Skocz do zawartości

Enduro/cross do 20 tys zł


Rekomendowane odpowiedzi

Major, dokładnie tak jak piszesz miało by to sens jeśli w skład tekiego zestawu wchodziło by wszystko, ale tego jeśli ktoś nie ma rachunków to na miejscu nie sprawdze, więc moze lepiej sobie takimi modelami nie zawracać głowy, a zawsze jeśli kiedyś braknie tej mocy można samemu taki zestaw sobie założyć ale ze wszystkimi podzespołami tak jak wymieniłeś.

Ok mam jeszcze jedno pytanie, KTM pisaliście mi że od 2009 roku, a co np z modelem 2008 ?

kiedyś byłem zainteresowany kupnem tego motocykla ale jeszcze byłem w fazie zbierania informacji co i jak w pomarańczy siedzi więc z braku wiedzy sobie odpuściłem, ktoś kto go kupił teraz po chyba 2 miesiącach go wystawia na sprzedaż że niby zamocny na tor i woli 250 ale czy to prawda czy coś z tym moto jest nie tak to nie wiem, wiem że to napewno ten sam co ja się nad nim zastanawiałem

jak możecie to luknijcie,

http://www.ebay.co.uk/itm/ktm-450-sxf-/190758336675?pt=UK_Motorcycles&hash=item2c6a1538a3

chętnie też przeczytam waszą opinie na temat 08 rocznika, jakieś wady fabryczne itd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuściłym wszelkie crossy. Mozna tym jezdzic w terenie, ale mając taki budzet mozesz kupic moto zbudowane do enduro. Pół biedy gdy masz duze doświadczenie, albo niezbyt wymagający teren, wtedy polatasz także na crossówce, albo gdy nie masz kasy na enduro które są droższe. Natoamist jak jesteś swieży w tym sporcie, chcesz jezdzic po górach to crossówka cie umęczy lub nawet zniechęci. Jedynym plusem tych maszyn jest więcej mocy w górnych obrotach i mniejsza waga, reszta jest na minus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o modele enduro 2008 z pojemności 450, 530 to miały kilka "chorób wieku dziecięcego", jednak nie były to awarię typu pękające tłoki, dość małym kosztem dało się je usunąć. W sxf 450 był również problem z napinaczem rozrządu. Nie masz kopki, tylko e-starter, dopóki wszystko jest sprawne i wyregulowane to ok, jak zaczniesz dłużej kręcić rozrusznikiem to bateria pada i jest ból np. pośrodku głębokiej kałuży z motocyklem zanużonym po siedzenie:) Sxf 450 dopiero od modelu 2010 ma 5 biegów, te starsze 4 biegowe są strasznie wolne a jedynka ku**ewsko długa. W polsce ten model chyba się nie przyjął, wystarczy na allegro spojrzeć. Powiem szczerze że jeśli crossówka to tylko japońska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten ktm wygląda ładnie i zadbanie;) napewno sporo było nim jeżdżone jak każdym motocyklem tego typu ale widać że ktoś o niego dbał. przynajmniej mi się tak wydaje a to tylko moje zdanie. na rocznikach ktm'a przykro mi ale bardziej pomogą koledzy ;x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki panowie za szybką odpowiedź :) Jjank masz po części racje że jak kupować moto to takie z którego się będzie w 100% zadowolonym, co do umiejętności to nie jestem jakimś starym wyjadaczem ale pare sezonów w terenie przelatałem w polskich górach i całkiem dobrze mi szło(południe) tak że teren jak na moje oko dosyć wymagający. Ale ten motocykl odpuszczam, skusiła mnie jakoś do myślenia cena która napewno była by mocno do urwania ale jednak wole coś młodszego. W strone crossa ciągnie mnie też z powodu perspektywy możliwości wypadów na tor, choć po torze nigdy nie jeździłem to na enduro wiele bym tam raczej nie zdziałał, ale to na tor pomyśle o jakiejś 250tce. Dzięki major za opis tego rocznika mam tylko pytanie do ostatniego twojego zdania ,,Powiem szczerze że jeśli crossówka to tylko japońska,,. Z twojego profilu widzę ze sam latasz na ktmie a polecasz japończyki, co jest tego powodem ?( czy poprostu latasz na enduro)

Edytowane przez DrManiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja latam enduro a w enduro ktm króluje bez dwóch zdań. A co do crossówek do rocznika 2010 uważam że japończyki są o krok przed ktm-em. Po 2010 ktm wprowadził sporo zmian, inny zawias z tyłu, wtryski, nowa pojemność(350), nowy sxf 450 2013r ma całkiem inny silnik niż wcześniejsze wersję, generalnie gonią konkurencję ale jak to w praktyce się sprawdza to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W strone crossa ciągnie mnie też z powodu perspektywy możliwości wypadów na tor, choć po torze nigdy nie jeździłem to na enduro wiele bym tam raczej nie zdziałał, ale to na tor pomyśle o jakiejś 250tce

