MarcMarc Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 W ogóle to jest mi smutno, przerobiłem motur na tor i dołączyłem do grona dziadków, którzy po ulicach już nie jeżdżą. Yhh, rozglądam się za SV naked :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 e tam, montujesz te dwie okrągłe lampy tylko do plastików z przodu i latasz po ulicy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 I kończysz tak, jak ja - czyli na dramatycznej próbie wytłumaczenia dwóch pracownikom Inspekcji Kontroli Drogowej, że coś, co stoi przed nimi, jest podobno zarejestrowane, ma ważne OC a lusterka straciło minutę temu, podczas mijanki z TIRem pędzącym z naprzeciwka ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 zauważyłem, że te które mam, starczą tak na dzień ;-) Kto hamuje ten przegrywa :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Wy nie hamujecie przed patelniami w Poznaniu? Podziwiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 czy ktoś się wybiera jutro i nie robił przelewu?bardzo pilnie oddam swoją wejściówkę z dobrym rabatem - proszę dzwonić - 505570004 Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Ciekawe jak nasi SpeedDay-owcy. Już nie mogę się doczekać ich relacji. Dzisiaj pogodę mieli chyba idealną, wczoraj pewnie przeplataną (jestem z Wielkopolski i trochę padało, burze itp. ale przelotne). Czuję że zrobili 1,46 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 zrobili, zrobili, ale niech się sami wypowiedzą :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Było rewelacyjnie, mimo kilku sytuacji stresowych. Ja zamiast 16 sesji wyjeździłem w sumie z 5, ale jest progres, bo po zmianie opon na Pirelli kręcę regularne 1,46 (jak się okazało, na ciśnieniu tyłu ponad 2 atm zamiast max 1,8, ale o tym niżej) :) Mocnego fikołka wywinął Korobacz, totalny gruz na prostej pod mostkiem, także trzymajcie kciuki, żeby wyszedł z tego z jak najmniejszymi obrażeniami. Prędkość w tym miejscu to około 220 km/h.... Rinas widział całe zdarzenie, niech opisze bo to przestroga dla wszystkich. Chłopaki na pewno opowiedzą o swoich przygodach i niech się sami chwalą czasami, jakie robili (Rinas może napisze krótki tutorial "Jak wykorzystać 125% możliwości 10-letniego gixa z cieknącą lagą ;) ). Natomiast ja omal nie zaliczyłem highside'a na wyjściu pod mostkiem pierwszego dnia (efekt założenia opony 190 na tył, bo "innej nie mieli"), a drugiego dnia ciąłem bokiem dobre kilkanaście metrów na dobrze rozkręconej czwórce, bo mnie postawiło bokiem na wyjściu z dużej patelni. Wrażenia bezcenne, bo tam prędkość koło 2 paczek a driftowałem tyle czasu, że zdążyłem dokładnie pomyśleć o tym, że jeżeli zamknę gaz, to wyskoczę z siodła jak Lucky Luke ;) Takie są właśnie skutki niedokładnego ustawienia ciśnień, bo po zjechaniu z toru ciśnieniomierz pokazał z tyłu 2,05, co jest wartością dramatycznie niefajną... także ku przestrodze! ps. A jeszcze tylko dodam, że już nie chcę opon marki Dunlop. Po przesiadce na Pirelki wrażenie jest takie, jakby ktoś motur postawił na szynach :) ps2. Foty wkrótce! Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Sherman a masz może filmik jak z kokpitu wygląda wykręcenie 1,46 bo ciekaw jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Jacek, ale 2,05 to na ciepło za mało czy za dużo..??? W białej mi Sikor ustawił 2,1 na zimno i po zjeździe było 2,45 to ja już nie wiem... Ile mam dmuchac w Rosso Corsa? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Filmików on-board nie mamy niestety. Ciśnienia podawałem dla slicków Pirelli, dla normalniejszym opon pewnie są zupełnie inne. Pierwsza fota doskonale ilustruje zakładkę - widać, że MarcMarc zrobił użytek z wiedzy, którą nabył podczas dyskusji na forum: ... i od razu widać, jak można jeździć dzięki temu: :lalag: Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Ja w Supercorsach ustawiłem 1.6 na zimno, zamiast 1.7-1.8 i cold tear zniknął, opona pięknie, równmiernie się zużywa i trzymała jak dzika. U mnie melduję 1:51, także jest poprawa :D O, tak, zakładka była potężna, niestety, wraz z upływem czasu przestałem z niej korzystać.. Nie zauważyłem także, aby zawodnicy to robili :D Także teoria zakładkowa legła właśnie w gruzach.. Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) O co chodzi z tą zakładką?Jeszcze jedno pytanko (sorka za off top). Po co są te śróbki/paliki w podnóżkach które trą o asfalt i trzeba je wykręcać? Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez marcinrednose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Dobra, kilka fotek ekipy forumowej. Na pełnym ogniu leci: Sikor Rinas Barry (prawdziwy motoRmaniak ;) ) i ja: Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.