Pawel Gutowski Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) Witam wsszystkich fanow.Mam prosbe doradzcie mi ktory z tych motorow wziac podam linki:http://tablica.pl/of...D5-ID1wDdP.htmli drugihttp://tablica.pl/of...D5-ID1sAnX.htmldodam ze ten drugi czyli yzf facet dostal w rozliczeniu za auto i nie jezdzi nim i nawet nie wie czy to 426 czy 450 i mowi ze po odpaleniu delikatnie zadymi przez 3-4 min i przestaje a poza tym nic nie wie o stanie tech, motoru.Pomozcie wybrac/POZDRAWIAM jesli chodzi o pierwsza yamahe gosc twierdzi ze kupil ja z anglii rok temu od starszego goscia w kraju ma ja rok i wymienil rozrzad w serwisie twierdzi ze powiedziano mu ze tak to motor jest bez zarzutów Edytowane 21 Listopada 2012 przez Pawel Gutowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 mnie się wydaje że wyczyn w tej kasie to jeden i drugi będzie złomem :D trzeba jechać obejrzeć....... kwestia czy latasz tor czy enduro ja do enduro brałbym wr nawet bez lamp i bez kwitów ale wr (tylko musisz wtedy sprawdzić żeby to napewno była wr ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 to ma byc tylko do wyjazdu do lasu dwa razy w tygodniua jak sprawdzic moze inaczej gdzie sprawdzic czy to na pewno wr ewentualnie jesli okazaloby sie ze to wr i bym wziol jechac z nim do serwisu i sprawdzic czy jest cos do wymiany albo zawolac speca zeby sprawdzil?co najczesciej pada w tych motorkach? dam jeszcze jeden linkhttp://tablica.pl/oferta/honda-cr-250-60km-CID5-ID1kDDf.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 wr ma koło z tyłu 18" i rozrusznik w tej kasie będzie bardzo trudno znalezc czy to wr czy yzf w stanie nadającym sie do dalszej jazdy bez wkładu kliku tys zł, dlaczego? utrzymanie w formie takiego motocykla to kilka tys zł na sezon przy amatorce, wiec nikt go odda tak tanio, chyba ze chce sie pozbyc miny/skarbonki tą CR sprzedaj chyba św Mikołaj, zainwestowal 2000zł przejechal 2 baki i sprzedaje za 3800zł, no bez jaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 czyli lipa i szukac cos innegoa moze masz jakies ciekawe linki z maszynkami tak do max 6500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 wr ma koło z tyłu 18" i rozrusznik 426 nie miała rozrusznika elektrycznego Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 ok to mam jechac zobaczyc ta WR czy szukac cos innego chyba ze macie jakis motorek godny uwagi dodam jeszcze dwa linki i ocenciehttp://tablica.pl/oferta/honda-cr-125-CID5-ID1Bj9r.htmlhttp://tablica.pl/oferta/yamaha-yzf-426-wr-z-instalacja-CID5-ID1Skgw.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 wr ma 18 z tyłu i instalacje... 426 chodzą tanio z tego co widać... ten ostani link z tablicy, wygląda jak moto z 94 r. chodzi oto żę wyjeżdżona pewnie łądnie... szybki przelot robisz że z yzf/wr skaczesz na cr 125. doczynienia z crosówkami wcześniej miałeś? 3700 za 95r mi sie wydaje ze duzo;< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 mialem ale tylko 2T dla tego chcialem sprobowac 4T ale jak nic nie bedzie ciekawego to zostanie dwusow a co myslisz o wczesnijszych propozycjach a co sadzicie o tymhttp://tablica.pl/oferta/suzuki-rm-250-cm3-okazja-CID5-ID1O16Z.html#ae3a2e4f;r:;s: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 To nie 95 tylko 91-93. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 dziekicholera czy nie ma zadnych aukcji z na ktorych nie klamia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 mało jest szczerych aukcji, a zresztą tera po sezonie dużo kłamią by sprzedać wyjeżdżone moto.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) Trzymaj się od starych szrotów z daleka, bo będziesz się potem wypłakiwał na forum jak jeden użytkownik WR400F. Szkoda czasu i pieniędzy na takie złomy, naprawiałem mase starych crossówek i wiem że nie warto w nie wkładać ani grosza, chyba że masz jakiegoś klasyka.Zawieszenia w takich rupciach już prawie nie spełniają swojej roli, a doprowadzenie zawiasu do stanu używalność w takim moto często kosztuje tyle co remont silnika. Czasem trzeba wymieniać porysowane lagi (co mało kto robi), wytarte panewki, pręty od regulacji, zaworki itd Szukaj czegoś takiego : http://otomoto.pl/ya...y-M3429975.html a nie starych złomów. Tu masz fajna Huśkę http://moto.allegro....2811838054.html Edytowane 29 Listopada 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Rafael dlaczego uważasz ze 426 jest starym szrotem? Przelatałem caluśki sezon na yz426f 02r bez problemowo, wymiana oleju i pranie filtra z nasączaniem co 2-3 wyjazdy weekendowe. Kupiłem ją w ciemno. Po kupnie sprawdziłem zawory, grubosci płytek mówią o zerowym zużyciu zaworów(tytanowe)tłok jak i pierścienie korbowód zero luzów wszystko wg serwisówki ok nie raz ma kaprys z odpaleniem jej na zimno, ale na ciepło za 1 strzałem. Latałem na drz 400, cr 250, xl 250, dt 125, hm cre 80 i ten motocykl urywa dupę w porównaniu z wymienionymi, a ty mu polecasz huske wr? która ma 30 pare kuniów toć to nogami trzeba się w piachu odpychać żeby to jechało i non stop piłowanie na 1 biegu.Wracając do yz 426 nie zauważyłem żeby mi zawieszenie źle pracowało, ani żebym miał problemy z silnikiem. Rozumiem że trafiając na np yz 400 od klienta który nic w niej nie wymieniał ani tego nie robiło 3 pod rząd wcześniejszych właścicieli po za jedynie wymiana oleju, to komuś z kolei się zacznie sypać. Dlatego ja bym wolał kupić gdybym nie miał 8-10tyś gotówki, rozjebaną yz/wr 400/426 wyremontował piec i bym zapie**alał 3 sezony bezawaryjnie ;] A fun z jazdy taki że po 2-3h masz dość bo ręce wyciągnięte ze stawów po 0.5cm z każdej strony. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Jeśli pyrkasz od sklepu do sklepu to fakt posiadania starej crossówki cię nie dotyczy. Problemy zaczynają się kiedy twoja amatorska jazda przechodzi stopień wyżej, jedziesz na amatorskie zawody i okazuje się że słabsi od ciebie ale na młodszych sprzętach jadą szybciej a ty nie jesteś w stanie ich dojść gdyż sprzęt na więcej nie pozwala(i nie mówię tu o silniku). Pomijam już to co Rafael mówił czyli koszty doprowadzenia takiego sprzętu do stanu "bardzo dobry". Remont silnika to kropla w morzu...A jak słyszę że setka nie jedzie to się we mnie gotuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.