Skocz do zawartości

kawasaki ciezko pali na ciepłym silniku


arturo8512
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale powinien odpalic nawet jak kompresja jest słaba :banghead:

Stary rusek odpali , ale tam z komory spalania mógłbyś się najeść . W ryżopędach mamy kilkanaście cm3 i utrata kompresji powoduje problemy z odpalaniem .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem. :biggrin: Wsadz swiece do kazdego cylinderar z osobna i po kolei sprawdzaj czy jest cisnienie, może w ten sposob wylapiesz czy kompresja slaba i na którym, na sluch wyczujesz który slabiej kręci ;p ale powinien odpalic nawet jak kompresja jest słaba :banghead: ktos tu jeszcze zasugerowal wypalone gniazda zaworowe, moze w tym kierunku

 

Tiger, bez urazy, ale nie masz pojęcia o czym piszesz, a w tym akurat dziale takie posty mogą mieć opłakane skutki. Do mierzenia kompresji jest specjalne urządzenie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tiger, bez urazy, ale nie masz pojęcia o czym piszesz, a w tym akurat dziale takie posty mogą mieć opłakane skutki. Do mierzenia kompresji jest specjalne urządzenie.

ja u siebie tak sprawdzilem... tylko że dowiesz sie czy wogole jest , a nie jakie jest cisnienie

 

robisz popularnie mówiąc "dziadostwo" i jeszcze się tym chwalisz publiczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem. :biggrin: Wsadz swiece do kazdego cylinderar z osobna i po kolei sprawdzaj czy jest cisnienie, może w ten sposob wylapiesz czy kompresja slaba i na którym, na sluch wyczujesz który slabiej kręci ;p ale powinien odpalic nawet jak kompresja jest słaba :banghead: ktos tu jeszcze zasugerowal wypalone gniazda zaworowe, moze w tym kierunku

 

 

Nie no takiej haotury to nawet ja nie robię.

Ciśnienie zawsze jakieś tam będzie choćby i tłok nie miał pierścieni. Tym sposobem nie dowiesz sie niczego, co mogło by pomóc.

 

Jestem ciekaw czy w motocyklu autora po wyregulowaniu luzów, już będzie okej.

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no takiej haotury to nawet ja nie robię.

Ciśnienie zawsze jakieś tam będzie choćby i tłok nie miał pierścieni. Tym sposobem nie dowiesz sie niczego, co mogło by pomóc.

 

Jestem ciekaw czy w motocyklu autora po wyregulowaniu luzów, już będzie okej.

Spodziewaj sie plamy oleju w czarnej :dry: :biggrin:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to chodzi że w tym dziale to nie bardzo.

Czepiasz sie. Powiedzialem cos od siebie, jak ja zrobiłem, Ty odradziles, żeby tak zrobić, ok. Coś jeszcze? Odpuśc może koleś, a nie przypierdzilelasz sie do mnie.

 

wystarczy tych pyskówek w tym dziale

moderator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie przypierdzielanie, staram sie utrzymywac zasade ze w mechanice nie spamujemy i nie zartujemy, bo moze to wprowadzic w blad osoby

postronne czytajace watek i szukajace rozwiazania swoich problemow.

Tego ze sie z Zurkiem znacie przeciez nikt postronny nie wie.

Tak ze Limo niczemu nie jest winien - to moj wymog.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W itam kilka dni temu wymieniłem swiece na irydowe filtr powirtrza i nowy płyn chłodnicze (borygo) niestety objawy cały czas sa a dzis po przejechaniu 50 km po małym postoju ok 10s zagotował mi sie płyn chłodniczy a wskazówka temp doszła do połowy wiec do czerwonego pola sporo jej brakowało co wy na to chłopaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Odpowietrzył się dobrze?

2. kable od czujnika nie sa zasniedziałe? poruszone mogą nie kontaktować.

3 .zdejmij chłodnicę, jeśli nie masz innej, zaślep otwory wężami, napelnij, sprawdź szczelność korka na zimno pompując powietrze i mierz ciśnienie. Na korku jest napisane przy jakim ciśnieniu powinien puścic i to nie na zewnątrz tylko do zbiorniczka wyr. Będzie to pewnie 1,1bara. Przy tym cisnieniu woda (płyn) na wyższą temperaturę wrzenia, dlatego nie gotuje się. Zwróć uwagę co jest (albo było) na środku korka od środka - zaworek zwrotny z cienką sprężynką, aby podciśnienie na stygnącym silniku mogło zassać płyn spowrotem do chłodnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...