Niesmiertelny Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Dobrze by bylo miec cos takiego zainstalowanego w dolnej czesci kombinezonu w razie przepalowania np. takiej duzej patelni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Ale rozmiar zależy też w dużej mierze od wzrostu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Nudzilem sie i wygrzebalem cos takiego:http://www.leanometer.com/Katy pochylenia ,sily hamowania i przyspeszania .Mozna sie dowiedzec ile czasu nam potrzeba do pochylenia motocykla albo przekladania z zakretu w zakret czy jak dlugo i czy wogole jedziemy na neutralnym czy zamkniety gazie .Fajna sprawa ,kiedys chyba nawet w motormani Pejser cos o tym pisal.Kosztuje tez nie jakis kosmos a pare ciekawych rzeczy mozna z niego sie dowiedziec ,szkoda tylko ze taki duzy bo ciezko by mi bylo gdzies upchac zeby live nagrywac kamerka , chociaz ........ musze pokombinowac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Nieśmiertelny, to urządzenie jak czytam ma datalogging i można to podpiąć pod kompa i przeanalizować. W sumie fajna zabawka taka prosta telemetria. Może gdyby zebrać kilka chętnych osób na zakup, to wyszło by trochę taniej w zakupie i wysyłce? :) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Nudzilem sie i wygrzebalem cos takiego:http://www.leanometer.com/Katy pochylenia ,sily hamowania i przyspeszania .Mozna sie dowiedzec ile czasu nam potrzeba do pochylenia motocykla albo przekladania z zakretu w zakret czy jak dlugo i czy wogole jedziemy na neutralnym czy zamkniety gazie .Fajna sprawa ,kiedys chyba nawet w motormani Pejser cos o tym pisal.Kosztuje tez nie jakis kosmos a pare ciekawych rzeczy mozna z niego sie dowiedziec ,szkoda tylko ze taki duzy bo ciezko by mi bylo gdzies upchac zeby live nagrywac kamerka , chociaz ........ musze pokombinowac :)A nie lepiej laptimer z datalogingiem zeby dowiedziec sie kiedy hamujesz i dlaczego tak wczesnie, jak otwierasz gaz i dlaczego tylko do polowy :))) Przyklad naniesienia danych z laptimera na wideo tu: A sam datalogger + soft do telemetrii tu: http://www.pzracing.it/en/project/start/ Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Yuby podobno 99,95 euro z przesyłką. Motokofeina, może i dobre rozwiązanie w sytuacji gdy ktoś dopiero rozważa takie akcesoria (ten laptimer 320euro), jak już mamy swoje lapy, to dokupienie takiego datalogera to też ciekawa opcja za 100 euro. PS. właśnie kupiłem swój pierwszy w życiu laptimer GPT :) - jest w drodze. I tu mam pytanie do obytych w temacie: czym zasilacie bazę? Zwykłym aku z motocykla? PPS. Yuby ja mam... 81kg, 182cm i rozmiar 52 idealnie leży (już wiem, dlaczego nie mogłem Cię później dojść w ostatnim wyścigu! ;) ). Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Motokofeina, może i dobre rozwiązanie w sytuacji gdy ktoś dopiero rozważa takie akcesoria (ten laptimer 320euro), jak już mamy swoje lapy, to dokupienie takiego datalogera to też ciekawa opcja za 100 euro. PS. właśnie kupiłem swój pierwszy w życiu laptimer GPT :) - jest w drodze. I tu mam pytanie do obytych w temacie: czym zasilacie bazę? Zwykłym aku z motocykla? Ja nie namawiam,ja informuje :) Laptimer z datalogginiem to bardziej telemetria niz sam laptimer. I nie wymaga bazy wiec nie masz zmartwien zwiazanych z zasilaniem :) Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Ja nie namawiam,ja informuje :) Laptimer z datalogginiem to bardziej telemetria niz sam laptimer. I nie wymaga bazy wiec nie masz zmartwien zwiazanych z zasilaniem :) Ja nie mam nic przeciwko, bardzo dobrze, że informujesz :) Minus moim zdaniem jest taki, że lapy na GPS mają błąd pomiarowy ok 5m. Dlatego ja postawiłem na rozwiązanie tradycyjne z bazą. Yuby ja kupiłem ten i też jest na baterię (a baza baterią 12V): http://www.legato-motocykle.pl/pl/produkt/12915/laptimer-gpt-rti2001.htmlNie wiem tylko jak zasilać bazę, bo jeszcze nie mam tego urządzenia w rękach, a Leguta nie zapytałem. