_Ra_ Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Jeśli to się dzieje na postoju, to brzmi jak zapowietrzenie. Chociaż u mnie na postoju też mogę na siłę dociągnąć dźwignię do manetki. Czyściłem, odpowietrzałem całą zeszłą zimę w końcu poproszony o opinię mechanik ocenił, że przecież jest dobrze. Ale do hamowania podczas jazdy nie mogę się przyczepić. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Mateusz ja tez uwazam ze to wina pompy.Jesli uklad bylby zapowietrzony to przeciez na postoju po paru ruchach klamka by musial stwardniec ;) bez skojarzen :)Juz kiedys pisalem ze mielismy z kolega pompy Beringera ,pompa kosztuje okolo 1800-1900 zl i efekt byl taki za na postoju mozna klamke docisnac do samej kierownicy i to wcale nie uzywajac duzej sily ,ale juz podczas jazdy wszystko dzialalo super ,mega dozowalnosc jednym palcem ale.... po zjezdzie z toru po kilku minutach kompletnie nie bylo hamulca ,klamka ruszala sie jakby nie byla wcale do niczego podlaczona , i tak juz bylo caly czas . Wyjezdzasz z depo i zanim dojechalem do slawiniaka znowu wszystko dzialalo .Ta sama pompa zalozona w gsxr1000K5 i pozniej w zx10r ,efekt taki sam .Zagadka co ? :)wszystko czyszczone klka razy ,nowe przewody stalowe ,nowy plyn zalewany ,mega wszystko odpowietrzone i efekt caly czas bez zmian ,nawet Damian z Dynotechu rozkladal rece i nie wiedzial dlaczego tak sie dzieje .Czary cy cóś ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Takie coś udalo się zdobyć, własnie jestem w trakcie wspawywania w kolektory gniazd pod sondy szerokopasmowe i będzie pisanie indywidualnej mapy pod mój silnik. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Nie slyszalem zeby ktos uzywal wiec ciezko powiedziec .Starlane ma porzadne graty niestety jeden minus jest taki ze jak sie cos spier..... to trzeba wysylac do wloch no chyba ze sie dogadasz gdzies blizej to moze niemcy .Z Polskim przedstawicielstwem mam zle doswiadczenie ,no chyba ze sie cos zmienilo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wretched Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Mateusz ja tez uwazam ze to wina pompy.Jesli uklad bylby zapowietrzony to przeciez na postoju po paru ruchach klamka by musial stwardniec ;) bez skojarzen :)Juz kiedys pisalem ze mielismy z kolega pompy Beringera ,pompa kosztuje okolo 1800-1900 zl i efekt byl taki za na postoju mozna klamke docisnac do samej kierownicy i to wcale nie uzywajac duzej sily ,ale juz podczas jazdy wszystko dzialalo super ,mega dozowalnosc jednym palcem ale.... po zjezdzie z toru po kilku minutach kompletnie nie bylo hamulca ,klamka ruszala sie jakby nie byla wcale do niczego podlaczona , i tak juz bylo caly czas . Wyjezdzasz z depo i zanim dojechalem do slawiniaka znowu wszystko dzialalo .Ta sama pompa zalozona w gsxr1000K5 i pozniej w zx10r ,efekt taki sam .Zagadka co ? :)wszystko czyszczone klka razy ,nowe przewody stalowe ,nowy plyn zalewany ,mega wszystko odpowietrzone i efekt caly czas bez zmian ,nawet Damian z Dynotechu rozkladal rece i nie wiedzial dlaczego tak sie dzieje .Czary cy cóś ?! Powiedz mi kolego bo mam taki sam problem w swojej kawie, zx6r 2005 r, po paru kółkach na torze i ostrzejszych hamowaniach i odstawieniu motóra na parę minut klamka hamulca jest miękka i wpada prawie do końca, jednak wystarczy ją kilka razy wcisnąć i wszystko wraca do normy. Rozwiązałeś u siebie ten problem jakoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 niestety nic nie udalo sie z tym zrobic , a mialem ja i kolega .Damian nacinal u niego ta gumke ktora jest przy tloczku ale tez bez efektu .Ale dziwnie bo mielismy ja rownoczesnie zamontowana w dwoch takich samych motocyklach (gsxr1000 k5) i i mnie bylo ok a kolegi cuda ,ale gdy zmienilem motocykl na inny to