Limo Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Jest jeszcze mnóstwo takich szczególików pozwalających urwać setne sekundy na okrążeniu, jak na przykład wciśnięcie hebla żeby szybciej przerzucić moto z jednego boku na drugi w szykanie. Chociaż jak się ma wystarczająco dużo mocy to lepiej delikatnie unieść koło i skręcić lekko kierownicę na zasadzie przeciwskrętu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Sikor jak dasz radę załatwić tłumaczenie to ja też poproszę ja jestem zielony z teorii i pewnie też zielony w jeździe, a jeszcze jest trochę czasu żeby się przygotować do sezonu więc poproszę Sikorek :) i dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Srogo - to już dla mnie abstrakcja na obecnym etapie skilla. Ta strona już tu zapewne była linkowana nie raz - http://www.sportrider.com/suspension_settings/suspension/146_suggested_suspension_settings/viewall.html#ixzz2ElRa5o2L . Pytanie tylko czy ktoś te nastawy stosował z powodzeniem w praktyce jakoś niedawno? Kilka lat temu poskręcaliśmy sobie z kumplem moto wg tego, ale jeszcze za mali w motylach byliśmy, aby rzeczowo ocenić co to dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Pork, fajna stronka - wychodzi, że muszę jeszcze lagi wypuścić, obecnie mam 2-3 mm, a sugerują 8 mm. Natomiast co do regulacji ogólnie pojętej sztywności to będę musiał popracować. Będziem kombinować razem :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Jeśli chodzi o setupy ze sportridera to trzeba pamiętać że to są indywidualne preferencje testerów i nie zawsze dotyczą toru. Co prawda wśród nich są byli wybitni sportowcy ale mimo wszystko lepiej podchodzić do tego ostrożnie. Najlepiej by było mieć dostęp do testu z którego pochodzą dane wnioski, bo panowie wyjaśniają przy okazji co i dlaczego zrobili. Do mojej padaki są np 2 różne setupy ... :/ Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Do cebry F-ki żadne z tych set-upów nie będą pasowały, przynajmniej nie na standardowych sprężynach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 podejrzewam że setupy były ok ale w 99 roku jak wszystko było w miarę nowe ;)Sprawdzałem je i w sumie przód pode mnie nawet podszedł ale tył z tym co sugerowali był mega za miękki no i u mnie mam wrażenie że tłumienie odbicia nie działa wcale hehehe. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 (edytowane) Bo jak olej w amorku jest kilku (-nasto) letni to nie ma to prawa działać. Mówi też, że na razie jeździjcie tak, a jak nauczycie się tego o czym mówię, to porozmawiamy o kolejnych sprawach, które znów wyglądają trochę inaczej, bo nie można od razu przyswoić i zastosować wszystkiego na danym etapie nauki. Oczywiście, że od razu nie można, ale czy nie wydaje Ci się, że przesadzając z tym podejściem zmierzamy w kierunku bicia piany? Zbyt długie tkwienie w błędzie oraz w uproszczeniach może się odbić negatywnie i spowodować że później nie damy rady zrobić tak jak należy (czyli nie generujemy żadnego progresu). Może lepiej od razu być świadomym w jakim kierunku się zmierza niż tkwić w przeświadczeniu swojej zajebistości? Z tego wychodzą tylko fanatyczne potyczki wirtualne. Edytowane 19 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 mysle ze trzeba forumowy track day zrobic :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 No my się staraliśmy w tym sezonie namówić koleżanki i kolegów, jeździło nas aż 4 :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 No taki full-forumowy to nie, ale taki troche-forumowy to był już nie jeden :) Radomringi, Lublinringi, troche Poznanringi. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 (edytowane) Poznań Profi Week - dobre chwile przemijającego roku. Edytowane 19 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 (edytowane) Garść porad torowych: Dobra, to tyle na dziś... ;) Edytowane 19 Grudnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 http://www.asphaltandrubber.com/racing/motogp-leg-wave-explained/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 described the possible role which aerodynamics play, the exposed leg helping to create more drag.No niby tak, ale jedną z "cennych rad" jest obciążanie wewnętrznego seta podczas hamowania, co się ewidentnie wyklucza... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.