MatMax78 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 No to się porobiło. Dla nas ok bo emocje będą raczej do końca ale MM-owi się to wszystko wywróciło do góry nogami. Pytanie jest czy to jego wina czy tego co pokazuje tablice (komentatorzy nie wiedzieli również). Dla śmiechu mogę napisać że MM za rok sprowadza swoich dwóch mechaników z Moto2 więc Ci co odchodzą zrobili mu dzisiaj psikusa i źle pokazali zjazd do alejki serwisowej ;) (to w formie żartu piszę). :)Tak naprawdę nie spodziewałem się że tak dopier... (czarna flaga) Marquezowi i innym. Sądziłem że przejazd przez alejkę serwisową a nie czarną.Emocji było sporo a największe z udziałem V46, B i Cala szkoda tylko że tak jak wolnemiasto napisał, daleko od czołówki. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Dopiero teraz oglądnąłem wyścig - Marquez za tydzień pozamiata wszystko. A co od wyścigu ... pominę to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 poza tymhttp://www.motomatters.com/news/2013/10/19/lack_of_tire_testing_at_phillip_island_c.html nowa niewyślizgana nawierzchnia - to jest powód całej draki Wstyd jak beret, kwas jak ch... Najdroższa, najbardziej prestiżowa klasa wyścigowa, monopol oponowy i producenci zdołali ogarnąć ledwie 1/3 normalnego dystansu wyścigu. "Nie, zamiast na testy na nowym asfalcie, wydajmy ten budżet na reklamę np. albo na lobbowanie na rzecz kontynuacji zasady jednego dostawcy." Beka z nich. Z Dorny zresztą też. Zaczynam rozumieć Stonera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 A najzabawniejsze w tym wszystkim jest to że te same problemy były już wcześniej w WSBK. Zaskoczyło ich to jak zima drogowców. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 nowa nawierzchnia jest od grudnia dopiero http://motosp.pl/motogp/tor-w-australii-doczekal-sie-nowej-nawierzchni/ Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 @fantom, mało tego. Nie było nawet jasno powiedziane zespołom i zawodnikom, jakie będą kary za naruszenie tych wyjątkowych przepisów :) Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 No właśnie - były wcześniej określone kary, czy nie? Bo, jak się patrzyło na dyskusje w czasie wyścigu, to też miałam wrażenie, że nikt nic nie wie...A co opon - powinna być konkurencja, a nie monopol, bo każdy monopol tak właśnie się kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 ale o co chodzi, poprzez dodatkowy pit stop całość zyskała na atrakcyjności.... Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Mi się to też podobało (zresztą wyścg "flag to flag" jest w regulaminie).Chodzi tylko o to, że z tymi oponami ciągle jest coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) Ale jaja :D . Honda ponosi winę za wykluczenie Marqueza. Oni źle zinterpretowali zasady tego wyścigu. Wygląda nawet na to, że część z nich zinterpretowała dobrze, a pozostali źle i wyszło z tego jedno wielkie nieporozumienie między załogą. Gdy Marquez przelatuje linię mety (wtedy gdy Lorenzo zjechał, czyli w ostatnim dopuszczalnym momencie), to część ekipy przy boksie wpada w panikę, a część myśli że jest wszystko w normie. Potem sam Nakamoto podchodzi do jednego z organizatorów i mówi "przecież mieliśmy się wyrobić przed zakończeniem 11 okrążenia, przed przekroczeniem linii mety" (myk polega na tym, że boks Repsola stał fizycznie przed linią mety). Co jest nieprawdą, bo mieli przejechać dystans nie większy niż 10 okrążeń na jednej tylnej oponie, stąd by zmieniać motocykl tylko raz, musieli zjechać na 9 lub 10 okrażeniu (gdyby ktoś zjechał wcześniej, musiałby przed końcem wyścigu zjechać jeszcze raz). Marquez zaczynając 11 okrążenie oczywiście przejechał więcej niż 10 okrążeń ... http://www.motogp.com/en/videos/free+videos#How+Marquez+took+it+too+far+in+Australia alternatywnie: https://www.facebook.com/photo.php?v=10202162298848398&set=vb.614153575267182&type=3&theater Edytowane 21 Października 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Komedia... Najwyższe możliwe zawody świata na motocyklach sportowych a organizacja na poziomie piątek piłkarskich. Czeski film. