Skocz do zawartości

Luzy zaworowe ok, a dalej słychac metaliczne stukanie z pokrywy zaworów.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwila ustawiłem luzy zaworowe w xj 600 i na wolnych obrotach pracuje w miarę ok, a gdy dodam trochę gazu słychać stukanie z prawej strony, a gdy się rozgrzej od czasu do czasu slychać jeszcze wiekszy metaliczny dzwiek z lewej strony. pomocy.

 

Zawór z prawej strony miał luz 0,5 a powinien mieć od 0,18 do 0,25. Być może nadpalony zawór... teraz maja od 0,20 do 0,25. Ale czemu metaliczny dzwięk.

 

Do tego, gażniki były synchronizowane i czyszczone, a po dodaniu gazu ma lekkie przydławienie na małych obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że xj600 ma często przypadłość z dzwoniącym/stukającym koszem sprzęgła. Masz to samo jak wrzucisz bieg? Postaw moto na centralce i posłuchaj. Na forach xjty są całe tematy o tym jak się pozbyć tego stukania.

Oczywiście mogę się mylić, ale to jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uu.. no to co innego.

No to coś innego - czy to jest stukanie czy bardziej dzwonienie? I czy to jest przy zimnym i gorącym silniku tak samo? Myślę teraz o spalaniu stukowym....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy zimny i goracym tak samo. jedynie prawie ze nie slychac na wolnych obr. i z tej strony co stuka poci sie cyl, ale nie wiem czy głowica puszcza, czy pod cylindrów. bo dopiero co to kino kupiłem.

 

Filtr paliwa musze założyć, własnie wczoraj kupiłem. kolor swiec czarny. Luzy zaworowe ustawiłem, sa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakies 200km temu gażniki były synchronizowane

 

http://www.youtube.com/watch?v=yZlN2YFUyC0&feature=youtu.be

O Matko, chłopie weź ten motocykl zawieź do serwisu niech szybko rozbierają bo zaraz tam coś odpadnie i dopiero będą koszta... I nie pisz mi że nie taką odpowiedź chciałeś usłyszeć bo był tu też taki któremu kazałem moto od razu rozbierać a ktoś mu pisał że to łańcuszek czy jakies tam inne rzeczy. Dwa dni później wpadł zawór do cylindra i wykosztował się chłopak chyba na 5 czy 6 tyś zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kupiłeś go z takim stukotem? Mi to brzmi jak panewka.

A mi brzmi że zaraz się ( rozpier**li ) :laugh: :laugh: :D

Kurde, trzeba wprowadzić nakaz wrzucania filmów do tematu o stukaniach pukaniach itd (nie mówie o pornosach :laugh: ) tak żeby od razu było wiadomo że dane moto to rozpadający się złom , bo szkoda czasu na doradzanie skoro coś się rozpada

 

ten silnik już się rozpadł i zbyteczne są w tym miejscu wulgaryzmy

moderator

Edytowane przez Piotr Dudek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwila ustawiłem luzy zaworowe w xj 600 i na wolnych obrotach pracuje w miarę ok, a gdy dodam trochę gazu słychać stukanie z prawej strony, a gdy się rozgrzej od czasu do czasu slychać jeszcze wiekszy metaliczny dzwiek z lewej strony. pomocy.

 

Zawór z prawej strony miał luz 0,5 a powinien mieć od 0,18 do 0,25. Być może nadpalony zawór... teraz maja od 0,20 do 0,25. Ale czemu metaliczny dzwięk.

 

Do tego, gażniki były synchronizowane i czyszczone, a po dodaniu gazu ma lekkie przydławienie na małych obr.

 

Zastanawia mnie tylko jak można synchronizować gaźniki czy regulować zawory nie mając pojęcia o silniku motocyklowym ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...