Skocz do zawartości

maniek91

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki gsx-r 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pomorze

Osiągnięcia maniek91

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. to najszybszym wyjściem będzie np. poszukanie jakiegoś serwisu - gdzie uda się tobie nakłonić jakiegoś mechanika (obeznany w temacie) aby podjechał do moto i sprawdził
  2. jak masz pojęcie na co zwrócić osobiście uwagę- co sprawdzić. To polecam samemu wyjazd np. pociągiem/autobusem na miejsce. A to że nie zarejestrowany jeśli masz w okolicy podobny/identyczny moto to dogadaj z się z właścicielem o pożyczenie papierów i tablicy na miejscu kręcisz do moto i w drogę :) A tak na serio poproś lepiej o numer vin i poszukaj w sieci - bo widziałem już różne cuda - chyba nawet coś na tym forum - ze odpicowany jak ta lala a po vin'ie okazało się ze kulniety był z wymienionym przodem. Sam się nie znam na moto - dopiero odkrywam tą technologie - bo mam jeszcze yamahe xt 600 - gdzie już sam mogę mniej więcej serwisu dokonać ale w tym temacie to raczkuję :) - bo jak narazie próbuje dojść do ładu z moim gsxr'em 750 - znaczy do czysto wizualnego stanu :D bo silnik się jeszcze okaże po paru jazdach
  3. no dobra tłumiczek seryjny mogę mieć do 100 zł, lecz gorzej z kolankiem do niego, bo jest dosyć grubę , ktoś ma pomysł moze na te kolanko? Bo moto pali od jednego - lecz bez tłumika straszny huk jest ...
  4. Dobra udało się zapalić :) wyczyszczone gażniki - silnik był zastały i na początku strzelał , teraz pali od pierwszego kręcenia. Teraz tylko kwestia tłumika, bo go nie posiadam - samej końcówki. Mogę dostać poradę jak można możliwie najtaniej tłumik (lecz ja mam zrobiony na jeden wydech) i teraz nie mogę zamontować seryjnego wydechu z wersjii która ma 2 wydechy. Ktoś coś doradzi? i najważniejsze potrzebował bym do tego jakiś początek, bo tłumi muszę mieć do góry - przesyłam fotki : https://picasaweb.google.com/105602116839222854088/Streetfighter?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPnJz5Wt-vKSvAE&feat=directlink
  5. to nie jest forum, ani temat o dojeb**waniu komuś co kupił i za ile, tylko do rozwiązywania uw problemów, wiec gdybanie ile można by dołożyć do czegoś tam - zostaw dla siebie kolego Tak również myślałem aby sprawdzić ustawienie rozrządu, może jutro się uda znależć chwilkę czasu
  6. ciśnienie na zaworach - > przy wykręconych wszystkich świecach i otwartej przepustnicy na maxa zawory - ciśnienie (kg/cm) 1 - 7 2 - 5 3 - 9 4 - 9 odkręciłem gażniki , kręce rozruchem - na wszystkich gardzielach ssa powietrze - wiec chociaż to dobrze Piotr :) mechanikiem nie jestem- jestem na studiach zaocznych (praktycznie i teoretycznie inna tematyka - budownictwo) :) a hobby :0 hmm uzbierało się funduszy przez wakacje to kupiłem moto
  7. rocznik to 1993 - napisałem to w pierwszym moim poście :) dzisiaj spróbuje dostać się do gażników > wykręcić je i sprawdzić czy wszystkie "wsysają" powietrze. Co do iskry - na wszystkich świecach mam iskrę.. a rozrząd nie mam pojęcia :/ nie jestem mechanikiem :sad:
  8. * odrazu napisze , że nie chciałem robić double - ale naprawdę proszę o jakaś pomoc/wsprarcie w temacie :/ - udało mi się podłączyć elektrykę , działają przednie i tylnę lampy - najprawdopodobniej nie ma regulatora napięcia - który ładuję aku - naprawiłem zawieszający się kranik
  9. Ha no poprzedni właściciel zapewniam że działa silnik - ale na słowach się skończyło, możesz nakierować mnie jakoś na punkt 1 ? A przewody? ps. moge prosić o dokładne info odnośnie kranika ,jakie 3 opcje powinny być? 1.zakręcony 2.leci cały czas paliwo 3. leci jeśli wyssa się powietrze ze środkowego przewodu czy się myle?
  10. doszły świece - gdzie udało mi się reką ukręcić świece - pękł gwint - dało się wykręcić go jakoś i wyciągnąć - głowicy nic się nie stało :] Po wkręceniu 3 nowych i 1 starej po kręceniu rozruchem odezwał się na ułamek sekudny ( co sądze ze miał paliwo po ostatnim laniu do głowic bezpośrednio strzykawką) daje fotki (zaznaczyłem na 3 co mam podłaczone - na jednym bak (w kółeczko biało/czarne czy mam coś tam podłączyc? ) link do fotek > http://imageshack.us/g/801/img462n.jpg/
  11. zamówiłem dzisiaj - przyjdą nowe 4 sztuki zapewne w czwartek/piątek. Do tego czasu moto stoi - lecz ciągle martwi mnie (bo szukam wszędzie jak powinny być poprawnie podłaczone przewody paliwowe. Może mi ktoś powiedzieć czy ze środkowego przewodu - który wtykam do kranika - kiedy kręce rozrusznikiem czuć że dmucha powietrze (nie mocno ale coś dmucha) i teraz wyczytałem gdzieś że jakiś przewód dmucha a któryś wsysa - bo ciągle chodzi mi po głowie że świece były suche. ktoś mnie nakieruje co powinno się dziać ? lub żle mam podłaczone przewody ? bo sądząc po instrukcjii przewody paliwowe do gażników mam podłaczone prawidłowo
  12. Suzuki gsx-r 750 1993' kupiłem pare dni temu , lecz do tego nie udało mi się go odpalić - jedynie co jestem pewny że działają 2 cewki - bo są iskry na wszystkich 4 świecach. Lecz nie dociera do nich paliwo - bo po znalezieniu klucza i odkręceniu świec - były całe czarne, osmolone lecz suche. Pomijajać uprzednie próby z odpaleniem - gdzie nawet dla pewności że z baka leci benzyna lałem strzykawką do odpowiednich rurek paliwo po około 40-50 mml. Moto nie udało się w jakiś kolwiek sposób odpalić, zero odzewu silnika Proszę o możliwą pomoc w temacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...