Skocz do zawartości

Wskazówki torowo-wyścigowe


Sikor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż, nie znam się na hamowaniu :) .

to masz jakieś patenty Sikor? Bo tak teraz patrze na foty zawodników to praktycznie wszyscy jeżdżą jak mi ten ziomek z radomia mówił. Jaja przy baku i jazda.

http://www.flickr.co...565@N00/page57/

bardzo mało osób się odsuwa tak jak pisze w książkach.

http://www.flickr.co.../in/photostream

http://www.flickr.com/photos/96216565@N00/4829377143/in/photostream

http://www.flickr.co.../in/photostream

Edytowane przez slusar_o2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie da się za bardzo wytłumaczyć, to trzeba "wyjeździć". Chłopaki na filmach z początku tematu świetnie pokazali o co kaman. Ja nie mam kompetencji, żeby komuś coś radzić, nawet nie chcę brać potencjalnej odpowiedzialności.

 

Z drugiej strony wydaję mi się, że nie da się zawsze idealnie siąść, idealnie rozluźnić rąk, idealnie patrzeć w zakręt itd. Na wyścigu to się chce za wszelką cenę roz...ać tego co jest przed nami, nic więcej :) . Pewne rzeczy wtedy zawodnikom umykają.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale doskonała technika naumiana na spokojnie gwarantuje, że podczas ostrej walki nie spitolisz wszystkiego w 100% tylko tak trochę. Żaden zawodnik nie jeździ idealnie, choć należy przypuszczać, że gdyby taki miał zaprezentować "czystą formę" to wyglądała by ona właśnie tak jak tu wszyscy piszą.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 

Niektórzy z nas już się tego naoglądali ;-) Polecam, gość naprawdę wie o czym mówi i jest tego fpytę. Akurat na zimę, można się podszkolić konkretnie.

 

2:12 O_O Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co MarcMarc? Ja Cię szanuję (jak mawiają podpici amanci na wiejskich weselach) ale wstawiłeś kolejnego posta po którym wpadłem w depresję. A to dlatego, że po raz kolejny wychodzi na to, że jak się nie nauczę języka to tym bardziej nie nauczę się jeździć. W ogóle okazuje się, że po polsku to można w dzisiejszych czasach co najwyżej krowy pasać. Co niniejszym ide robić, bo to dobre na depresję.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

http://www.sportrider.com/riding_tips/146_1205_tire_management_riding_skills_series/checking_tire_pressures.html

 

As you exit the corner, picking the bike up onto the larger part of the tire will also pay dividends. By standing the bike up as you accelerate harder, you’ll be using a larger contact patch and forcing the tire to work less. To practice, try weighting the outside foot rest and utilizing your countersteering techniques to stand the bike up as you accelerate off the corner.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mnie wczoraj oświecił gość odnośnie moich "problemów" z gorszą przyczepnością po kilku kółkach. Twierdzi, że to nie zawias, ale lipne koce powodują problem, bo nie dogrzewają gumy, więc jak nabijam np. D211 na 1,4 na ciepło i wyjeżdżam, to ciśnienie się utrzymuje. Po 3-4 okrążeniach upalania oczywiście temperatura wzrasta, ciśnienie też i zaczynają się drifty.

 

Na bank muszę w przyszłym sezonie robić pomiary takie, jak Ty: 2-3 kółka na pełnych kotłach, zjazd i NATYCHMIAST pomiar i dostrojenie. Polecam wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...