Skocz do zawartości

Wskazówki torowo-wyścigowe


Sikor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest jeszcze mnóstwo takich szczególików pozwalających urwać setne sekundy na okrążeniu, jak na przykład wciśnięcie hebla żeby szybciej przerzucić moto z jednego boku na drugi w szykanie. Chociaż jak się ma wystarczająco dużo mocy to lepiej delikatnie unieść koło i skręcić lekko kierownicę na zasadzie przeciwskrętu.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srogo - to już dla mnie abstrakcja na obecnym etapie skilla.

 

Ta strona już tu zapewne była linkowana nie raz - http://www.sportrider.com/suspension_settings/suspension/146_suggested_suspension_settings/viewall.html#ixzz2ElRa5o2L . Pytanie tylko czy ktoś te nastawy stosował z powodzeniem w praktyce jakoś niedawno?

 

Kilka lat temu poskręcaliśmy sobie z kumplem moto wg tego, ale jeszcze za mali w motylach byliśmy, aby rzeczowo ocenić co to dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pork, fajna stronka - wychodzi, że muszę jeszcze lagi wypuścić, obecnie mam 2-3 mm, a sugerują 8 mm. Natomiast co do regulacji ogólnie pojętej sztywności to będę musiał popracować. Będziem kombinować razem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o setupy ze sportridera to trzeba pamiętać że to są indywidualne preferencje testerów i nie zawsze dotyczą toru. Co prawda wśród nich są byli wybitni sportowcy ale mimo wszystko lepiej podchodzić do tego ostrożnie. Najlepiej by było mieć dostęp do testu z którego pochodzą dane wnioski, bo panowie wyjaśniają przy okazji co i dlaczego zrobili. Do mojej padaki są np 2 różne setupy ... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam że setupy były ok ale w 99 roku jak wszystko było w miarę nowe ;)

Sprawdzałem je i w sumie przód pode mnie nawet podszedł ale tył z tym co sugerowali był mega za miękki no i u mnie mam wrażenie że tłumienie odbicia nie działa wcale hehehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak olej w amorku jest kilku (-nasto) letni to nie ma to prawa działać.

 

Mówi też, że na razie jeździjcie tak, a jak nauczycie się tego o czym mówię, to porozmawiamy o kolejnych sprawach, które znów wyglądają trochę inaczej, bo nie można od razu przyswoić i zastosować wszystkiego na danym etapie nauki.

 

Oczywiście, że od razu nie można, ale czy nie wydaje Ci się, że przesadzając z tym podejściem zmierzamy w kierunku bicia piany? Zbyt długie tkwienie w błędzie oraz w uproszczeniach może się odbić negatywnie i spowodować że później nie damy rady zrobić tak jak należy (czyli nie generujemy żadnego progresu). Może lepiej od razu być świadomym w jakim kierunku się zmierza niż tkwić w przeświadczeniu swojej zajebistości? Z tego wychodzą tylko fanatyczne potyczki wirtualne.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

described the possible role which aerodynamics play, the exposed leg helping to create more drag.

No niby tak, ale jedną z "cennych rad" jest obciążanie wewnętrznego seta podczas hamowania, co się ewidentnie wyklucza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...