Skocz do zawartości

yamaha wr426 czy yzf 426/450


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wsszystkich fanow.Mam prosbe doradzcie mi ktory z tych motorow wziac podam linki:

http://tablica.pl/of...D5-ID1wDdP.html

i drugi

http://tablica.pl/of...D5-ID1sAnX.html

dodam ze ten drugi czyli yzf facet dostal w rozliczeniu za auto i nie jezdzi nim i nawet nie wie czy to 426 czy 450 i mowi ze po odpaleniu delikatnie zadymi przez 3-4 min i przestaje a poza tym nic nie wie o stanie tech, motoru.Pomozcie wybrac/POZDRAWIAM

 

jesli chodzi o pierwsza yamahe gosc twierdzi ze kupil ja z anglii rok temu od starszego goscia w kraju ma ja rok i wymienil rozrzad w serwisie twierdzi ze powiedziano mu ze tak to motor jest bez zarzutów

Edytowane przez Pawel Gutowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie się wydaje że wyczyn w tej kasie to jeden i drugi będzie złomem :D trzeba jechać obejrzeć.......

 

kwestia czy latasz tor czy enduro ja do enduro brałbym wr nawet bez lamp i bez kwitów ale wr (tylko musisz wtedy sprawdzić żeby to napewno była wr )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ma byc tylko do wyjazdu do lasu dwa razy w tygodniu

a jak sprawdzic moze inaczej gdzie sprawdzic czy to na pewno wr

 

ewentualnie jesli okazaloby sie ze to wr i bym wziol jechac z nim do serwisu i sprawdzic czy jest cos do wymiany albo zawolac speca zeby sprawdzil?

co najczesciej pada w tych motorkach?

 

dam jeszcze jeden link

http://tablica.pl/oferta/honda-cr-250-60km-CID5-ID1kDDf.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wr ma koło z tyłu 18" i rozrusznik

 

w tej kasie będzie bardzo trudno znalezc czy to wr czy yzf w stanie nadającym sie do dalszej jazdy bez wkładu kliku tys zł, dlaczego? utrzymanie w formie takiego motocykla to kilka tys zł na sezon przy amatorce, wiec nikt go odda tak tanio, chyba ze chce sie pozbyc miny/skarbonki

 

tą CR sprzedaj chyba św Mikołaj, zainwestowal 2000zł przejechal 2 baki i sprzedaje za 3800zł, no bez jaj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wr ma koło z tyłu 18" i rozrusznik

 

426 nie miała rozrusznika elektrycznego

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to mam jechac zobaczyc ta WR czy szukac cos innego chyba ze macie jakis motorek godny uwagi

 

dodam jeszcze dwa linki i ocencie

http://tablica.pl/oferta/honda-cr-125-CID5-ID1Bj9r.html

http://tablica.pl/oferta/yamaha-yzf-426-wr-z-instalacja-CID5-ID1Skgw.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wr ma 18 z tyłu i instalacje... 426 chodzą tanio z tego co widać... ten ostani link z tablicy, wygląda jak moto z 94 r. chodzi oto żę wyjeżdżona pewnie łądnie... szybki przelot robisz że z yzf/wr skaczesz na cr 125. doczynienia z crosówkami wcześniej miałeś? 3700 za 95r mi sie wydaje ze duzo;<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem ale tylko 2T dla tego chcialem sprobowac 4T ale jak nic nie bedzie ciekawego to zostanie dwusow a co myslisz o wczesnijszych propozycjach

 

a co sadzicie o tym

http://tablica.pl/oferta/suzuki-rm-250-cm3-okazja-CID5-ID1O16Z.html#ae3a2e4f;r:;s:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymaj się od starych szrotów z daleka, bo będziesz się potem wypłakiwał na forum jak jeden użytkownik WR400F. Szkoda czasu i pieniędzy na takie złomy, naprawiałem mase starych crossówek i wiem że nie warto w nie wkładać ani grosza, chyba że masz jakiegoś klasyka.Zawieszenia w takich rupciach już prawie nie spełniają swojej roli, a doprowadzenie zawiasu do stanu używalność w takim moto często kosztuje tyle co remont silnika. Czasem trzeba wymieniać porysowane lagi (co mało kto robi), wytarte panewki, pręty od regulacji, zaworki itd Szukaj czegoś takiego : http://otomoto.pl/ya...y-M3429975.html a nie starych złomów. Tu masz fajna Huśkę http://moto.allegro....2811838054.html

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafael dlaczego uważasz ze 426 jest starym szrotem? Przelatałem caluśki sezon na yz426f 02r bez problemowo, wymiana oleju i pranie filtra z nasączaniem co 2-3 wyjazdy weekendowe. Kupiłem ją w ciemno. Po kupnie sprawdziłem zawory, grubosci płytek mówią o zerowym zużyciu zaworów(tytanowe)tłok jak i pierścienie korbowód zero luzów wszystko wg serwisówki ok nie raz ma kaprys z odpaleniem jej na zimno, ale na ciepło za 1 strzałem. Latałem na drz 400, cr 250, xl 250, dt 125, hm cre 80 i ten motocykl urywa dupę w porównaniu z wymienionymi, a ty mu polecasz huske wr? która ma 30 pare kuniów toć to nogami trzeba się w piachu odpychać żeby to jechało i non stop piłowanie na 1 biegu.

Wracając do yz 426 nie zauważyłem żeby mi zawieszenie źle pracowało, ani żebym miał problemy z silnikiem. Rozumiem że trafiając na np yz 400 od klienta który nic w niej nie wymieniał ani tego nie robiło 3 pod rząd wcześniejszych właścicieli po za jedynie wymiana oleju, to komuś z kolei się zacznie sypać.

Dlatego ja bym wolał kupić gdybym nie miał 8-10tyś gotówki, rozjebaną yz/wr 400/426 wyremontował piec i bym zapie**alał 3 sezony bezawaryjnie ;]

A fun z jazdy taki że po 2-3h masz dość bo ręce wyciągnięte ze stawów po 0.5cm z każdej strony.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pyrkasz od sklepu do sklepu to fakt posiadania starej crossówki cię nie dotyczy. Problemy zaczynają się kiedy twoja amatorska jazda przechodzi stopień wyżej, jedziesz na amatorskie zawody i okazuje się że słabsi od ciebie ale na młodszych sprzętach jadą szybciej a ty nie jesteś w stanie ich dojść gdyż sprzęt na więcej nie pozwala(i nie mówię tu o silniku). Pomijam już to co Rafael mówił czyli koszty doprowadzenia takiego sprzętu do stanu "bardzo dobry". Remont silnika to kropla w morzu...A jak słyszę że setka nie jedzie to się we mnie gotuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...