 

wiesć gminna niesie że od biedy lepiej latać hard enduro po torze mx niż crossem po lesie ale są gusta i guściki....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś się dowiedzieć czy masz w swojej okolicy lub nie daleko jakieś tory motocrossowe i spróbować tam swoich sił i zabawy, po torze się również świetnie jeździ chodź wielu pisze że to jest tylko ''jazda w kółko'' no tak jazda w kółko tylko że nie ma dwóch takich samych okrążeń, powstają koleiny kamienie , hopy się zmieniają, więc nei ma co wierzyć ze taka jazda w kółko się po dwóch razach nudzi...

Pozdrawiam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie, znalazlem moto które by mnie interesowało (wiem miało być enduro ale trafiła się interesująca crossówka )

Cena zajebista

Moto ma tylko 6h przebiegu,

http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/ktm-450-sxf-limited-edition-max-nagl-6-hours-use/1003891065#gallery-item-full-1

jest tylko jeden problem mam prawie 600 km w jedna strone po niego........ Tak więc prosze was o wszelkie opinie na temat uwagi co sprawdzać itd, bo jak już się wybiore taki kawał świata to pasowało by go kupić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wersja limitowana, masz dodatkowo: pomarańczową ramę, cały układ wydechowy akrapovic, złote pólki, inną okleinę i jeszcze powinna być osłona przedniej tarczy. Jeśli rzeczywiście ma 6h to warto bo to nowy motocykl. Sprawdź jedynie czy naprawdę ma 6h bo jeśli tak to wszystko powinno być dalej w oryginale, zero wytarć dekli i felg, oryginalne opony, napęd itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki major, mocno się zastanawiam nad tym egzemplarzem, prubuje się dodrzwonić do kolesia ale nie odbiera, musiałby mi wysłać więcej szczegółowych zdięć bo naprawde to kawał świata odemnie, nie chciałbym spędzić całego dnia za kółkiem tylko po to żeby sobie oglądnąć moto i wrucić....

Zastanawiam się jeszcze nad tym modelem - tylko że to jakaś hybryda budowana przez zawodnika, byłem ostatnio go oglądać ale jeszcze go nie mieli na sklepie

http://www.ebay.co.u...984.m1423.l2649

z tego co widze to silnik od exc więc bardziej wytrzymały no i lepszy do enduro, cena jak na exc za ten rocznik to jest w ,,miare,, aczkolwiek ten motocykl z tego co mi powiedzieli w salonie był budowany do motocrossu i nie ma możliwości go zarejestrowania.... ogolnie to facet w salonie mało wiedział jeszcze na jego temat, kazał mi przyjechać w następnym tygodniu jak będą mieli moto na sklepie.... ale czy warto się nim interesować, hmm sam nie wiem, kusi mnie ten silnik od exc.... nawet bez możliwości rejestracji.... ale jak to jakiś składak, to nie wiem czy jest sens w ogóle jechać go oglądać

 

Dobra drzwoniłem do tego kolesia, potwierdza że moto ma na bank tylko 6mth przebiegu, mówi że jest licznik mth, tylko teraz moje pytanie czy w tym modelu taki licznik był montowany orginalnie ?? moto po pierwszym serwisie w salonie, plus jeszcze jedna wymiana oleju. Jak narazie gra warta zachodu sie wydaje

Edytowane przez DrManiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Exc upasiony konkretnie ale szkoda że bez możliwości rejestracji, a jeśli nie można zarejestrować to cena trochę wysoka. Liczniki mth w crossówkach nie są montowane w fabryce, dlatego jest pytanie kiedy został założony, bo to że na nim jest 6mh o niczym nie świadczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm tego właśnie się obawiałem z tym licznikiem, no nic poczekam na fotki i wstawie tutaj to może mi pomożecie coś ocenić po fotkach. Co do exc no fajna fura, drogo bo to salon a oni na nim zarobią lekko pewnie z 700 funa jak nie lepiej. Ciężka decyzja ze względu że ten sxf jest tak daleko... jak by był gdzieś bliżej to pojechałbym go poprostu obejżeć a tak to już jadąc musze nastawić sie na kupno. Jeśli koleś przyśle mi konkretne zdięcia to coś z tego będe wiedział a jeśli przyśle cos typu jak są w ogłoszeniu gdzie na dobrą sprawe mało widać to kurde chyba odpuszcze bo widać będzie że koleś coś kręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nastawiaj sie na kupno, marudź, szukaj dziury w całym, a najlepiej wez kumpla, bo jak pojedziesz sam i jestes napalony na ten motor to mozesz łyknac minę, fakt zajebisty ten exc, ale na 6mth to mi nie wygląda patrząc na prawy dekiel i łańcuch

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...