Sikor Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Dave Moss radzi too stiff rear spring = no edge grip, harsh suspension travel and the front wheel leaving the ground mid corner to soft rear spring = shock collapsing, bike running wide, sudden wheelies too stiff fork springs = hard turn in, harsh suspension over bumps, poor geometry mid corner, difficult trail braking too soft fork springs = excessive dive, poor braking, sudden geometry changes, high risk trail braking, oversteer Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 A nie radzi, jak zrobić na Poznaniu 1.34? Bo mi się marzy po nocach... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Nic prostszego F1 plus godzinka treningu powinna spokojnie wystarczyć nawet na dużo lepszy czas ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Jak wylądować??? Blood, Ty miałeś kiedyś upadek przy większej prędkości? Nawet nie wiesz w którym momencie - a już leżysz.... A ty chcesz to kontrolować? Czyli twierdzisz, że wszystkie kursy, a w zasadzie to szkolenia dotyczące upadków, prowadzone są bez sensu i bezcelowo? Widziałeś co wrzucił fantom? Poddaję się. Napisałem to samo co Ty a Ty się poddajesz? :D haha okeej Edytowane 7 Grudnia 2012 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Ostatnio nie, ale to tylko dlatego, że już zapomniałem jak się jeździ... za to od tygodnia mam zmazy nocne związane z podbojem Europy w średniowieczu, bo gram po nocach w "Medieval - Total War" ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 A nie radzi, jak zrobić na Poznaniu 1.34? Bo mi się marzy po nocach...zapisz sie na speed academy Jasona Disalvo :cool:www.disalvospeedacademy.com/ Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 mi tam kryzys zimowy niedoskwiera wogole :laugh:Mi też nie. Jest tor, zakręty i rywalizacja. Polecam.http://imageshack.us/photo/my-images/443/1355066415147.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Kivi, dobry temat! A my właśnie wróciliśmy z 35-km przejażdżki po lesie... efekt jest taki, że zacząłem rozważać zakup roweru stacjonarnego ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Dawaj na tor! Dobre prędkości- coś w okolicy 50 km/h i niezła koncentracja w jeździe w grupie. Fajosko się jedzie "na kole" bez oporów powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 zacząłem rozważać zakup roweru stacjonarnego ;)Jak mi to lekarz kiedyś odpowiedział? A co ma Pan za mało wieszaków na ubrania w domu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Hmm, w ogóle bez obciążenia? nawet lekkiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Kurde, ale pitolicie w tym temacie. A potem będzie 981 stron o niczym :banghead: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Piórko, to są cenne wskazówki torowo-wyścigowe, bo powiem Ci, że dla mnie największym problemem okazały się nieodpowiednio wyrobione mięśnie nóg (tuż nad kolanami), które mi zaczynały dokuczać pod koniec dystansu, który raptem wynosił 6 czy 10 kółek. W tym sezonie będzie pewnie jeszcze gorzej, bo sety ustawiam zupełnie inaczej, więc trzeba ćwiczyć! 5-6 miesięcy to moim zdaniem absolutne minimum, żeby poczuć realną różnicę... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Sherman, zdawało mi się, że to wiadomo, że ogólne przygotowanie ma znaczenie. Ale skoro tak - ok.1. ćwiczenia mm brzucha2. ćwiczenia mm grzbietu2. ćwiczenia aerobowe (bieżnia, rower, stepper, ew. bieganie, rower w terenie) - wzmacniają równocześnie dolne partie mm.To zestaw podstawowy :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Istnieją odpowiedzi na Twoje pytania A jeżdżenie na rowerze stacjonarnym uważam za równie dobre, co robienie ćwiczeń na siłowni na maszynach. Edytowane 9 Grudnia 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.