u mnie dzialo sie to samo.a pompy byl nowki.MYsle ze mozna by napisac do producenta ze cos sie takiego dzieje i to w nie jednym motocyklu ,moze maja jakis pomysl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wretched Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Z tym że ja mam tak na oryginalnej pompie z zx6-r i znajomy w zx10-r (pompa chyba identyczna) ma tak samo, jest to dość zastanawiające, parę razy się już zapomniałem i prawie była by wycieczka w krzaki ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 A na pewno macie zalany świeży płyn i układ jest prawidłowo odpowietrzony? Bo to sporo zabawy z tym, trzeba porządnie odpowietrzyć na pompie i na obydwu zaciskach. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Ja nie wiem co jest grane dla tego wstrzymuję się z zakupem innej pompy. Chyba rozbiorę na części pierwsze cały układ jak radzi Sherman.Jacek ja miałem zalany płyn w tamtym roku RBF 660. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wretched Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Ja u siebie rozbierałem pompę w mak i czyściłem, oraz oczywiście zalany świeży płyn i wymiana klocków na nowe. Przewody w stalowym oplocie. Najdziwniejsze jest to że podczas pyrkania po mieście itd jest wszystko ok , zjawisko występuje jedynie przy ostrzejszej jeździe ;/ Jedyne czego nie robiłem to nie rozkładałem zacisków na części pierwsze ale czy to ma jakiś sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Mariusz chodzi mi o zalozonego Beringera w ZX10R, nie oryginalna pompa. MY rozkladalismy wszystko w drobny mak ,oprocz pompy oczywiscie :)przewody stalowe ,plyn wymieniany.przelewany nowy i nic . ale wlasnie najdziwniejsze w tym wszystkim jest to ze jak wyjezdalismy na tor to bylo super ,dzialo sie tak jak moto wracalo na stojaki .KOlega ma teraz zamontowana to klamke swojej torowej CBR i jest to samo :) ale nie peka tylko wali pelnym ogniem do slawiniaka mimo ze wyjedzal z depo to hebel byl slabiutki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Mam zamiar kupić mały gadżet w tym sezonie, laptimer (w granicach 300zł)http://allegro.pl/pro-laptimer-lap-timer-stoper-zmierz-swoj-czas-i4025660705.htmlSą z kablem i bez, czy macie jakieś doświadczenie w tym temacie ? Co wybrać ? Jest jakaś różnica ?I jeszcze jedno pytanie, może głupie :) gdzie ten nadajnik (bazę) się ustawia ? Zasięg jest 15m. Na barierkach montujecie, nie ukradną ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 To jest chiński laptimer, który na eBayu kosztuje poniżej 50 dolarów. Po co przepłacać :)http://www.ebay.com/itm/Lap-timer-Infrared-Ultrared-Racing-Track-Day-w-10-Interval-Time-Transmitter-V3-/121140532950?pt=Race_Car_Parts&hash=item1c3489d6d6&vxp=mtrhttp://www.ebay.com/itm/Ezlap-lap-timer-infrared-ultrared-racing-track-day-Motorcycles-Racing-Battle-/380608117434?pt=Race_Car_Parts&hash=item589e02faba&vxp=mtr Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 (edytowane) Fat z tego co czytam to one są na baterie. Możecie mi powiedzieć po co w takim razie jest ten kabelek który wystaje? Pozdr.F. Edytowane 12 Marca 2014 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Ja używam QStarz BT-Q818XT jako 10Hz odbiornik GPS. Dane przesyłane są przez Bluetooth na smartfona do RaceChrono. Kosztowo wychodzi podobnie. + masz zapis całego przejazdu, a nie tylko czas okrążenia. Widzisz gdzie hamujesz, przyspieszasz, jakie prędkości i czemu na 3 kółku byłeś szybszy w pierwszym sektorze, a czas całego przejazdu wyszedł gorszy itd. - ciężko tak zainstalować komórkę na moto, żeby widzieć czas. Ale na spoglądanie na nią zazwyczaj i tak nie ma czasu. Wrzuca się ją do kieszeni kombi i już. Gdzieś był osobny topic na ten temat. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.