Skocz do zawartości

Kawasaki GPX 750 F1 problem z odpaleniem


Kawakaki GPX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów mój problem wygląda następująco:

Kupiłem motocykl Kawasaki GPX 750 z 87r,nie miał on kompresji więc rozebrałem górę silnika i okazało się że są zawory nieszczelne,oddałem głowice do regeneracji i jest już ok,sprawdziłem pierścienie i tłoki i wszystko jest w porządku więc złożyłem silnik (oczywiście wszystkie uszczelki nowe),ustawiłem rozrząd według znaków na kołach zębatych wałków rozrządu i oczywiście wał w pozycji T,ustawiłem luzy zaworowe (bo po szlifowaniu zaworów i gniazd były podstawione),ustawiłem poziom paliwa w gaźnikach według serwisówki, iskrę ma odpowiednią a nie chce odpalić.Proszę o poradzenie co może być przyczyną i co mam sprawdzić.

Edytowane przez Kawakaki GPX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów mój problem wygląda następująco:

Kupiłem motocykl Kawasaki GPX 750 z 87r,nie miał on kompresji więc rozebrałem górę silnika i okazało się że są zawory nieszczelne,oddałem głowice do regeneracji i jest już ok,sprawdziłem pierścienie i tłoki i wszystko jest w porządku więc złożyłem silnik (oczywiście wszystkie uszczelki nowe),ustawiłem rozrząd według znaków na kołach zębatych wałków rozrządu i oczywiście wał w pozycji T,ustawiłem luzy zaworowe (po po szlifowaniu zaworów i gniazd były podstawione),ustawiłem poziom paliwa w gaźnikach według serwisówki, iskrę ma odpowiednią a nie chce odpalić odpalić.Proszę o poradzenie co może być przyczyną i co mam sprawdzić.

 

Bezpośrednią przyczyną jest błąd (błędy) montażu głowicy a pośrednim szlifowanie zapadniętych zaworów.

Podejrzewam pomyłkę podczas ustawiania faz rozrządu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by nie patrzeć rozrząd jest na znakach czyli prawidłowo.Ja sprawdził bym na twoim miejscu czy gaźniki podają paliwo do cylindrów może wina właśnie w nich tkwi gość przed sprzedażą włożył uszkodzone gaźniki z popękanymi membranami lub coś w tym stylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas odpalania nie ma jakis dziwnych dzwieków? Sprawdz gazniki i czy nie zalewa lub odwrotnie czyli czy podaje. Iskra jest wiec musi zapalić :)

http://sklep.sta-por.pl - Nowy SKLEP z częsciami do JUNAKA

http://allemotocykle.pl - serwis aukcyjny dla motocyklistów

http://sta-por.pl - naprawa motocykli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdze jeszcze po ostatniej próbie odpalania w tym momencie co zaczynał łapać (co miał juz odpalic wystrzał z tłumika)i znowu kilka zakręceń i tak w kółko

Edytowane przez Kawakaki GPX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie kabli cewki nadarzył się nowy problem coś sie stało z rozrusznikiem i słabo kręci :sad: po rozebraniu go czyszczeniu szczotek wirnika stojanu,komutatora,troszkę lepiej kręci ale to nie to co ma być (próbowałem na kable od auta i to samo więc aku odpada) dodam jeszcze że grzeja sie szybko kable od cewki(cewka nie wbija na przełącznik przy kierownicy tylko tak tika próbowałem na krutko) do rozruchu i od (auta do aku też) sprawdzałem rozrusznik niema przebicia plusa na mase moto więc to też odpada.Silnik mechanicznie kręci odpowiednio.Co moge jeszcze sprawdzić (nie mam innego rozrusznika na podmiane).

 

Może spróbować rozruchu na "pych"? wiem że to niezdrowe dla silnika ale wiedziałbym już że pali i tylko rorusznik do zrobienia .

Edytowane przez Kawakaki GPX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbuj na pych, załatwisz jeden problem to potem weźmiesz się za drugi tj. rozruchajnik.

Ale odnośnie tego rozrusznika to powiem, że miałem ten sam problem i skończyło się na zrobieniu porządnej masy na śrubie trzymającej rozrusznik. Wszystko wyczyściłem drobnym papierem ściernym i skręciłem. Działa.

To co tak tyka to przekaźnik i można go po prostacku ominąć zwierając obwód śrubokrętem ale upewnij się, że Twój akumulator jest w ogóle w jakimś stanie. Jeśli na przykład masz kwasowy (nie AGM czy tzw. bezobsługowy) i jest suchy albo źle napełniony to nawet z pomocą samochodu nic nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście wolał bym na zaciąg zapalić bo nie ma co się czarować to nie simson :) A co tykania to tak jak mówi przedmówca i o ile się nie mylę znajdziesz go po lewej stronie pod boczkiem jeśli byś nie wiedział.Ja swój uszkodzony wymieniłem na podobny od chińskiego skutera i kosztował grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...