dervozavilus Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Tak jest, moto czeka na badania, a ja czekam na diagnozę (wcale nie spokojnie).Co do rozrządu, to podobno napinacz był wymieniany po sprowadzeniu moto, czyli 2 lata i około 3 tysięcy kilometrów temu. Ale ta opcja dużo bardziej mi się podoba niż panewki. wytapatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Miejsce w którym oznaczyłeś stuk i filmik sugerują, że to napinacz. TE silniki tak mają. Zwykle wymiana sprężyny w napinaczu lub po prostu poprawne zmontowanie go i ponowny montaż pomagają. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jak już pisałem wcześniej panewki to nie są. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Miejsce w którym oznaczyłeś stuk i filmik sugerują, że to napinacz. TE silniki tak mają. Zwykle wymiana sprężyny w napinaczu lub po prostu poprawne zmontowanie go i ponowny montaż pomagają. Ja mam za sobą wymianę sprężyny płaskiej w napinaczu za oszałamiające 40zł i jest custom bo szersza od fabrycznej i na zamówienie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dervozavilus Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zatem wyjaśniam. Motocykl odebrałem w środę. Stukanie powodował napinacz. Został dokręcony i było cacy. Przy okazji zrobiony został przegląd - gaźniki, zawory itp. Okazało się, że zła praca na wolnych obrotach była wynikiem zasyfionych gaźników. W czwartek wyruszyłem w trasę. Pojeździe trochę po Dolnym Śląsku i niestety stukanie powróciło. Jestem tutaj do końca tygodnia i miałem plany jeszcze trochę pozwiedzać. Czy z takim napinaczem mogę trochę pojeździć? Jeśli nie bardzo, to może macie namiar na jakiegoś speca po południowej stronie od Wrocławia? A konkretnie przebywam w Strzelinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 To tam jest manualny napinacz żeby go dokręcać ? Innych niż manualne sie nie dokręca bo się i tak cofną jak spręzyna za słaba . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dervozavilus Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Tego nie wiem. Powiem więcej - nie mam pojęcia zielonego. Tak mi powiedzieli w serwisie, że został dokręcony. I rzeczywiście nie stukało, ale po około 500 km znów zaczęło.Z tego, co piszesz wychodzi na to, że trzeba wymienić tą sprężynę. Tylko pytanie, czy na tej zrobię jeszcze jakiś 1000 km, czy odstawić moto do naprawy. Jeśli trzeba robić, to polećcie mi, proszę, jakieś godne zaufania miejsce w pobliżu Strzelina pod Wrocławiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 To tam jest manualny napinacz żeby go dokręcać ? Innych niż manualne sie nie dokręca bo się i tak cofną jak spręzyna za słaba .Pewnie mech mu podkręcił żeby tylko wskoczył "o ząbek dalej", ale to i tak półśrodek doraźny, a napinacz bedzie musiał wymienić (łańcuch być może też) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dervozavilus Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Dokładnie tak, jak piszesz. wytapatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Jeśli jeszcze dało się podkręcić i ucichł to nie ma tragedii, z dnia na dzień nie pierdyknie ale miej na uwadze, że to jest sprawa do zrobienie prawie na "zaraz". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dervozavilus Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Jasne, chcę to zrobić jak najszybciej, ale po powrocie do domu, w tym samym serwisie, co byłem przed wyjazdem. Dzięki za odpowiedź. wytapatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Jedyne co musisz wymienić to sprężynę (larsson - 19 PLN).Z łańuchem się nie rozpędzaj. Ja mam wymieniony na DIDa i w porównaniu do oryginału dużo głośniej pracuje. Szumi niemiłosniernie. Dlatego jeśli oryginał nie wykazuje zużycia ja bym nie wymieniał go przedwcześnie.Napinacz trzeba obejrzeć. Jak go zdemontujesz i rozmontujesz zobacz czy ślimak nie posiada znacznych śladów zużycia. Jeszcze nie widziałem tak zużytego ślimaka ale ponoć w ektremalnym przypadku mogą się blokować. Bardzo ważne by prawidłowo zmontować napinacz. Nie jest to trudne ale za mało lub za dużo luzu na sprężynie upośledzi działanie napinacza i hałas szybko powróci. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 W razie czego mam do sprzedania napinacz ze świeżo nawiniętą sprężyną. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Sprawa jest prosta.Prawdopodobnie sprezyna napinacza wychacza sie ze swojego gniazda w obudowie napinacza.Jest odksztalcona koncowka sprezyny , lub napinacz byl rozbierany i niewlasciwie naciagniety. Napinacz nawet nowy z aso moze szybko pasc.Honda tak ma... Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamoreks Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (edytowane) A po odpaleniu po wymianie w jakim czasie zgasła kontrolka ciśnienia?Do czego zmierzamy? Do faktu, że po zmianie oleju pompa nie zassała oleju i silnik pracował bez smarowania bo po wymianie należało włączyć zapłoń i tak długo kręcić silnikiem (można kluczem obracać wał a można i zdjąć fajki i kręcić rozrusznikiem) aż załapie ciśnienie.Teraz to może być:-Puk, puk..-Kto tam?-Panewki.Wybaczcie, że odkopuje, ale myślę, że to ponadczasowa kwestia. A więc po wymianie oleju np: CBF 600, trzeba kręcić jakimś wałem? A nie przypadkiem, odkręcam, zlewam, wyjmuje filtr, zakładam nowy, zalewam, zakręcam, odpalam, czekam na jałowym 3-4 minuty, wyłączam, sprawdzam poziom, i jadę ? http://zapodaj.net/a0d2433a24630.jpg.html Edytowane 23 Maja 2013 przez kamoreks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.