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Nie wiem w jakich okolicznościach wprowadzono ten przepis, ale zmuszanie takich ścigantów do zmiany motocykla z innego powodu niż deszcz to jest cyrk a nie wyścigi. Jeszcze ciekawiej byłoby pewnie gdyby kazali im oprócz motocykli zmienić też kombinezon albo przynajmniej buty. Albo gdyby limit na pitlane był 200 zamiast 60km/h. Podobno najszybciej moto zmienił Hayden i to dużo szybciej od reszty, ale nigdzie nie ma wideo z tego. http://www.asphaltandrubber.com/motogp/summary-sunday-australian-gp-2013/ Team Marqueza dał ciała - pkt. 3 mówił nie więcej niż 10 okrążeń. Łosie zinterpretowały to jako "nie więcej niż "10 pełnych okrążeń" i gdyby tak było to MM by spełnił ten wymóg. Ale pkt. 2 mówił wyraźnie - zawodnik MUSI zjechać na 9. lub 10. kółku. Kropka. Nie dziwię się że MM się wkurzył - i to niby on w tym garażu ma najmniejszy staż :) Amatorzy :) Cały czas wracam do Stonera, ale jak się poskłada do kupy to co chłopak mówił o "kierunku w jakim zmierza motogp" (dokładny cytat) to dochodzimy właśnie do takiego dziadostwa jakie było w Australii. Bo po przekroczeniu pewnej granicy to już nie jest redukcja kosztów a dziadostwo właśnie. Wysłali testerów do Argentyny, gdzie wyścig będzie dopiero za rok a nie zrobili testów tutaj, gdzie po superbajkach było wiadomo że jest problem. Producent przygotował się na 10 stopni chłodniejszą pogodę - litości. Wystarczy spojrzeć na oponę Marqueza żeby zobaczyć o jakim marginesie błędu tu mówimy z wyznaczeniem maks. liczby okrążeń. Massive disaster - jak napisał Stoner na Twitterze. Do czego tu wracać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) Massive disaster - jak napisał Stoner na Twitterze. Do czego tu wracać? Ale jednak ... mógł się gość powstrzymać w tym wyjątkowym przypadku, dzień po tym jak Ezpeleta dał mu nagrodę MotoGP Legend. No cóż, cały Stoner :) trochę więcej o tym całym bałaganie, ciekawe http://www.motomatters.com/analysis/2013/10/20/2013_phillip_island_motogp_sunday_round_.html Najlepiej do sprawy podszedł Colin Edwards :) "I never saw my pitboard to come in, I was focused on the pricks in front of me #truth..I was hunting Ducatis & they pitted, I followed " oprócz tego "Not happy with the @marcmarquez93 decision First time running this scenario & disqualified We r not mathematicians...let us race & F off" No i jeszcze Colin wyjaśnił o co chodzi w tym całym ściganiu :D C.E.: "Quote me on this...."@marcmarquez93 will still win the Championship & this OZ farce will all be forgotten" - "@texastornado5 @marcmarquez93 will win, but he needs to learn from his mistakes which he did alot in this season, and also respect others!" C.E.: "Respect??? When I was winning (long time ago ) "Rip their head off & shit in their neck" #worldchampionattitude" Edytowane 21 Października 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Myślę, że nie ma co dyskutować nad formą wyścigu - jest taka w regulaminie, to z niej skorzystano. A że niektórzy lepsi są w czytaniu, inni gorsi, to już inna sprawa.Pierwotną przyczyną jest wtopa z oponami i to nad tym Dorna powinna się zastanowić, żeby taka farsa sę nie powtórzyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Ale jednak ... mógł się gość powstrzymać w tym wyjątkowym przypadku, dzień po tym jak Ezpeleta dał mu nagrodę MotoGP Legend. Nie ma sentymentów. This is Sparta! :) Jestem pewien, że tak jak Colin (let us race & F off) myślą wszyscy zawodnicy, ale niewielu ma tak komfortową sytuację żeby tak powiedzieć. Albo nie pasowałoby to im do luzackiego wizerunku (Vale) ;) Walka o tytuł się przedłuża i to jedyna korzyść z tego wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.