maniek91 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Suzuki gsx-r 750 1993' kupiłem pare dni temu , lecz do tego nie udało mi się go odpalić - jedynie co jestem pewny że działają 2 cewki - bo są iskry na wszystkich 4 świecach. Lecz nie dociera do nich paliwo - bo po znalezieniu klucza i odkręceniu świec - były całe czarne, osmolone lecz suche. Pomijajać uprzednie próby z odpaleniem - gdzie nawet dla pewności że z baka leci benzyna lałem strzykawką do odpowiednich rurek paliwo po około 40-50 mml. Moto nie udało się w jakiś kolwiek sposób odpalić, zero odzewu silnika Proszę o możliwą pomoc w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 wymień na dzień dobry te świece i paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek91 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 zamówiłem dzisiaj - przyjdą nowe 4 sztuki zapewne w czwartek/piątek. Do tego czasu moto stoi - lecz ciągle martwi mnie (bo szukam wszędzie jak powinny być poprawnie podłaczone przewody paliwowe. Może mi ktoś powiedzieć czy ze środkowego przewodu - który wtykam do kranika - kiedy kręce rozrusznikiem czuć że dmucha powietrze (nie mocno ale coś dmucha) i teraz wyczytałem gdzieś że jakiś przewód dmucha a któryś wsysa - bo ciągle chodzi mi po głowie że świece były suche. ktoś mnie nakieruje co powinno się dziać ? lub żle mam podłaczone przewody ? bo sądząc po instrukcjii przewody paliwowe do gażników mam podłaczone prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 zrób zdjecie gaźników to bedzie wiadomo czy masz dobrze podłączone przewody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek91 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 doszły świece - gdzie udało mi się reką ukręcić świece - pękł gwint - dało się wykręcić go jakoś i wyciągnąć - głowicy nic się nie stało :] Po wkręceniu 3 nowych i 1 starej po kręceniu rozruchem odezwał się na ułamek sekudny ( co sądze ze miał paliwo po ostatnim laniu do głowic bezpośrednio strzykawką) daje fotki (zaznaczyłem na 3 co mam podłaczone - na jednym bak (w kółeczko biało/czarne czy mam coś tam podłączyc? ) link do fotek > http://imageshack.us/g/801/img462n.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Yhm...Niech zgadnę , poprzedni właściciel regulował prędkośc przy pomocy gazu i dźwigni ssania :D1. Pomiar kompresji i doprowadzenie jej do porządku .2. Gaźniki na stół . Tez kupiłem GR650 z popsutym rozrządem , 1000zł i działała. Ale dałem za nią 1000zł z podwózką do domu. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek91 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) Yhm...Niech zgadnę , poprzedni właściciel regulował prędkośc przy pomocy gazu i dźwigni ssania :D1. Pomiar kompresji i doprowadzenie jej do porządku .2. Gaźniki na stół . Ha no poprzedni właściciel zapewniam że działa silnik - ale na słowach się skończyło, możesz nakierować mnie jakoś na punkt 1 ? A przewody? ps. moge prosić o dokładne info odnośnie kranika ,jakie 3 opcje powinny być? 1.zakręcony2.leci cały czas paliwo3. leci jeśli wyssa się powietrze ze środkowego przewodu czy się myle? Edytowane 24 Sierpnia 2012 przez maniek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek91 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 * odrazu napisze , że nie chciałem robić double - ale naprawdę proszę o jakaś pomoc/wsprarcie w temacie :/ - udało mi się podłączyć elektrykę , działają przednie i tylnę lampy- najprawdopodobniej nie ma regulatora napięcia - który ładuję aku- naprawiłem zawieszający się kranik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Cienki przewód to podciśnienie kranika. Grube idą do filtra, tak jak masz opisane na foto. Obok nich są krótke wyloty