kaczorek123 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 witam. mam maly problem. chcialbym zalozyc stozki do mojej gpzki tylko nie wiem czy jest taka mozliwosc bo ma wtryski. czy wie ktos jak to zrobic??? rozebralem juz ja troche i po zalozeniu obroty trzymaja na 5000 non stop. nie wiem co to jest za czujnik i na co reaguje ktory byl w air baxie... co to moze byc??? przeplywomierz??? :(( prosze o pomoc i nie zrownajcie mnie zaraz z ziemia. dzieki z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 To jest zapewne czujnik temperatury powietrza, bez tego system nie będzie poprawnie działał. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 To moto ma przepływkę, więc indywidualne stożki do bardzo zły pomysł. Człowieku, doprowadź to kawkę do oryginału bo jest tego warte! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 witam. mam maly problem. chcialbym zalozyc stozki do mojej gpzki tylko nie wiem czy jest taka mozliwosc bo ma wtryski. czy wie ktos jak to zrobic??? rozebralem juz ja troche i po zalozeniu obroty trzymaja na 5000 non stop. nie wiem co to jest za czujnik i na co reaguje ktory byl w air baxie... co to moze byc??? przeplywomierz??? :(( prosze o pomoc i nie zrownajcie mnie zaraz z ziemia. dzieki z gory Chciałbyś poprawiać konstruktora z Japonii a nie potrafisz napisać poprawnie kilku zdań w ojczystym języku? Ten silnik będzie poprawnie pracował tylko z oryginalną obudową filtra powietrza oraz z fabrycznym wkładem filtra. Spotkałem się z głupszym pomysłem - przebudowa na wersję gaźnikową :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Zdazalo sie gdy wtrysk padal.Umieszczona w zadupku elektronika wymaga lepszego zabezpieczenia przed wstrzasami i wilgocia niz fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorek123 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 czyli niema opcji żeby założyć te stożki??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) Oczywiście że nie :) jeżeli chcesz żeby wszystko było w porządku.Jeżeli japońce dali taki a nie inny filtr to na pewno stożki mu niczego nie poprawią na pewno mocy a mogą tylko i wyłacznie narobić problemu jedynym rozwiązaniem to zastosowanie wkładki k&n Edytowane 5 Września 2012 przez hipolfs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 To moto ma przepływkę, więc indywidualne stożki do bardzo zły pomysł. Człowieku, doprowadź to kawkę do oryginału bo jest tego warte! To jest cafe racer, o oryginale można zapomnieć, a wielka szkoda, zwłaszcza dla właściciela. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorek123 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 a moze wiecie od czego trzyma 4tys obrotow na orginalnym filtrze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Lewe powietrze? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 czyli niema opcji żeby założyć te stożki???Jest, puścić go w algorytmie Alpha-N na akcesoryjnym sterowniku, wywalając przepływkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorek123 Opublikowano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 możesz przybliżyć jak to się robi??? i oco w tym chodzi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Co za żart... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 a moze wiecie od czego trzyma 4tys obrotow na orginalnym filtrze??? a może tak lubi :biggrin: lub prosi o ustawienie wolnych obrotów ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorek123 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 a dam rade sam ustawic czy jest potrzebne do tego jakieś ustrojstwo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.