Skocz do zawartości

honda xr600, nie odpala


arturor83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

mam taki problem, wymieniliśmy kartery w moto i od tamtej pory niechce odpalic tylko czasami załapie na ułamek sekundy,

wszystko zrobione na git , paliwo dostaje, iskra jest, rozrząd ustawiony , luzy zaworowe tak jak powinny, kompresja jest

a moto stoi i niechce sie odezwac,

jakies pomysły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomóż mu samostartem , jak sie nie zacznie czesciej odzywać to rozrząd trzeba przestawić o 360'' . Aktualnie iskra może przypadać na koniec suwu wydechu zamiast końca suwu sprężania .

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomóż mu samostartem , jak sie nie zacznie czesciej odzywać to rozrząd trzeba przestawić o 360'' . Aktualnie iskra może przypadać na koniec suwu wydechu zamiast końca suwu sprężania .

 

A możesz mi to wytłumaczyć ? Bo mi się wydaję że iskra jest co każdy obrót wału. Zresztą jak przestawi rozrząd o 360" to będzie w tym samym punkcie więc raczej bez sensu, zapewne chodziło Ci o przestawienie wału względem zaworów ale to i tak nie ma różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie :blush: :laugh: Powaliło mi się .

 

Zrób test samostartem , upewnij się czy filtr powietrza i króciec miedzy airboxem a gaźnikiem oraz gaźnikiem i cylindrem szczelnie siedzą .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam taki problem, wymieniliśmy kartery w moto i od tamtej pory niechce odpalic tylko czasami załapie na ułamek sekundy,

wszystko zrobione na git , paliwo dostaje, iskra jest, rozrząd ustawiony , luzy zaworowe tak jak powinny, kompresja jest

a moto stoi i niechce sie odezwac,

jakies pomysły...

 

Sami wymieniliście kartery a teraz nie odpala ?

mam tylko jeden pomysł - oddać do mechanika motocyklowego a samemu zająć się pracą zawodową w swoim zawodzie :biggrin:

jestem pewny , że poskutkuje :biggrin: i wszyscy będą zadowoleni

 

A możesz mi to wytłumaczyć ? Bo mi się wydaję że iskra jest co każdy obrót wału. Zresztą jak przestawi rozrząd o 360" to będzie w tym samym punkcie więc raczej bez sensu, zapewne chodziło Ci o przestawienie wału względem zaworów ale to i tak nie ma różnicy

Twój tekst jest bezsensu i świadczy o totalnym braku znajomości mechaniki silnikowej.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem ze wymieniliśmy, mialem na myśli ze wspieralem mechanika duchowo hehe

kartery wymieniał właśnie mechanik, po czym poddał się gdy niemógł sobie poradzić z odpaleniem (być może chłop jeszcze sie niedouczył),

potem moto oddałem do drugiego i ten stwierdził ze tłok do wymiany, zmienił tłok i moto dalej nic, ten drugi też rozłożył ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem ze wymieniliśmy, mialem na myśli ze wspieralem mechanika duchowo hehe

kartery wymieniał właśnie mechanik, po czym poddał się gdy niemógł sobie poradzić z odpaleniem (być może chłop jeszcze sie niedouczył),

potem moto oddałem do drugiego i ten stwierdził ze tłok do wymiany, zmienił tłok i moto dalej nic, ten drugi też rozłożył ręce

a może to mechanicy od damskiej kanalizacji?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik położenia wału założony zgodnie ze znakiem na wale?

rozumiem, ze składaliście z serwisówką w ręku, a nie w "odwrotnej kolejnosci do rozkladania"? jaka była przyczyna wymiany połówek?

tu nie ma cudów, jeśli wszystko jest złożone jak trzeba to musi palić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary karter poprostu pękł obok zębatki (tak jakby się rozwarstwił) i był sklejony żywicą ( takiego kupiłem 2 lata temu), ale postanowiłem moto sprzedac i aby niebyło problemów to zachciało mi się aby te kartery zmienić, a czy zmieniał z serwisówką to .....niewiem, myślałem ze chłopy znają się na rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zmieniał z serwisówką to .....niewiem, myślałem ze chłopy znają się na rzeczy...

wbrew pozorom te silniki nie są aż takie proste, wystarczy np. przeoczyć jeden mały oring w prawym deklu i można szukać drugiej głowicy, wg mnie musisz to zawieźć do dobrego, motocyklowego mechanika, wtedy bedziesz miałszanse trochę tym pojezdzić

Wałek rozrządu był wyciągany wraz z zębatką ,czy może była odkręcana od wałka ,?

Jeśli tak, to mogliście odwrotnie założyć zębatke tzn. o 180 stopni

nie da się tam źle założyć zębatki nierządu ;P trzebą ją dać na klej i dokręcic z wyczuciem do walka, potem tylko ustawić zębatkę tak aby znaki na niej były w tej samej odlegosci od krawedzi głowicy, a znak na kole magnesowym w otworze to było "T"

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...