Kawakaki GPX Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam kolegów mój problem wygląda następująco:Kupiłem motocykl Kawasaki GPX 750 z 87r,nie miał on kompresji więc rozebrałem górę silnika i okazało się że są zawory nieszczelne,oddałem głowice do regeneracji i jest już ok,sprawdziłem pierścienie i tłoki i wszystko jest w porządku więc złożyłem silnik (oczywiście wszystkie uszczelki nowe),ustawiłem rozrząd według znaków na kołach zębatych wałków rozrządu i oczywiście wał w pozycji T,ustawiłem luzy zaworowe (bo po szlifowaniu zaworów i gniazd były podstawione),ustawiłem poziom paliwa w gaźnikach według serwisówki, iskrę ma odpowiednią a nie chce odpalić.Proszę o poradzenie co może być przyczyną i co mam sprawdzić. Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez Kawakaki GPX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Przyczyną jest to, że jest to GPX. Dobra rada - sprzedaj go, za zaoszczędzone w ten sposób pieniądze kupisz normalny motocykl. Przy pomocy takich porad na pewno nie uruchomi tego motocyklamoderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Witam kolegów mój problem wygląda następująco:Kupiłem motocykl Kawasaki GPX 750 z 87r,nie miał on kompresji więc rozebrałem górę silnika i okazało się że są zawory nieszczelne,oddałem głowice do regeneracji i jest już ok,sprawdziłem pierścienie i tłoki i wszystko jest w porządku więc złożyłem silnik (oczywiście wszystkie uszczelki nowe),ustawiłem rozrząd według znaków na kołach zębatych wałków rozrządu i oczywiście wał w pozycji T,ustawiłem luzy zaworowe (po po szlifowaniu zaworów i gniazd były podstawione),ustawiłem poziom paliwa w gaźnikach według serwisówki, iskrę ma odpowiednią a nie chce odpalić odpalić.Proszę o poradzenie co może być przyczyną i co mam sprawdzić. Bezpośrednią przyczyną jest błąd (błędy) montażu głowicy a pośrednim szlifowanie zapadniętych zaworów.Podejrzewam pomyłkę podczas ustawiania faz rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawakaki GPX Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 załączam zdjęcia ustawienia wałków rozrządu proszę o ocene. . . . Przy tak ustawionych wałkach Wał jest w pozycji T . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Jak by nie patrzeć rozrząd jest na znakach czyli prawidłowo.Ja sprawdził bym na twoim miejscu czy gaźniki podają paliwo do cylindrów może wina właśnie w nich tkwi gość przed sprzedażą włożył uszkodzone gaźniki z popękanymi membranami lub coś w tym stylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sta-por.pl Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Podczas odpalania nie ma jakis dziwnych dzwieków? Sprawdz gazniki i czy nie zalewa lub odwrotnie czyli czy podaje. Iskra jest wiec musi zapalić :) Cytuj http://sklep.sta-por.pl - Nowy SKLEP z częsciami do JUNAKAhttp://allemotocykle.pl - serwis aukcyjny dla motocyklistówhttp://sta-por.pl - naprawa motocykli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 zrób fotki tak aby widoczne były krzywki obu wałków 1go lub 4go cylindra w tym ustawieniu na znaku "T" Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawakaki GPX Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zdjęcia krzywek cylindrów 1i 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Wygląda dobrze, powinien zapalić nawet bez gaźników, kilka kropli benzyny do króćców ssących i ma się odezwać Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawakaki GPX Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) Sprawdze jeszcze po ostatniej próbie odpalania w tym momencie co zaczynał łapać (co miał juz odpalic wystrzał z tłumika)i znowu kilka zakręceń i tak w kółko Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez Kawakaki GPX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Jeśli strzela ale nie raczy zapalić to prawdopodobnie pomyliłeś kolejność przewodów WN albo tych od cewek. Przynajmniej mi się zdarzyło pomylić lewą z prawą i motocykl nie palił a wyjątkowo głośno strzelał w wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 jedna z cewek WN zasila cylindry 1i4 a druga 2i3 jeżeli fajki są prawidłowo założone to zamień miejscami zasilanie cewek WN Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawakaki GPX Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) Po zmianie kabli cewki nadarzył się nowy problem coś sie stało z rozrusznikiem i słabo kręci :sad: po rozebraniu go czyszczeniu szczotek wirnika stojanu,komutatora,troszkę lepiej kręci ale to nie to co ma być (próbowałem na kable od auta i to samo więc aku odpada) dodam jeszcze że grzeja sie szybko kable od cewki(cewka nie wbija na przełącznik przy kierownicy tylko tak tika próbowałem na krutko) do rozruchu i od (auta do aku też) sprawdzałem rozrusznik niema przebicia plusa na mase moto więc to też odpada.Silnik mechanicznie kręci odpowiednio.Co moge jeszcze sprawdzić (nie mam innego rozrusznika na podmiane). Może spróbować rozruchu na "pych"? wiem że to niezdrowe dla silnika ale wiedziałbym już że pali i tylko rorusznik do zrobienia . Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez Kawakaki GPX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Próbuj na pych, załatwisz jeden problem to potem weźmiesz się za drugi tj. rozruchajnik.Ale odnośnie tego rozrusznika to powiem, że miałem ten sam problem i skończyło się na zrobieniu porządnej masy na śrubie trzymającej rozrusznik. Wszystko wyczyściłem drobnym papierem ściernym i skręciłem. Działa.To co tak tyka to przekaźnik i można go po prostacku ominąć zwierając obwód śrubokrętem ale upewnij się, że Twój akumulator jest w ogóle w jakimś stanie. Jeśli na przykład masz kwasowy (nie AGM czy tzw. bezobsługowy) i jest suchy albo źle napełniony to nawet z pomocą samochodu nic nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Ja osobiście wolał bym na zaciąg zapalić bo nie ma co się czarować to nie simson :) A co tykania to tak jak mówi przedmówca i o ile się nie mylę znajdziesz go po lewej stronie pod boczkiem jeśli byś nie wiedział.Ja swój uszkodzony wymieniłem na podobny od chińskiego skutera i kosztował grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.