Skocz do zawartości

Speed Day Poznań 2012 - ustawki


Sherman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I kończysz tak, jak ja - czyli na dramatycznej próbie wytłumaczenia dwóch pracownikom Inspekcji Kontroli Drogowej, że coś, co stoi przed nimi, jest podobno zarejestrowane, ma ważne OC a lusterka straciło minutę temu, podczas mijanki z TIRem pędzącym z naprzeciwka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem, że te które mam, starczą tak na dzień ;-)

 

Kto hamuje ten przegrywa :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś się wybiera jutro i nie robił przelewu?

bardzo pilnie oddam swoją wejściówkę z dobrym rabatem - proszę dzwonić - 505570004

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było rewelacyjnie, mimo kilku sytuacji stresowych. Ja zamiast 16 sesji wyjeździłem w sumie z 5, ale jest progres, bo po zmianie opon na Pirelli kręcę regularne 1,46 (jak się okazało, na ciśnieniu tyłu ponad 2 atm zamiast max 1,8, ale o tym niżej) :)

 

Mocnego fikołka wywinął Korobacz, totalny gruz na prostej pod mostkiem, także trzymajcie kciuki, żeby wyszedł z tego z jak najmniejszymi obrażeniami. Prędkość w tym miejscu to około 220 km/h.... Rinas widział całe zdarzenie, niech opisze bo to przestroga dla wszystkich.

 

Chłopaki na pewno opowiedzą o swoich przygodach i niech się sami chwalą czasami, jakie robili (Rinas może napisze krótki tutorial "Jak wykorzystać 125% możliwości 10-letniego gixa z cieknącą lagą ;) ). Natomiast ja omal nie zaliczyłem highside'a na wyjściu pod mostkiem pierwszego dnia (efekt założenia opony 190 na tył, bo "innej nie mieli"), a drugiego dnia ciąłem bokiem dobre kilkanaście metrów na dobrze rozkręconej czwórce, bo mnie postawiło bokiem na wyjściu z dużej patelni. Wrażenia bezcenne, bo tam prędkość koło 2 paczek a driftowałem tyle czasu, że zdążyłem dokładnie pomyśleć o tym, że jeżeli zamknę gaz, to wyskoczę z siodła jak Lucky Luke ;)

 

Takie są właśnie skutki niedokładnego ustawienia ciśnień, bo po zjechaniu z toru ciśnieniomierz pokazał z tyłu 2,05, co jest wartością dramatycznie niefajną... także ku przestrodze!

 

ps. A jeszcze tylko dodam, że już nie chcę opon marki Dunlop. Po przesiadce na Pirelki wrażenie jest takie, jakby ktoś motur postawił na szynach :)

 

ps2. Foty wkrótce!

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmików on-board nie mamy niestety. Ciśnienia podawałem dla slicków Pirelli, dla normalniejszym opon pewnie są zupełnie inne.

 

Pierwsza fota doskonale ilustruje zakładkę - widać, że MarcMarc zrobił użytek z wiedzy, którą nabył podczas dyskusji na forum:

 

o5o9o.jpg

 

... i od razu widać, jak można jeździć dzięki temu:

pvl4g.jpg

 

:lalag:

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w Supercorsach ustawiłem 1.6 na zimno, zamiast 1.7-1.8 i cold tear zniknął, opona pięknie, równmiernie się zużywa i trzymała jak dzika. U mnie melduję 1:51, także jest poprawa :D

 

O, tak, zakładka była potężna, niestety, wraz z upływem czasu przestałem z niej korzystać.. Nie zauważyłem także, aby zawodnicy to robili :D Także teoria zakładkowa legła właśnie w gruzach..

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...