szramer Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Z uzywanymi oponami jest ciezki temat bo.... oprocz tego ile ma miesa to jeszcze bardzo wazne jest jak ktos sie z na obchodzil ,bo czasami miecha jest duzo ale guma jest juz slaba ;)W zaleznosci od tego jak byla grzana , jak chlodzona i jak przechowywana , te wszystkie czynniki maja wplyw na stan gumy.Ja rozumiem ze nie kazdego stac na nowe ale jak juz to proponuje kupowac opony ze znanego zrodla , najlepiej od jakiegos zawodnika ktorego znamy bo wtedy raczej jest pewnosc ze mial pojecie co i jak.Opona jest jedyna rzecza ktora nas laczy z asfaltem i to na w gruncie rzeczy na bardzo malej powierzchni ,wiec akurat w tym przypadku oszczednosci nie zawsze przynosza oszczednosci ,a wiem co mowie bo w wiekszosci moje gleby byly spowodowane tym ze myslalem ze opona jeszcze da rade a niestety juz nie dala ,koszty byly wilelokrotnie wieksze niz bym zmienil opone troche wczesniej ,a i tak trzeba bylo ja juz lada chwila zmienic.od razu mowie nie jestem jakis rossi , ale od 8 lat latam na uzywkach z ama nigdy mnie niezawiodly , ale zawsze robie max 2 dni i sprzedaje je ludzia co jej dojada na ulicy ( czarnoskory na haybuzie) , wkoncu po tylu latach mam pierwszy nowy komplet na tor z nalepkami tylko dla tego ze jestem szybszy no i dostalem go z motocyklem ama + dunlop wyprzedaje pozostalosci starego modelu z 2013/14 :Dkazdy znajdzie predzej czy puzniej swoj sposob na opony , jedni wola nowe inni "takeoffs" , mam zioma co caly sezon pare sprintow i track day polecial na uk made GP przodzie -> ten to mial mocne nerwy , ale w sumie co track day czy "race wekend" to zawsze glebil, ale nie z winy opon :laugh: , taki maly offtopogolnie kazdy jezdzi na co go stac , wiadomo na przyjechanych oponach niecisne itp tylko jade sie wyzyc i powyglupiac z kumplami tzn wyprzedzane na hamowaniu i zajezdzaniu instruktora :P :biggrin: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Szramer,no wlasnie z pewnego zrodla i mozna latac .Sikor tez ma racje kwestia doswiadczenia .Wyczucia tego co sie dzieje z opona oraz w jakim jest fizycznie stanie . Czasami niby jeszcze miecho jest a opona jest juz zle zuzyta w wyniku zlego cisnienia ,zlej mieszanki do temperatury ,zle ustawionego zawieszenia czy zlego obchodzenia z gazem.Ja robie na przodzie (np. takich SD) 4 dni a na tylnej oponie 2 dni .tzn po jednym pelnym dniu tyl przekladam na druga strone a przod przekladam po dwoch dniach .Prawda jest taka ze dzieki kontroli trakcji mozna troche dluzej bezkarnie korzystac z tylu ,az do momentu kiedy naprawde juz czuc ze trakcja zaczyna dzialac duzo szybciej niz zwykle i czas okrazenia spada, przod nie jest tak obciazony jak tyl wiec tutaj sprawa wyglada troche inaczej.Jesli sie nie ma trakcji trzeba niestety miec bardziej wyczulone zmysly :) zawsze lepiej troche szybciej zmienic opone niz troche za pozno :)Niestety odnosi sie to wszystko to opon typowo wyscigowych ,przeznaczonych na tor i na ulice a nie odwrotnie ,na tym drugim sie nie znam :(Generalnie temat z oponami ,to ciezka sprawa. Filmiki jak i chlop pewnie znany ale troche przybliza pare rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skowronp Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Czy wiecie może gdzie dostanę tzw shift rod 12,5cm ? (rurka z lewym i prawym gwintem wewnątrz do regulacji dźwigni zmiany biegów). Ewentualnie z czego zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Połącz dwa krótsze Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skowronp Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Mam 10 i 15 cm więc z połączenia nici ;) Ciąć też nie za bardzo chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 To może zgłoś się do jakiegoś ślusarza. Przecież nagwintować kawałek pręta to nie problem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Potrzebuję wyciąć, najlepiej elektronicznie, immobiliser z modułu do R6. Macie jakieś namiary gdzie to zrobię za nieduże pieniądze najlepiej w okolicach Warszawy? Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 W motokofeinie.Ale TomaszKoo chce tanio a profesjonalne wylaczenie immo kosztuje 600. @skowronp: mam drazki, dorabiam na dlugosc. Zrobione z Ergala. Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Potrzebuję wyciąć, najlepiej elektronicznie, immobiliser z modułu do R6. Macie jakieś namiary gdzie to zrobię za nieduże pieniądze najlepiej w okolicach Warszawy?Spróbuj:http://www.autotronika.pl/files/file_add/file_add-123.pdf Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 nie taniej ecu z usa , jeszcze flash za free by sie zbanglalo ? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuut Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Czym pokrywacie siedzenie w motocyklu na tor ? Taka pianka chyba za śliska będzie ? http://allegro.pl/twarda-pianka-techniczna-5mm-do-case-plastazon-i5279467889.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 kosztuje niewiele i robi robote :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuut Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Dzięki, kupione :) A gdzie kupić taką otwartą bańkę na benzynę do przelewania do niej beny z dużego zbiornika i potem do baku - tzw. słonik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuut Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Mi chodziło co coś w tym stylu : http://www.conrad.pl/Plastikowy-dzbanek-pomiarowy-Pressol-07521,-1-l.htm?websale8=conrad&pi=811355&ci=SHOP_AREA_17593_1119029 tylko 5l i giętkim lejkiem. Na stronie Larssona nie znalazłem takiego. Edytowane 20 Maja 2015 przez smuut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skowronp Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Mi chodziło co coś w tym stylu : http://www.conrad.pl/Plastikowy-dzbanek-pomiarowy-Pressol-07521,-1-l.htm?websale8=conrad&pi=811355&ci=SHOP_AREA_17593_1119029 tylko 5l i giętkim lejkiem. Na stronie Larssona nie znalazłem takiego.Jest na 1000% bo widziałem na prymasa w wawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.