PRO-MOTOR Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Jeżeli głowica będzie ok i znachor wyreguluje zawory to problem minie. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 ale powinien odpalic nawet jak kompresja jest słaba :banghead: Stary rusek odpali , ale tam z komory spalania mógłbyś się najeść . W ryżopędach mamy kilkanaście cm3 i utrata kompresji powoduje problemy z odpalaniem . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 To nie wiem. :biggrin: Wsadz swiece do kazdego cylinderar z osobna i po kolei sprawdzaj czy jest cisnienie, może w ten sposob wylapiesz czy kompresja slaba i na którym, na sluch wyczujesz który slabiej kręci ;p ale powinien odpalic nawet jak kompresja jest słaba :banghead: ktos tu jeszcze zasugerowal wypalone gniazda zaworowe, moze w tym kierunku Tiger, bez urazy, ale nie masz pojęcia o czym piszesz, a w tym akurat dziale takie posty mogą mieć opłakane skutki. Do mierzenia kompresji jest specjalne urządzenie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Tiger, bez urazy, ale nie masz pojęcia o czym piszesz, a w tym akurat dziale takie posty mogą mieć opłakane skutki. Do mierzenia kompresji jest specjalne urządzenie. ja u siebie tak sprawdzilem... tylko że dowiesz sie czy wogole jest , a nie jakie jest cisnienie robisz popularnie mówiąc "dziadostwo" i jeszcze się tym chwalisz publiczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 (edytowane) To nie wiem. :biggrin: Wsadz swiece do kazdego cylinderar z osobna i po kolei sprawdzaj czy jest cisnienie, może w ten sposob wylapiesz czy kompresja slaba i na którym, na sluch wyczujesz który slabiej kręci ;p ale powinien odpalic nawet jak kompresja jest słaba :banghead: ktos tu jeszcze zasugerowal wypalone gniazda zaworowe, moze w tym kierunku Nie no takiej haotury to nawet ja nie robię.Ciśnienie zawsze jakieś tam będzie choćby i tłok nie miał pierścieni. Tym sposobem nie dowiesz sie niczego, co mogło by pomóc. Jestem ciekaw czy w motocyklu autora po wyregulowaniu luzów, już będzie okej. Edytowane 26 Czerwca 2012 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Nie no takiej haotury to nawet ja nie robię.Ciśnienie zawsze jakieś tam będzie choćby i tłok nie miał pierścieni. Tym sposobem nie dowiesz sie niczego, co mogło by pomóc. Jestem ciekaw czy w motocyklu autora po wyregulowaniu luzów, już będzie okej. Spodziewaj sie plamy oleju w czarnej :dry: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Spodziewaj sie plamy oleju w czarnej :dry: :biggrin: Na jakiej podstawie tak piszesz? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Na jakiej podstawie tak piszesz? My z żurkiem sie znamy, zażartować można ;p można? :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 My z żurkiem sie znamy, zażartować można ;p można? :dry: No właśnie o to chodzi że w tym dziale to nie bardzo. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 No właśnie o to chodzi że w tym dziale to nie bardzo. Czepiasz sie. Powiedzialem cos od siebie, jak ja zrobiłem, Ty odradziles, żeby tak zrobić, ok. Coś jeszcze? Odpuśc może koleś, a nie przypierdzilelasz sie do mnie. wystarczy tych pyskówek w tym dzialemoderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 To nie przypierdzielanie, staram sie utrzymywac zasade ze w mechanice nie spamujemy i nie zartujemy, bo moze to wprowadzic w blad osobypostronne czytajace watek i szukajace rozwiazania swoich problemow.Tego ze sie z Zurkiem znacie przeciez nikt postronny nie wie.Tak ze Limo niczemu nie jest winien - to moj wymog. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Dzięki Adam. Chciałem odpisać cos podobnego ale znowu by było że urządzam pyskówki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturo8512 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 W itam kilka dni temu wymieniłem swiece na irydowe filtr powirtrza i nowy płyn chłodnicze (borygo) niestety objawy cały czas sa a dzis po przejechaniu 50 km po małym postoju ok 10s zagotował mi sie płyn chłodniczy a wskazówka temp doszła do połowy wiec do czerwonego pola sporo jej brakowało co wy na to chłopaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Korek puszcza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 1. Odpowietrzył się dobrze?2. kable od czujnika nie sa zasniedziałe? poruszone mogą nie kontaktować.3 .zdejmij chłodnicę, jeśli nie masz innej, zaślep otwory wężami, napelnij, sprawdź szczelność korka na zimno pompując powietrze i mierz ciśnienie. Na korku jest napisane przy jakim ciśnieniu powinien puścic i to nie na zewnątrz tylko do zbiorniczka wyr. Będzie to pewnie 1,1bara. Przy tym cisnieniu woda (płyn) na wyższą temperaturę wrzenia, dlatego nie gotuje się. Zwróć uwagę co jest (albo było) na środku korka od środka - zaworek zwrotny z cienką sprężynką, aby podciśnienie na stygnącym silniku mogło zassać płyn spowrotem do chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.