Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z uzywanymi oponami jest ciezki temat bo.... oprocz tego ile ma miesa to jeszcze bardzo wazne jest jak ktos sie z na obchodzil ,bo czasami miecha jest duzo ale guma jest juz slaba ;)W zaleznosci od tego jak byla grzana , jak chlodzona i jak przechowywana , te wszystkie czynniki maja wplyw na stan gumy.

Ja rozumiem ze nie kazdego stac na nowe ale jak juz to proponuje kupowac opony ze znanego zrodla , najlepiej od jakiegos zawodnika ktorego znamy bo wtedy raczej jest pewnosc ze mial pojecie co i jak.

Opona jest jedyna rzecza ktora nas laczy z asfaltem i to na w gruncie rzeczy na bardzo malej powierzchni ,wiec akurat w tym przypadku oszczednosci nie zawsze przynosza oszczednosci ,a wiem co mowie bo w wiekszosci moje gleby byly spowodowane tym ze myslalem ze opona jeszcze da rade a niestety juz nie dala ,koszty byly wilelokrotnie wieksze niz bym zmienil opone troche wczesniej ,a i tak trzeba bylo ja juz lada chwila zmienic.

od razu mowie nie jestem jakis rossi , ale od 8 lat latam na uzywkach z ama nigdy mnie niezawiodly , ale zawsze robie max 2 dni i sprzedaje je ludzia co jej dojada na ulicy ( czarnoskory na haybuzie) , wkoncu po tylu latach mam pierwszy nowy komplet na tor z nalepkami tylko dla tego ze jestem szybszy no i dostalem go z motocyklem ama + dunlop wyprzedaje pozostalosci starego modelu z 2013/14 :D

kazdy znajdzie predzej czy puzniej swoj sposob na opony , jedni wola nowe inni "takeoffs" , mam zioma co caly sezon pare sprintow i track day polecial na uk made GP przodzie -> ten to mial mocne nerwy , ale w sumie co track day czy "race wekend" to zawsze glebil, ale nie z winy opon :laugh: , taki maly offtop

ogolnie kazdy jezdzi na co go stac , wiadomo na przyjechanych oponach niecisne itp tylko jade sie wyzyc i powyglupiac z kumplami tzn wyprzedzane na hamowaniu i zajezdzaniu instruktora :P :biggrin:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szramer,no wlasnie z pewnego zrodla i mozna latac .

Sikor tez ma racje kwestia doswiadczenia .

Wyczucia tego co sie dzieje z opona oraz w jakim jest fizycznie stanie . Czasami niby jeszcze miecho jest a opona jest juz zle zuzyta w wyniku zlego cisnienia ,zlej mieszanki do temperatury ,zle ustawionego zawieszenia czy zlego obchodzenia z gazem.

Ja robie na przodzie (np. takich SD) 4 dni a na tylnej oponie 2 dni .tzn po jednym pelnym dniu tyl przekladam na druga strone a przod przekladam po dwoch dniach .

Prawda jest taka ze dzieki kontroli trakcji mozna troche dluzej bezkarnie korzystac z tylu ,az do momentu kiedy naprawde juz czuc ze trakcja zaczyna dzialac duzo szybciej niz zwykle i czas okrazenia spada, przod nie jest tak obciazony jak tyl wiec tutaj sprawa wyglada troche inaczej.

Jesli sie nie ma trakcji trzeba niestety miec bardziej wyczulone zmysly :) zawsze lepiej troche szybciej zmienic opone niz troche za pozno :)

Niestety odnosi sie to wszystko to opon typowo wyscigowych ,przeznaczonych na tor i na ulice a nie odwrotnie ,na tym drugim sie nie znam :(

Generalnie temat z oponami ,to ciezka sprawa.

Filmiki jak i chlop pewnie znany ale troche przybliza pare rzeczy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Potrzebuję wyciąć, najlepiej elektronicznie, immobiliser z modułu do R6. Macie jakieś namiary gdzie to zrobię za nieduże pieniądze najlepiej w okolicach Warszawy?

Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.pl

Automatyzacja produkcji, kartoniarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W motokofeinie.

Ale TomaszKoo chce tanio a profesjonalne wylaczenie immo kosztuje 600.

 

@skowronp: mam drazki, dorabiam na dlugosc. Zrobione z Ergala.

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję wyciąć, najlepiej elektronicznie, immobiliser z modułu do R6. Macie jakieś namiary gdzie to zrobię za nieduże pieniądze najlepiej w okolicach Warszawy?

Spróbuj:

http://www.autotronika.pl/files/file_add/file_add-123.pdf

Edytowane przez M a D a F a K a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mi chodziło co coś w tym stylu : http://www.conrad.pl/Plastikowy-dzbanek-pomiarowy-Pressol-07521,-1-l.htm?websale8=conrad&pi=811355&ci=SHOP_AREA_17593_1119029 tylko 5l i giętkim lejkiem. Na stronie Larssona nie znalazłem takiego.

Edytowane przez smuut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodziło co coś w tym stylu : http://www.conrad.pl/Plastikowy-dzbanek-pomiarowy-Pressol-07521,-1-l.htm?websale8=conrad&pi=811355&ci=SHOP_AREA_17593_1119029 tylko 5l i giętkim lejkiem. Na stronie Larssona nie znalazłem takiego.

Jest na 1000% bo widziałem na prymasa w wawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...