Bimbak Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Z Elisonem ... Monster Ducati .... ładnie brzmi, ale ja tego nie widzę. Moim zdaniem po tej przeprowadzce zmieni się też głowny sponsor dla Calla, chociaż Monster jest z nim już od bardzo dawna. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) A co ma piernik do wiatraka? Przecież Rossi w Ducu wciąż miał sponsoring Monstera (?) To że Monster Energy jest sponsorem tytularnym Tech3 to chyba nie ma znaczenia. O proszę i już sprawa jasna.Pol Espargaro dostaje miejsce po Calu!http://www.crash.net/motogp/news/194133/1/yamaha_confirms_espargaro_in_at_tech_3.html To chyba wymarzona sytuacja dla młodego Hiszpana. Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 A co ma piernik do wiatraka? Przecież Rossi w Ducu wciąż miał sponsoring Monstera (?) To że Monster Energy jest sponsorem tytularnym Tech3 to chyba nie ma znaczenia. Tak ale Rossi to Rossi. Nazwisko Crutchlow niesie za sobą jednak mniejszą renomę i jeśli ktoś za Calla będzie musiał wyłożyć nieco większą sumą jak za Vale to może za to rządać większego udziału w zespole lub się na taki układ wcale nie zgodzić ... nie wiem ... takie miałem przemyślenia pisząc wcześniejszego posta. Źle zrobiłem sugerując zmianę tytularnego sponsora bo w to też nie wierze ... jestem po prostu ciekaw czy Monster nadal zostanie z Crutchlowem. Dovi już czapeczek Monstera nie nosi. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 W sumie racja, Doviego też sprawdziłem dopiero co. Tylko pytanie, czy Dovi miał osobisty sponsoring Monstera? Bo nie wiem. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Właśnie czytam że V46 chyba będzie jeszcze jeździł do 2016 roku, dla mnie osobiście jak i dla całego sportu motorowego fantastyczna wiadomość. Odkorkowuję szampana. :) a wieczorem balanga, zapraszam fanów 46 na moje ranczo. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Nie tylko CC podpisał kontrakt także młody Espargaro jest już w posiadaniu kontraktu z Tech3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Ciekawe jak się teraz starszy brat czuje :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Nowa MOTORMANIA już w kioskach, dziwne bo rano jej nie było, a popołudniu już była :) 2 super wywiady - z Jeremym B. i z Calem. Miodzio !!! Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Dopiero teraz przeczytałem linkowany tu już wywiad z Calem: http://www.asphaltandrubber.com/racing/cal-crutchlow-interview-glory/ Bardzo ciekawy. Patrząc się na ostatnią odpowiedź trudno się dziwić, że przechodzi do Ducati. Do tego można dołożyć nadzieje Doviego związane z przyszłorocznym motocyklem i mamy racjonalne podstawy tej decyzji. Kasa kasą, ale to są ambitni ludzie z ambitnymi celami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Dokładnie, naprawdę trudno spodziewać się, że na tym etapie kariery Cal patrzy tylko i wyłącznie na kasę jestem przekonany, że ambicja jest tu nadrzędnym kryterium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 W Yamasze ponoć proponowali mu fabryczną M1, a więc...? Ale, po pierwsze, jeśli to kwestia kasy, to nawet nie ma się czemu dziwić - w końcu Cal ne jest już mlodzieniaszkiem, a póki co wielkiej kasy nie zarobił więc to chyba ostatni dzwonek.Po drugie, może faktycznie wreszcie Ducati dokona jakichś postępów (w końcu, "nic nie może przecież wiecznie trwać" :icon_razz:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 No podobno właśnie nie. Yamaha miała 1 slot dla kolejnego fabrycznego kierowcy i dogadali się z Polem Espargaro. Smith miał zapewnione miejsce w Tech3 na rok 2014, więc wszystko składało się ku temu, że Crutchlow wyleci z Yamahy w roku 2014. Polecam wywiad z Calem w najnowszej Motormanii, tam jest o tym mowa. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Poza tym jest jedna bardzo istotna sprawa posiadanie motocykla w specyfikacji fabrycznej a bycie w zespole fabrycznym to dwie zupełnie inne sprawy, tak więc decyzja Cala jest zrozumiała. Choć zapewne o sukces przy aktualnej formie Ducati nie będzie łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Dokładnie tak jak Sikor pisze, tylko nie wiem dla czego to ma być ten Espargaro (wiem że jest młody ale jeszcze majstra nie zdobył w Moto2, może w tym roku ale kibicuję bardziej Ridingowi) Zdecydowanie na miejsce Cala zasługuje jego starszy brat, młodszy powinien do niego dołączyć jak Smitowi skończy się kontrakt (tak jak Badziak, nadal się zastanawiam co ten chłopak tam robi w Motogp jak nic ciekawego nie pokazywał w Moto2). Dwóch Espargaro w jednym zespole to byłoby coś niesamowitego. :)Ja krl jednak myślę że Calowi za rok się uda. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) No tak, gwoli ścisłości chodziło mi o to, że Yamaha miała podpisać bezpośredni kontrakt z 1 zawodnikiem i padło na Pola, a nie na Cala. Kontrakt miał być realizowany właśnie w Tech3, no bo gdzie indziej? MatMax, zauważ że Japonia zawsze stawia na młodą krew. Crutchlow jest dla nich po prostu za stary, tak sądzę (oczywiście Rossi to ewenement i przypadek zupełnie wyjątkowy dla Yamahy). Do tego Pol to Hiszpan, a oni z reguły dobrze rokują ;) . To, że Smith, a nie ktoś inny (lepszy) z Moto2, jest w GP, nie jest przypadkiem. Ma być dwóch Brytyjczyków w stawce, względy polityczne oraz układy Dorny. Szczegółów nie pamiętam, odsyłam do Googli (gdzieś był taki dobry wywiad z szefami Tech3). Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.