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Minus moim zdaniem jest taki, że lapy na GPS mają błąd pomiarowy ok 5m. Dlatego ja postawiłem na rozwiązanie tradycyjne z bazą. Owszem, te na 10Hz maja przy 200km/h dokladnosc 5m.Ale te najnowsze (Start NEXT) pracuja juz na 50Hz a to oznacza dokladnosc 110cm przy 200km/h. Mysle, ze na potrzeby amatorskie i doskonalenie techniki jazdy to az nadto :). Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Gps nigdy nie będzie miał takiej dokładności. Więcej hz oznacza, że szybciej odbiornik odczytuje dane. 1Hz=1 raz na sekundę. No ale błąd pozycji gps zostaje taki sam. Inna broszka, że nawet 5hz wystarczy do w miarę dokładnego pomiaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Ja jestem tradycjonalistą, wolę bazę ;) GPS użyję jak nie będę potrafił dojechać na tor :P Na baterię, albo akumulator. Który trzeba dokupić oddzielnie. Czyli taki np. od chińskiego skutera? Albo bateria typu 6LR61 (tzw. dziewięciowoltówka), choć nie wiem, czy robią takie na 12V. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 PRoblem z baza osobna jest taki ze.... mozna ja zapomniec zabrac.... i pozniej juz jej nie ma :) Wiem co mowie :)Widzialem ze przewaznie bazy maja chlopaki zasilane z akumulatorka ,jakiegos nie duzego moze nawet zelowego. Ja mam STARLANE ATHON GPS RW jeszcze 5HZ pozniej juz robili 10HZ ale i tak roznicy pomiedzy czasami oficjalnymi a tymi z laptimera sa rzedu 3miejsca po przecinku :)faktycznie ze moze przy duzych predkosciach i analizie to moga byc roznice ale to i tak w naszym wypadku wielkiego znaczenia nie ma ale juz przy pokonywaniu wolniejszych zakretow spokojnie mozna sobie to prownywac i analizowac.W tym laptimerze jest juz podstawowa telemetria ,w sensie tor jazdy z GPS ,predkosc ,kiedy przyspieszamy kiedy hamujemy ,obroty silnika czy zapiety bieg czy nawet shiftlight.Do tych nowszych modeli mozna podlaczyc dodatkowy modul i czujniki zawieszenia czy polozenia przepustnicy czy sily hamowania ale niestety koszt tego to juz kosmos . CIekawym parametrem jest wlasnie czujnik polozenia przepustnicy bo wtedy widac jak sie obslugujemy z gazem jak dlugo jedziemy na zamknietej przepustnicy ,czy neustralnym gazie i jak i kiedy otwieramy przepustnice . A tutaj taki Leanometer ma pare ciekawych funkcji za nieduza kase . Wiem wiem ze niektorzy powiedza "Na h*j Ci takie gadzety ,nakupuj opon i jezdzij jezdzij i trenuj a w koncu pojedziesz szybciej" :)ale..... niektorzy lubia wiedziec gdzie zamulamy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Wiem wiem ze niektorzy powiedza "Na h*j Ci takie gadzety ,nakupuj opon i jezdzij jezdzij i trenuj a w koncu pojedziesz szybciej" :)ale..... niektorzy lubia wiedziec gdzie zamulamy :) Może i niepotrzebne, ale przyznacie, że gadżet jest fajny i daje dodatkową radochę podczas upalania na torze. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Do tych nowszych modeli mozna podlaczyc dodatkowy modul i czujniki zawieszenia czy polozenia przepustnicy czy sily hamowania ale niestety koszt tego to juz kosmos . CIekawym parametrem jest wlasnie czujnik polozenia przepustnicy bo wtedy widac jak sie obslugujemy z gazem jak dlugo jedziemy na zamknietej przepustnicy ,czy neustralnym gazie i jak i kiedy otwieramy przepustnice . Właśnie czujnika położenia przepustnicy brakuje w moim low-budgetowym zestawie do logowania. Niby to proste do zrobienia, bo sam czujnik już jest fabrycznie, ale podłączenie tego do dataloggera to w nawet najbardziej garażowej opcji jaką znalazłem kupa kasy. Jeśli ktoś ma to tanio zrobione, to chętnie posłucham. Wiem wiem ze niektorzy powiedza "Na h*j Ci takie gadzety ,nakupuj opon i jezdzij jezdzij i trenuj a w koncu pojedziesz szybciej" :)ale..... niektorzy lubia wiedziec gdzie zamulamy :) Z mojego ubogiego doświadczenia wynika jednak, że feedback jaki się dostaje od najprostszej nawet telemetrii (Racechrono + GPS) jest niesamowitym katalizatorem postępu. Lepszy jest chyba tylko osobisty (dobry) trener ;) No, może pomiędzy nimi jest jeszcze zapis z pożyczenia swojego motocykla szybszemu koledze :D Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.