nie chca spadac przy zamknieciu gazu.Co do dymienia na czarno przy przegazowce to sprawa zbyt wysoko ustawionej iglicy rozpylacza, lub zuzycia tych czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Powiedzialbym - lewe powietrze powoduje ze obroty nie chca spadac przy zamknieciu gazu.Co do dymienia na czarno przy przegazowce to sprawa zbyt wysoko ustawionej iglicy rozpylacza, lub zuzycia tych czesci. Dzieki Adam,z obrotami sobie poradzilem, mam nadzieje ze na zawsze, a co do dymienia na czarno to Twoja rada bedzie bardzo pomocna. Zastanawiam sie tylko czy jest jakas instrukcja jak wysoko musialbym je ustawic, napewno musza byc wszystkie rowno, tylko na jakiej wysokosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Dzieki Adam,z obrotami sobie poradzilem, mam nadzieje ze na zawsze, a co do dymienia na czarno to Twoja rada bedzie bardzo pomocna. Zastanawiam sie tylko czy jest jakas instrukcja jak wysoko musialbym je ustawic, napewno musza byc wszystkie rowno, tylko na jakiej wysokosci? Teoretycznie iglice należy ustawić na tej samej zapince (wysokości). W praktyce bywa różnie, bo po prostu części zużywają się nierównomiernie. W przypadku motocykla o znacznym przebiegu nie wystarczy ustawienie na podany w serwisówce zatrzask. Trzeba obserwować przede wszystkim świece, wygląd ich elektrod i porcelanki, ale też równomierność pracy silnika, strzały lub wypadanie zapłonów w którymś z cylindrów. Dobranie ustawień gaźnika tak by zachować parametry mocy, momentu, oszczędności jazdy, nie dymienia lub nie przegrzewania się wymagają po prostu wielu prób, doświadczeń i niestety doświadczenia w tym co się robi. Tu złotej porady typu "ustaw na 2 od góry rowek, a na pewno będzie OK" być nie może. Po prostu trzeba próbować, próbować i jeszcze raz próbować. Metoda prostsza = wymiana gaźników na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Raczej wymiana samego zestawu dysza rozpylacza + iglica x 4 :).Jesli da rade kupic, bo z tym moze byc roznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 To już szybciej całe gaźniki... Chociaż, można dysze z dynojeta czy coś w tym stylu, i gdzieś na necie widziałem gosića co sprzedaje zestawy do gaźników poprawiające parametry - specjalna iglica i dysze. Do mojego fazera przynajmniej miał... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Dzieki za pomocne rady, powiedzcie mi tylko czy jak iglica jest za mocno wkrecona, (wchodzi glebiej w dysze) to mieszanka bedzie zbyt bogata czy zbyt uboga? Dymi troche na czarno a w szczgolnosci 3ci cylinder ma swiece najbardziej okopcona. I nie wiem czy ja wkrecic czy tez wykrecic mocniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 W każdym gaźniku, niezależnie od konstrukcji, opuszczanie iglicy zubaża mieszankę, a podnoszenie wzbogaca. Ale ponieważ położenie iglicy głównej odpowiada przede wszystkim za obroty powyżej średniej, a za wolne i do zakresu średnich, główny wpływ ma układ tzw. ssania - wolnych obrotów, to tam też może tkwić przyczyna okopcenia świec. Ale na początek opuść iglicę o jeden ząbek/otwór (rozwiązania połączenia iglicy z membraną lub przepustnicą są różne w różnych gaźnikach - tu trzeba najlepiej zajrzeć do serwisówki) i zobacz czy to pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Dzieki sprawdze to i pokombinuje z ta iglica moze cos sie uda z tego wyciagnac. Dymi na czarno troche (zdjalem mu oryginalny wydech - to tak przy okazji i zrobilem swoj, w srodku jest baffle mojej konstrukcji (myslalem ze to tez moze miec wplyw na to dymienie). dzieki za porade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 A kombinacja z wydechem ma wpływ. Im bardziej otwarty, tym uboższa mieszanka. I to jest widoczne gołym okiem. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Czy ktokolwiek regulowal iglice w cb 750 custom (1981 model) ? Rozebralem to i stwierdzam ze nie ma tam regulacji polozenia iglicy, chyba ze sie myle. jesli ktos wie cos na ten temat, niech mnie oswieci. DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Jeżeli fabryka uznała brak regulacji jako normę to znaczy, że się nie reguluje.Kopcenie na czarno świadczy o zbyt wysokim poziomie paliwa lub zbyt dużych dyszach głównych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 To prawda, tyle ze sadze ze malo jezdzisz na dyszach glownych wiec trzeba pojsc za rada Piotrka izabrac sie za poziom paliwa we wszystkich gaznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 dzieki chlopaki, zabiore sie za to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.