Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W DIABLO SUPERBIKE na 2013 sa zupelnie nowe mieszanki i tak jak kiedys SC0 byla qwalifikacyjna to teraz jest na super goraca i wytrzymuje wiec okrazen niz 3 :)

Na nasze warunki najlepsza jest SC2 tyl i SC1 przod no ale komplet to okolo 1400zl podobnie jak nowe supercorsy V2 ktore sa jeszcze drozsze ale jak ktos juz zap.... to naprawde warto ;)

 

absolutnie zajebista opona .!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czyli w sumie zużywa się normalnie... choć wiem, że to boli, bo też na początku sezonu liczyłem, że wyścigowy weekend uda się objechać na jednym komplecie opon. Plan był taki, żeby wolne treningi "dojechać" na jakimś używanym zestawie, potem na kwali założyć nówkę zestaw, zrobić szybko w miarę poprawny czas i na tym samym zestawie obskoczyć 2 wyścigi. Ale tu znów chłopaki z teamu mieli rację, że to się nie uda - po kwalifikacji i pierwszym wyścigu tylna opona była mocno zużyta, więc drugiego dnia jechało się już z duszą na ramieniu (pomimo odwrócenia)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Songoku, cudów nie ma. Power Cup to opona wyścigowa, podobnie jak Supercorsa SC czy Superbike SC. Celem jest dobry performance na dystansie wyścigu, takie opony się bardzo szybko kończą. D211GP Racer to treningowa odmiana wyścigowej D211GP i to już jest zupełnie inna historia.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie jak SIKOR napisal opony typu track day to sa zupelnie inne opony niz typowo wyscigowe wiec albo musza dlugo wytrzymywac albo oferowac zajebista przyczepnosc kosztem zycia .

Jak sie spojrzy na rozpiske producentow to wlasnie wskazuja na to ze to sa opony STREET i TRACK DAY ,czyli lepsze niz typowo szosowe ale niestety gorsze niz typowo wyscigowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam daje rade dwa dni ,no moze jakbym latal na okraglo ponizej 1:40 to bylo by ciezej ;)

Jak masz TC to nie ma takiego duuuuuzego ryzyka wysiadki :)

 

Obojetnie czy slicki czy nacinane ja tam nie widze roznicy .

Tak naprawde to predkosc wejscia w zakret i w samym zakrecie robi czas a tam trzeba delikatnie obchodzic sie manetka wiec i opona tak mocno nie dostaje w dupe.

Sam wiem po sobie ze jak kiedys sie jezdzilo wolniej i chcialem nadrabiac na wyjscu to mocniej niszczylem opony niz jak jechalem szybciej a plynniej dodawalem gazu ,ot cala filozofia :)

Edytowane przez Niesmiertelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, z tym "dawaniem radę" to i tak wszystko zależy od tego, o czym rozmawialiśmy wcześniej - dobór mieszanki, styl jazdy, ustawienie zawiasów... dużo czynników, które niestety w najgorszej kombinacji powodują, że nową gumę można zniszczyć w kilka okrążeń. A z drugiej strony podobno też ważna jest umiejętność dojeżdżania gum do końca i jeżdżenia na gumach, które zapewniają nieco gorszą przyczepność. W sumie to dobra nauka, bo można się uczyć kilka patentów nieco mniejszym kosztem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj wlasnie z pomoca przychodzi kontrola trakcji :)

Posiadajac taki wynalazek jadac treningowo mozan dojezdzac gumy do konca ,zyciowki na takiej oponie nie da sie zrobic ale juz inne rzeczy mozna pocwiczyc bez ryzyka mega wysiadki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli koszty związane z przygotowaniem siebie i motocykla na tor mocno Was przerażają, to zapraszam do skorzystania z okazji na zakup akcesoriów torowych taniej o podatek VAT :)

 

Szczegóły promocji znajdziecie tutaj: https://www.facebook.com/events/1397567740486871/?ref_dashboard_filter=calendar

 

 

Świętujcie z nami, nasze 3 urodziny :)

Odzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATV

Wszystkie marki w jednym miejscu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...