z gaźników, mają zostać tak jak są. Doprowadzenie paliwa do gaźnika odbywa się poprzez 2 węże u dołu gaźników, pomiędzy nimi a dokładnie pomiędzy 1 a 2 oraz 3 a 4. Stąd dwa wyloty kranika. Sprawdź czy cewki są dobrze podłączone i czy kable zapłonowe są wg.kolejności, 1/3 oraz 2/4. Z tego co pamiętam lewa cewka to 1/3, prawa 2/4. Patrz kolorami przewodów. Obejrzyj impulsator i tam "pobierz" wstępnie kolory przewód wg, cylindrów. Iskra w ogóle jest? Rozrząd dobrze ustawiony? W ogóle rozrząd jest czy już połamało wszystkie zawory? Zdejmij gaźniki, wlot do silnika zatkaj ręką i kręć rozrusznikiem. Jeśli któryś dmucha w dłoń zamiast ssać to szukaj innego silnika. Jeśli tu jest OK to mierz ciśnienie sprężania. Silnik potrzebuje 3 rzeczy do właściwej pracy - ciśnienia, paliwa oraz iskry w odpowiednim momencie. Któryś element zniknie to nie pojeździsz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 maniek, napisz, ktory to rocznik motocykla, Qurim, zle opisales kolejnosc przewodow WN i to nie wynika z pamieci bo zawsze mamy 1, 4 i 2,3 - taka konstrukcja rzedowek... a te kolory z impulsatora???, swoja droga sa 2, tym sie zajmuje modul, to nie jawa... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek91 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 rocznik to 1993 - napisałem to w pierwszym moim poście :) dzisiaj spróbuje dostać się do gażników > wykręcić je i sprawdzić czy wszystkie "wsysają" powietrze. Co do iskry - na wszystkich świecach mam iskrę.. a rozrząd nie mam pojęcia :/ nie jestem mechanikiem :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 rocznik to 1993 - napisałem to w pierwszym moim poście :) dzisiaj spróbuje dostać się do gażników > wykręcić je i sprawdzić czy wszystkie "wsysają" powietrze. Co do iskry - na wszystkich świecach mam iskrę.. a rozrząd nie mam pojęcia :/ nie jestem mechanikiem :sad: jeżeli nie jesteś mechanikiem to dlaczego grzebiesz w motocyklu?masz jakiś zawód który pozwala Ci zarabiać kasę na swoje hobby ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek91 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) ciśnienie na zaworach - > przy wykręconych wszystkich świecach i otwartej przepustnicy na maxa zawory - ciśnienie (kg/cm)1 - 72 - 53 - 94 - 9 odkręciłem gażniki , kręce rozruchem - na wszystkich gardzielach ssa powietrze - wiec chociaż to dobrze Piotr :) mechanikiem nie jestem- jestem na studiach zaocznych (praktycznie i teoretycznie inna tematyka - budownictwo) :) a hobby :0 hmm uzbierało się funduszy przez wakacje to kupiłem moto Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez maniek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Skoro już zbierałeś na moto nie lepiej było dozbierać np: 600zł i kupić coś sprawnego? :) Kupując taki motocykl który może tam kiedyś jeździł ładujesz się w wielkie koszta tak myślę bo mogę się mylić.Tym bardziej jaki widziałeś sens kupowania uszkodzonego motocykla jak raczej się nie znasz na tym błąd? Teraz za późno na przemyślenia.Na twoim miejscu sprawdził bym rozrząd może jest przestawiony lub przeskoczył o jeden ząbek z powodu rozciągniętego łańcuszka jeżeli przeskoczył poprzedniemu właścicielowi to silnik do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek91 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) to nie jest forum, ani temat o dojeb**waniu komuś co kupił i za ile, tylko do rozwiązywania uw problemów, wiec gdybanie ile można by dołożyć do czegoś tam - zostaw dla siebie kolego Tak również myślałem aby sprawdzić ustawienie rozrządu, może jutro się uda znależć chwilkę czasu Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez maniek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.