Skocz do zawartości

arturor83

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O arturor83

  • Urodziny 02/24/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowa Sarzyna

Osobiste

  • Motocykl
    Honda XR400r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2258730
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia arturor83

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tak dla wytłumaczenia, mi nie usuwał autodeko a jedynie zgubił ten trzpień.Zapewne wg tego co piszesz to jakby usunąć oba elementy to silnik będzie pracował, Panowie może ktoś podpowie bo mam taki problem. Motor cięzko odpalić, początkowo bardzo łatwo go przekopać jakby niemógł złapać kompresji, dopiero po parunastu kopach coś zaczyna być wyczuwalne ale bez samostartu niezałapie.Odpalić bez samostartu mogę jedynie jak jest bardzo ciepło(lato).Zauważyłem też że poci mi się lekko pod głowicą.M marcu /kwietniu mam zamiar rozbierać górę , ale tak na oko .....jak myślicie co może być nietak, usczelka głowicy , czy też tłok/pierscienie...
  2. Kolego , mi ten malutki element zgubił pewien niedokształcony mechanik , i przez to motor stał rok czasu bo następnych 2 mechaników nie potrafiło wskazać czemu motor nieodpali, .Pierwszy ten co zepsuł - zgłupiał.Drugi naciągnął mnie na nowy tłok "bo kompresji niebyło", zresztą na nowym tłoku też niebyło - zgłupiał . Trzeci - zgłupiał . Czwarty odkręcił pokrywę zaworów , podniósł wałek rozrządu, włożył kawałek wiertła i po 30 min motor chodził. Nadmienię że każdy wiedział po jakich okolocznościach motor został "zepsuty". Czyli niewywalaj tego czegoś, pzdr
  3. Widzę że dawno nikt tutaj niezaglądał... Mam pytanie do znawców, właśnie konczy mi się tarcza hamulcowa w XR 400 (rok 99) i przymierzam się na zakup nowej, i tu mam pare pytań - jakiej grubości kupić , bo są 3mm , 3,5mm (wg mojej miarki ja chyba miałem 4 mm ale pewien niejestem) - jaka firma NG (na allegro), czy może EBC -- - a może ktoś kupował w USA , (2x tańsze, tylko że rodem z Chin) Cena do 300 zł, i do jazdy lajtowej, no i przy okazji jakie klocki... Za rady dziękuję
  4. co z tymi dr się dzieje, niedawno jeden pan Maciejo skarżył się na podobne dolegliwości , więc zacytuję jeszcze raz : "Miałem podobny problem z XR600 , 2 lata miałem problem z zakopconą świecą (problemy z rozruchem), na niskich obrotach jechał ok, na wyższych strzelał itp Powodem było... zasniedzony styk przy cewce zapłonowej(konektor) , widoczne były nawet ślady " spawania" konektorów, Po przeczyszczeniu wszystkich(w całej instalacji) połączeń i zabezpieczeniu smarem miedzianym motor odzyskał moc , sam byłem zdziwiony że taki dupersztyk tyle może namotać"
  5. Miałem podobny problem z XR600 , 2 lata miałem problem z zakopconą świecą (problemy z rozruchem), na niskich obrotach jechał ok, na wyższych strzelał itp Powodem było... zasniedzony styk przy cewce zapłonowej(konektor) , widoczne były nawet ślady " spawania" konektorów, Po przeczyszczeniu wszystkich(w całej instalacji) połączeń i zabezpieczeniu smarem miedzianym motor odzyskał moc , sam byłem zdziwiony że taki dupersztyk tyle może namotać
  6. Panowie, a może lepiej było by założyć ciaśniejszy simmering.Miałem sim 14x28x7 i podobny problem, wiec założyłem 13x28x7...co wy na to
  7. Dokładnie tam mam zamiar kupić poprzez siostre która jest w USA, a co do ceny to nawet 3 razy tańsze części
  8. Więc wymiana, tak dodam tylko ze w Tuskolandii 1 taka dxwigienka =ok 130 zł, a w USA jedynie 50 zł . Używek raczej niedostane bo gdzie...
  9. Wałek w porządku, przypomne tylko że te dźwigienki niemają bezpośredniego styku z wałkiem, są między śrubą do regulacji luzu a zaworem..
  10. Witam, mam taki defekt , przytarte wszystkie 4 dźwigienki w pokrywie zaworów. Na zaworach ssących mniej, na wydechowych tak jak widac, i stąd moje pytanie do fachowców: - szlifowac na magnesówce(sądze że na głębokoś 0,05 mm może troche więcej) - czy to z powodu jakości materiału, czy może poprzedni właściciel niedbał i nieregulował luzów
  11. witam 2 lata temu miałem problem z tym deklem na sprzegle - luźna tulejka (nazwy niepowiem bom nie mechanik ), kupiłem kompletne sprzęgło właśnie od nx 650 i chciałem całe wpakować(znaczy się spec od naprawy chciał) w moto. Ale ... okazało się że zębatka ta pod koszem była ciut większa (tak mi powiedział mechanik, chyba mnie w bambuko nierobił bo znajomy) więc z mojego doświadczenia powiem tylko tyle że niepasi, ale tak na wszelki wypadek zmierz tą zębatkę i zobacze czy jest inna, jesli bedzie ok to mam na sprzedaż...
  12. już nie kombinuje, we wtorek jade do prawdziwego fachowca , za pomoc dzięki wielkie , jak obada co było nie tak napewno to opisze
  13. stary karter poprostu pękł obok zębatki (tak jakby się rozwarstwił) i był sklejony żywicą ( takiego kupiłem 2 lata temu), ale postanowiłem moto sprzedac i aby niebyło problemów to zachciało mi się aby te kartery zmienić, a czy zmieniał z serwisówką to .....niewiem, myślałem ze chłopy znają się na rzeczy...
  14. napisałem ze wymieniliśmy, mialem na myśli ze wspieralem mechanika duchowo hehe kartery wymieniał właśnie mechanik, po czym poddał się gdy niemógł sobie poradzić z odpaleniem (być może chłop jeszcze sie niedouczył), potem moto oddałem do drugiego i ten stwierdził ze tłok do wymiany, zmienił tłok i moto dalej nic, ten drugi też rozłożył ręce
  15. paliwo wtryskiwaliśmy, i dalej nic, a czy mozliwe jest ze silnik zostal żle poskładany (rozrząd )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...