Sikor Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 No cóż, nie znam się na hamowaniu :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Z tym niszczeniem można sobie poradzić właśnie takimi "łatkami" wymiennymi jak ja zrobiłem. Jak się łatka zniszy to zanabywasz nową za 15 pln i dalej jazda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) No cóż, nie znam się na hamowaniu :) .to masz jakieś patenty Sikor? Bo tak teraz patrze na foty zawodników to praktycznie wszyscy jeżdżą jak mi ten ziomek z radomia mówił. Jaja przy baku i jazda.http://www.flickr.co...565@N00/page57/bardzo mało osób się odsuwa tak jak pisze w książkach.http://www.flickr.co.../in/photostreamhttp://www.flickr.com/photos/96216565@N00/4829377143/in/photostreamhttp://www.flickr.co.../in/photostream Edytowane 12 Września 2012 przez slusar_o2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 jaja przy baku to tylko widzę u Hill'a #33 no i może Easton #3 ale on jest filigranowym kolesiem Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) Tego nie da się za bardzo wytłumaczyć, to trzeba "wyjeździć". Chłopaki na filmach z początku tematu świetnie pokazali o co kaman. Ja nie mam kompetencji, żeby komuś coś radzić, nawet nie chcę brać potencjalnej odpowiedzialności. Z drugiej strony wydaję mi się, że nie da się zawsze idealnie siąść, idealnie rozluźnić rąk, idealnie patrzeć w zakręt itd. Na wyścigu to się chce za wszelką cenę roz...ać tego co jest przed nami, nic więcej :) . Pewne rzeczy wtedy zawodnikom umykają. Edytowane 12 Września 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 ... i wtedy wychodzi że teoria z praktyką, jak to często w życiu bywa, czasami miewa niewiele no ten teges, jak by to deilkatnie powiedzieć, wspólnego ;) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Ale doskonała technika naumiana na spokojnie gwarantuje, że podczas ostrej walki nie spitolisz wszystkiego w 100% tylko tak trochę. Żaden zawodnik nie jeździ idealnie, choć należy przypuszczać, że gdyby taki miał zaprezentować "czystą formę" to wyglądała by ona właśnie tak jak tu wszyscy piszą. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 http://www.asphaltandrubber.com/racing/video-track-day-face-palm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 hahaha Yuby bowling the best...hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) Niektórzy z nas już się tego naoglądali ;-) Polecam, gość naprawdę wie o czym mówi i jest tego fpytę. Akurat na zimę, można się podszkolić konkretnie. 2:12 O_O Edytowane 2 Października 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Reszta w related. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Wiesz co MarcMarc? Ja Cię szanuję (jak mawiają podpici amanci na wiejskich weselach) ale wstawiłeś kolejnego posta po którym wpadłem w depresję. A to dlatego, że po raz kolejny wychodzi na to, że jak się nie nauczę języka to tym bardziej nie nauczę się jeździć. W ogóle okazuje się, że po polsku to można w dzisiejszych czasach co najwyżej krowy pasać. Co niniejszym ide robić, bo to dobre na depresję. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Cóż, aby poprawić Ci humor jeszcze bardziej: http://www.youtube.com/watch?v=SUsKSmkiEcw&feature=related ;-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 http://www.sportrider.com/riding_tips/146_1205_tire_management_riding_skills_series/checking_tire_pressures.html As you exit the corner, picking the bike up onto the larger part of the tire will also pay dividends. By standing the bike up as you accelerate harder, you’ll be using a larger contact patch and forcing the tire to work less. To practice, try weighting the outside foot rest and utilizing your countersteering techniques to stand the bike up as you accelerate off the corner. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Właśnie mnie wczoraj oświecił gość odnośnie moich "problemów" z gorszą przyczepnością po kilku kółkach. Twierdzi, że to nie zawias, ale lipne koce powodują problem, bo nie dogrzewają gumy, więc jak nabijam np. D211 na 1,4 na ciepło i wyjeżdżam, to ciśnienie się utrzymuje. Po 3-4 okrążeniach upalania oczywiście temperatura wzrasta, ciśnienie też i zaczynają się drifty. Na bank muszę w przyszłym sezonie robić pomiary takie, jak Ty: 2-3 kółka na pełnych kotłach, zjazd i NATYCHMIAST pomiar i dostrojenie. Polecam wszystkim. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.