Skocz do zawartości

MotoGP - sezon 2013


piórko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Masz rację teraz coś mi się przypomniało o tym Smithcie. Dorna musi reagować bo z MŚ mogłyby się zrobić mistrzostwa Hiszpani. Chociaż dzisiaj w WSBK widać było że Francja ma potencjał.

Mnie smuci że nawet w takiej klasie jak Superstoc 600 nie ma Polaka, pierwszy raz dzisiaj tę klasę widziałem (pokazywali na eurosporcie) żadnych znanych nazwisk. Pasek, Bukowski, Chmielewski, Wielbski (co z tym chłopakiem się dzieje) młody Szkopek nie mógłby przynajmniej jeden jeździć. :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek, Wielbski w 2011 roku mieli świetny sezon w Polsce był to ewidentny znak do tego że pojawiły się w Polsce młode talenty, które jak najszybciej należało oszlifować nie w jakiejś tam klasie KTM które w niczym nie przypominały prawdziwego ścigacza (z resztą kiedyś pisałem Wam że napisałem do Bogdanki co powinni zrobić, nie chce mi się tego już pisać). Chłopaki pokazali się z świetnej strony wówczas ale cóż nikt tego nie chciał wykorzystać, tylko stawiać na starego Szkopka (z całym szacunkiem do niego oczywiście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym jest jedna bardzo istotna sprawa posiadanie motocykla w specyfikacji fabrycznej a bycie w zespole fabrycznym to dwie zupełnie inne sprawy, tak więc decyzja Cala jest zrozumiała.

 

 

Dokładnie:

They have so many fewer things to worry about in their life than a normal rider does. It’s a difficult thing to explain, but until you’re in the situation, you don’t really realize how little they have to worry about compared to what other people have to worry about.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://motormania.com.pl/sport/motogp/motogp-andrea-dovizioso-o-ducati-specjalnie-dla-motormanii-wywiad/

 

 

Czy analizowałeś telemetrię Caseya Stonera z jego okresu w Ducati?

 

Nie, ponieważ motocykl był wtedy zupełnie inny, a prędkości dużo niższe. Uważam, że Casey wywalczył tytuł na Ducati ponieważ jest najbardziej utalentowanym zawodnikiem na świecie, ale jednocześnie w tamtych czasach, choć motocykl był trudny w prowadzeniu, poziom konkurencji był niższy. To była zupełnie inna sytuacja, ponieważ Honda i Yamaha naprawdę mają teraz przewagę.

 

Bardzo ciekawy tekst.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem pisać wcześniej o tym wywiadzie ale nie chciało mi się trzaskać posta z telefonu jak czytałem wasze dysputy. Ciekawe czy faktycznie coś pokażą na koniec sezonu czy to tylko gadanie, a nadal idą tylko gdzieś po omacku we mgle twierdząc że tędy droga. Zaskakuje tutaj zgodność Doviego i tego inżyniera Ducati (przepraszam ale nie pamiętam kto to był, a nie chce mi się tego tylko po to znowu oglądać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak testy Yamahy, ale tu zapewne lekki zawód dla wielbicieli Stonera (choć może to być "zasłona dymna"):

 

http://www.motogp.com/en/news/2013/Stoner+not+planning+wildcard+appearances

pliiiiz jaka zaslona dymna ... przed czym? Po prostu potwierdził to co było oczywiste dla czytających ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...