Skocz do zawartości

roadking

H-D
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O roadking

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    IE

Osobiste

  • Motocykl
    cb 750 C, FLHRS 2007
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia roadking

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Zmienilem spowrotem na oryginalny system, lozyska walu dostaja w dupe, zbyt duzy stopien sprezania w TC, evo i wszystko co starsze ok ale w TC to moze tylko zaszkodzic. Pozdrawiam
  2. dzieki chlopaki, zabiore sie za to.
  3. Czy ktokolwiek regulowal iglice w cb 750 custom (1981 model) ? Rozebralem to i stwierdzam ze nie ma tam regulacji polozenia iglicy, chyba ze sie myle. jesli ktos wie cos na ten temat, niech mnie oswieci. DZIEKI
  4. Dzieki sprawdze to i pokombinuje z ta iglica moze cos sie uda z tego wyciagnac. Dymi na czarno troche (zdjalem mu oryginalny wydech - to tak przy okazji i zrobilem swoj, w srodku jest baffle mojej konstrukcji (myslalem ze to tez moze miec wplyw na to dymienie). dzieki za porade
  5. Dzieki za pomocne rady, powiedzcie mi tylko czy jak iglica jest za mocno wkrecona, (wchodzi glebiej w dysze) to mieszanka bedzie zbyt bogata czy zbyt uboga? Dymi troche na czarno a w szczgolnosci 3ci cylinder ma swiece najbardziej okopcona. I nie wiem czy ja wkrecic czy tez wykrecic mocniej?
  6. Dzieki Adam, z obrotami sobie poradzilem, mam nadzieje ze na zawsze, a co do dymienia na czarno to Twoja rada bedzie bardzo pomocna. Zastanawiam sie tylko czy jest jakas instrukcja jak wysoko musialbym je ustawic, napewno musza byc wszystkie rowno, tylko na jakiej wysokosci?
  7. kumpel zalozyl rev techa 6tke do softaila evo 1998 roku nowke i sie rozsypala wkurzyl sie tylko, oddal na reklamacji i zalozyl screamin eagla i jest zadowolony
  8. Problem juz rozwiazany, dzieki wszystkim za sugestie.
  9. ja leje to co instrukcja mowi i jestem zadowolony, po co kombinowac. Wymieniac olej na czas razem z filtrami i bedzie git.
  10. He he, pewnie tak. Tylko musialbym sprawdzic jakos wydajnosc pompy oleju , zapotrzebowania na chlodzenie i smarowanie w stosunku do niskich obrotow. Najprostrzym sposobem jest poprostu przygazowanie co jakis czas stojac na swiatlach czy tez na dluzszym postoju, to mu da oleju troche zeby wyrownac braki (jesli wogole sa) Pozdrawiam
  11. 1. piter1600 - Road King2. chorcio - Road King3. streng9 - Road King4. emilio - Heritage5. kuby - Iron6. Turysta - Standard [FXST]7. Wallygatorr - Electra Glide Classic [FLHTC]8. MarioHDEłk - Road King9. flstc1340 - Heritage10. łysy31 - Nightster11. Szafir- Heritage [FLSTC]12. Skinner - Deluxe13. Vpower -FLHRS14. wilkrew-sportster883/120015. Zbylat -Dyna FXDS-CONV16. roadking - 2007 Road King Custom 1. piter1600 - Road King 2. chorcio - Road King 3. streng9 - Road King 4. emilio - Heritage 5. kuby - Iron 6. Turysta - Standard [FXST] 7. Wallygatorr - Electra Glide Classic [FLHTC] 8. MarioHDEłk - Road King 9. flstc1340 - Heritage 10. łysy31 - Nightster 11. Szafir- Heritage [FLSTC] 12. Skinner - Deluxe 13. Vpower - FLHRS 14. wilkrew - sportster883/1200 15. Zbylat -Dyna FXDS-CONV 16. Indian - Sportster 1200 R 17. harleyjunak -sportster 883 18. małaMI - Sportster Low 883 19. zapek - 1974-Road Glide Anniversary 167 nr 20. qurim - Electra Glide Ultra Classic 21. Radeck - NIGHTSTER 22. miet53 - Dyna FXD Super Glide 23. nurider - sportster 883 24. weterynarz - cross bones 25. Azmadan - FLHT 26. kolo01 - FLHRCI 27. jaroslav - FXDB 28. Robert J.