kivi Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Pirelli Superbike na tyle w wersji SC0 zjechało od nowej do szmaty na jednej Białej Podl. Przód wytrzymał cały sezon mojej emeryckiej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 W DIABLO SUPERBIKE na 2013 sa zupelnie nowe mieszanki i tak jak kiedys SC0 byla qwalifikacyjna to teraz jest na super goraca i wytrzymuje wiec okrazen niz 3 :)Na nasze warunki najlepsza jest SC2 tyl i SC1 przod no ale komplet to okolo 1400zl podobnie jak nowe supercorsy V2 ktore sa jeszcze drozsze ale jak ktos juz zap.... to naprawde warto ;) absolutnie zajebista opona .! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Mi np Power Cup Medium na tyle nie starcza na 2 dni latania nawet z przekładaniem niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 No czyli w sumie zużywa się normalnie... choć wiem, że to boli, bo też na początku sezonu liczyłem, że wyścigowy weekend uda się objechać na jednym komplecie opon. Plan był taki, żeby wolne treningi "dojechać" na jakimś używanym zestawie, potem na kwali założyć nówkę zestaw, zrobić szybko w miarę poprawny czas i na tym samym zestawie obskoczyć 2 wyścigi. Ale tu znów chłopaki z teamu mieli rację, że to się nie uda - po kwalifikacji i pierwszym wyścigu tylna opona była mocno zużyta, więc drugiego dnia jechało się już z duszą na ramieniu (pomimo odwrócenia)... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) Songoku, cudów nie ma. Power Cup to opona wyścigowa, podobnie jak Supercorsa SC czy Superbike SC. Celem jest dobry performance na dystansie wyścigu, takie opony się bardzo szybko kończą. D211GP Racer to treningowa odmiana wyścigowej D211GP i to już jest zupełnie inna historia. Edytowane 24 Listopada 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 No wlasnie jak SIKOR napisal opony typu track day to sa zupelnie inne opony niz typowo wyscigowe wiec albo musza dlugo wytrzymywac albo oferowac zajebista przyczepnosc kosztem zycia .Jak sie spojrzy na rozpiske producentow to wlasnie wskazuja na to ze to sa opony STREET i TRACK DAY ,czyli lepsze niz typowo szosowe ale niestety gorsze niz typowo wyscigowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 ok, spoko. Dzięki za klaryfikację, czyli jest szansa, że na D211 medium zdołam 2 dni przelatać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Masz ZX-10R, mimo wszystko jest na to mała szansa :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 no skoro Nieśmiertelny daje radę to może i ja dam bo on prędzej jeździ niż ja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) Ja tam daje rade dwa dni ,no moze jakbym latal na okraglo ponizej 1:40 to bylo by ciezej ;) Jak masz TC to nie ma takiego duuuuuzego ryzyka wysiadki :) Obojetnie czy slicki czy nacinane ja tam nie widze roznicy .Tak naprawde to predkosc wejscia w zakret i w samym zakrecie robi czas a tam trzeba delikatnie obchodzic sie manetka wiec i opona tak mocno nie dostaje w dupe.Sam wiem po sobie ze jak kiedys sie jezdzilo wolniej i chcialem nadrabiac na wyjscu to mocniej niszczylem opony niz jak jechalem szybciej a plynniej dodawalem gazu ,ot cala filozofia :) Edytowane 24 Listopada 2013 przez Niesmiertelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Dokładnie, z tym "dawaniem radę" to i tak wszystko zależy od tego, o czym rozmawialiśmy wcześniej - dobór mieszanki, styl jazdy, ustawienie zawiasów... dużo czynników, które niestety w najgorszej kombinacji powodują, że nową gumę można zniszczyć w kilka okrążeń. A z drugiej strony podobno też ważna jest umiejętność dojeżdżania gum do końca i jeżdżenia na gumach, które zapewniają nieco gorszą przyczepność. W sumie to dobra nauka, bo można się uczyć kilka patentów nieco mniejszym kosztem. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 I tutaj wlasnie z pomoca przychodzi kontrola trakcji :)Posiadajac taki wynalazek jadac treningowo mozan dojezdzac gumy do konca ,zyciowki na takiej oponie nie da sie zrobic ale juz inne rzeczy mozna pocwiczyc bez ryzyka mega wysiadki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Jeśli koszty związane z przygotowaniem siebie i motocykla na tor mocno Was przerażają, to zapraszam do skorzystania z okazji na zakup akcesoriów torowych taniej o podatek VAT :) Szczegóły promocji znajdziecie tutaj: https://www.facebook.com/events/1397567740486871/?ref_dashboard_filter=calendar Świętujcie z nami, nasze 3 urodziny :) Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Yuby, orientowałeś się w cenach? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 To daj znać proszę. Nie ma pośpiechu. Może by mi zrobili osłony dekli jakby nie było drogo bo o kupieniu na ebayu nie ma mowy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.