77royal Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Opcja wygląda bardzo ciekawie. Arykuł w motormani napisany jest bardzo zdawkowo. Słyszałem juz wcześniej troche nieoficjalnych informacji i wyglada to bardzo ciekawie.Zastanawia mnie tylko jedno. Czy Aprillia w wyścigach wymaga równie wysokich nakładów finansowych jak Ducati. Martwie się co by sie tak nie psuła he he.W sieci ogólnie mało informacji na temat RSV4 http://motormania.com.pl/sport/wmmp/puc ... rsv4-aprc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Fajnie.. za 3-4 lata czemu nie, ale teraz, to musiałbym brać kredyt, także cieszę się, że coś takiego powstaje, ale nie tym razem ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Ja też słyszałem to i owo nieoficjalnie, ale super że coś w ogóle dojdzie do skutku. Miałem nadzieję, że powstanie sensowny puchar markowy RS4 125, z odrębnym regulaminem niż ten od pucharu 125 PZMotu ... Szkoda. Puchar RSV4 z pewnością będzie jednym z najbardziej EFEKTOWNYCH serii w ramach Mistrzostw Polski :) . Pewnie wszyscy uczestnicy pozakładają Akrapy, Leonki, k...wa, niebo na ziemi :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 tymi 125 można śmigać bez limitu wieku, czyli regulamin jak mniemam będzie inny. ku*wa gdybym miał teraz kasę to bym się zapisał :/ Na takiej głupie 125'tce bym się chyba lepiej bawił niż teraz na sv... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Tak właśnie. I dam Ci się kiedyś przewieźć w Radomiu na mojej RS125. Zwariujesz. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 RSV4 ? Jak tak to jestem stałym widzem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 RS to bym sam chętnie polatał . I tak przyjadę pooglądać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 No ja też trzymam, ale mam również szczerą nadzieję, że Sikor powalczy też w 600-tkach. To byłoby dobre, bo byśmy forumowo obstawiali kilka klas i ciągle by się coś działo :). Zresztą mam nadzieję, że w sezonie 2013 pobawimy się na Speed Dejach trochę większą ekipą. Jak tylko PZMłot wstawi kalendarz, to trzeba będzie ustalić plan działań... widzę, że Grandysi się już czają z terminami pojeżdżawek :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Dzięki Yuby :) . Zobaczymy co z tego będzie, jak sam widzisz póki co wciąż jest za mało oficjalnych konkretów. Za to nieoficjalne wieści są bardzo obiecujące :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Sikor przyłączam się do fanklubu - załóż jakiegoś fanpejdża :) Jacek też mam taka nadzieję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Orany, nie zauważyłem, zajebiście Sikor, trzymam kciuki. Też myślałem, czy by się nie zgłosić, ale ja ważę obecnie za dużo na takie małe moturki, chociaż zabawy będzie na pewno ogrom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Powodzenia Sikor :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 A ja Wam powiem, że najbardziej przykre jest to, że takie czasy już nigdy nie wrócą ... Cennik:Pakiet 1 - cena 3 500 zł- dla posiadaczy motocykli Suzuki GSX-R Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), regulaminowego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2009 lub 2010 (odpowiednio czerwony dla klasy 600 lub granatowy dla klasy 1000). Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrandowanych w loga organizatora. Pakiet 2a - cena 45 900 zł- dla uczestników nieposiadających motocykli Suzuki GSX-R Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, regulaminowego czerwonego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2010. Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych, oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrendowanych w loga organizatora, pełny układ wydechowy Yoshimury 4-2-1 (spełniający wymóg głośności 102 dB/A), komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), oraz motocykl Suzuki GSX-R 600 model 2010 - oferta ważna do wyczerpania zapasów i decyduje kolejność zgłoszeń. Pakiet 2b - cena 50 900 zł- dla uczestników nieposiadających motocykli Suzuki GSX-R Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, regulaminowego czerwonego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2010. Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych, oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrendowanych w loga organizatora, pełny układ wydechowy Yoshimury 4-2-1 (spełniający wymóg głośności 102 dB/A), komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), oraz motocykl Suzuki GSX-R 600 model 2011. Pakiet 3a - cena 58 000 zł- dla uczestników nieposiadających motocykli Suzuki GSX-R Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, regulaminowego granatowego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2010. Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych, oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrandowanych w loga organizatora, pełny układ wydechowy Yoshimury 4-2-2 (spełniający wymóg głośności 102 dB/A), komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), filtr powietrza BMC, pompa hamulcowa Brembo, amortyzator tylny Hyperpro oraz motocykl Suzuki GSX-R 1000 model 2010 - oferta ważna do wyczerpania zapasów i decyduje kolejność zgłoszeń. Pakiet 3b - cena 58 900 zł- dla uczestników nieposiadających motocykli Suzuki GSX-R Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, regulaminowego granatowego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2010. Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych, oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrandowanych w loga organizatora, pełny układ wydechowy Yoshimury 4-2-2 (spełniający wymóg głośności 102 dB/A), komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), oraz motocykl Suzuki GSX-R 1000 model 2011. Opcje dodatkowe: Opcja 1 - cena 1 500 złObejmuje: komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010). Opcja 2 - cena 2 000 złObejmuje: jednoczęściowy kombinezon skórzany RS Taichi NXL 205 (rozmiary standardowe) oferta ważna do wyczerpania zapasów i decyduje kolejność zgłoszeń. Opcja 3 - cena 2 700 złObejmuje: jednoczęściowy kombinezon skórzany PSI-szyty na miarę. Opcja 4 - cena 12 000 zł Obejmuje: zestaw czyszczący do filtrów powietrza BMC, lap timer GPT z GPS-em, koce grzewcze Capit, kurtka RS Taichi, rolki do wahacza Yoshimury, 7 kompletów opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, 1 komplet opon Dunlop do jazdy po mokrej nawierzchni (typu wet), klamka łamana do pompy hamulcowej Brembo, korek wlewu oleju PP Tuning, komplet podnośników pod koła Bike Lift, krótki rolgaz Active wraz z manetką, sprężyny przednie wraz z olejem Hyperpro, kompleksową opiekę FOZ podczas zawodów. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 (edytowane) A ja Wam powiem, że najbardziej przykre jest to, że takie czasy już nigdy nie wrócą ... No po ostatnich przebojach Grandysów z PZM to raczej mało możliwe. Szkoda że już Cupu BMW nie ma i takich pakietów :( A co do pucharu apki w litrach to znajomy się zgłosił :) Edytowane 25 Listopada 2012 przez milosz-RR Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Yuby, no wiesz, kredycik, AC, trochę farta i jesteś do przodu ;) . W sumie nie wiem czy to śmieszne czy przykre ... Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.