- Fat Boy [FLSTF] 29.Otmar-Electra Glide Ultra Classic[FLHTCU] 30. Szerchan - sportster 883 31. Stolmark Sportster xl 883 c 32. panda.opera Sportster 883 c 33 Micio1975 sportster 883 c 2007 34 goman - 48 35 pszu - Iron 36 Prałat - Street Bob 37 Hebel-Fatboy 38 Ricardo-Road King 39 cxpeky63 - FXDL 2003 40 KLKW- Softail FXSTS Springer 41 powo - Sportster 883C 2003 42 saimon FLHTCUI 43 kudlaty1971 44 BoBaS Buell M2 45 nikel54 Sportster 883 46 Jar Custom 1800 47 P5Bogna CrossBones 48 hdindian67 Sportster 883/gaźnik 49 Zbyszek 7 Electra F 50 Harlista '07 Road Glide 51 Kamandirfirst XR 1200, XL 1200 ----------------------------------------------------- 52 Jazenek Fat Boy evo 53 Amon666 softail custom fxstc 2009 54 Viarus Road King 1450 2002 55 grzesieksiek FLHTCUI 2003 na wtrysku 56 Kawa wla 42, wld 42 57 gduk13 FXDC 2013 58. Stander 59. Valiant Sportster 883C 60. Gab. Fat Boy Evo 1998r 95 Anniversary 61. krisman - fxcwc 08 62. Roman144 Road King 63. spero - VRSCF 2010 64. mgr1one - 883C 65.Darek Iława - Softail Heritage Evo 1340 1996 r 66. Riccardo - Sporciak 883 2007 r. 67.Tommy L. Sporciak Iron 2011 68. roadking - 2007 Road King Custom
  12. Wiec... dopadlem niedzialajacy czujnik (od renault clio) wybebeszylem go z elektroniki, powiekszylem odrobine otwory mocujace tak aby pasowal tak samo jak oryginalny. Natepnie kupilem nagwintowany pret, sprezyne i trzy nakretki. Dwie wstawilem do srodka czujnika i zalalem takim dwuskladnikowa masa ktora po zastygnieciu staje sie twarda jak metal.wymierzylem dlugosc preta, odcialem, nawiercilem zeby wszedl do srodka ten metalowy grzybek z czujnika oryginalnego (renault) wcisnalem go i dla pewnosci zalalem ta masa co staje sie jak metal po wyschnieciu. Ta czesc zostala w ten sposob zakonczona. Druga czesc czyli ta zewnerzna zostala zakonczona sprezyna, (ktora nie pozwala temu urzadzeniu wykrecac sie samoistnie pod wplywem drgan silnika) i nakretka do recznej regulacji (ona zostala przyspawana po to zeby nie ona sama sie krecila tylko zeby ulatwiala regulacje calym mechanizemem). Na filmie musialem uzyc obu rak zeby regulowac obroty, lecz pozniej wpadlem na pomysl zeby dospawac zgrabna dzwigienke, zbym mogl operowac tym bez wysilku i jedna reka. I juz gotowe. Zalozylem i dziala juz od kilku miesiecy. Nic sie zlego nie dzieje. Przy odpalaniu przekladam dzwignie na wyzsze obroty i odkrecam troszke gaz zeby zgrabnie odpalil. Odpala pieknie i wszystko jest ok. Po czasie uzytkowania doszedlem do wniosku, ze tak naprawde to tylko taki bajer, bo przeciez motocykl jest do jazdy a nie do pykania na wolnych obrotach wiec mysle ze to nie jest konieczny zabieg. Wiekszosc czasu i tak jezdzi sie na obrotach. Chcialem jednak sprobowac i udowodnic sobie ze mozna jak sie pomysli i jak sa checi. Koszt tego byl znikomy.
  13. Chlopaki jak milo widziec komentarze pod swoim filmem :) Rzeczywiscie mozna to zrobic i to bardzo niewielkim kosztem. Zrobilem to i wiem. Macie pytania to pytajcie.
  14. Stosujmy plyny zalecane w owners manual a bedzie wszystko pod kontrola, zmieniac na czas a nawet czesciej. Jesli jest problem ze znaleziem luzu (Neutral)oznacza to ze oleju w primary chain case (w sprzegle) jest za duzo oleju. Poydrawiam!
  15. Przedni napinacz: -popuscic nakretke kontrujaca -odkrecic srube o pol obrotu to spowoduje samoustawienie napinacza) -dokrecic srube napinacza (nie za mocno zeby nie zerwac gwintu) -dokrecic nakretke kontrujaca Tylny napinacz -popuscic nakretke o pol obrotu (spowoduje to samoregulacje napinacza) -dokrecic nakretke Co moze byc powodem zacinania sie silnika na wysokich obrotach (jesli linka gazu ma odpowiedni luz) ? Po przerwaniu pracy silnika na jedna sekunde obroty powracaja do normy i jak przygazuje to zostaja wysokie obroty a linka gazu powraca do pozycji wyjsciowej tak ja powinna. Nie wiem co z tym zrobic??? Co moze byc tego powodem ??? Nie dzieje sie to zawsze ale wystarczajaco czesto zeby czlowieka wkurzyc. Co robic???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...