Skocz do zawartości

Maciejo

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Maciejo

  • Urodziny 09/21/1990

Osobiste

  • Motocykl
    DR 350 S
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Podkarpacie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Maciejo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. rok 92' wydech ma zapewne tyle samo co moto, kompresja super bo góra po regeneracji (honowanie cylindra, oryginalny zestaw pierścieni (zgrozo 350zł xD), reg wałka, nowe uszczelniacze zaworowe itd
  2. Jak wrócę z pracy po nocy to sprawdzę. (problem pojawia się równo na 7 tyś obrotów, za każdym razem)
  3. Jak w temacie, kupie za rozsądne pieniądze zestaw SM do DR 350, (koła opony, zębatki, odpowiednie dystanse ewentualnie ośki, oraz tarcze, adapter do zacisku)
  4. Witam, problem jak w temacie, wszystko z motorem było ok przez wiele lat a nagle zaczął się dusić przy wejściu na wysokie obroty (ostatni bieg okolice 100km/h +), wyraźnie przychamowuje silnik i dusi. Nigdy wcześniej takich objawów nie było kręcił obroty do odcinki. Zawory ostatnio wyregulowane (duszenie obrotów przeniosło się jak by na odrobinę wyższe obroty ale nadal brakuje wiele do max)Gaźnik czyszczony (brak zmian) Co może odpowiadać za problem ? Dr 350 to stare zazwyczaj niezawodne enduro z minimum elektroniki, brakuje mi pomysłu co teraz sprawdzać, proszę o pomoc i rady
  5. Ok, już śmiga. Jednym problemem był mój błąd, mianowicie krążki plastikowe na iglicy dałem na odwrót (szerszym na dół) i sprężyna nie dociskała iglicy tylko leżała bezczynnie wokół niej. Po zamianie krążków motor już normalnie wkręcał się na obroty powyżej 4 tyś. Niestety nie był to jedyny problem, ale z pomocą znajomego mechanika udało się wszystko doprowadzić do ładu. Problemem był za niski poziom paliwa w komorze pływakowej, pomogło ustawienie go nieco wyżej niż sugeruje serwisówka. Dziękuje ładnie za rady i pozdrawiam :)
  6. Witam, poszukuje manuala do gaźnika mikuni BST33, lub manuala do DR 350S aby w niej był ten właśnie gaźnik, przeszukałem już z 5 serwisówek ale w każdej był gaźnik TM33. Z góry dziękuje i pozdrawiam BST 33 to ten gaźnik z linku użytkowników blachaKSA oraz Korsaz 4 posty powyżej: Pozwole sobie przypomnieć je tutaj, mam nadzieje że się nie pogniewają: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56bbbb5ba74423c4.html http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/05/66/39/1405663924 Manuala potrzebuje aby jakos go wyregulować, po remoncie głowicy wałka itd. jest problem bo czysciłem gaźnik (wykręcałem dysze) i teraz nie da sie jezdzic, powyzej 4 tys. obrotów silnik gaśnie, a po próbach regulacji śrubką od mieszanki sytuacja się odwraca i silnik gaśnie i dławi się do 4 tyś a później działa
  7. hmm, na początek, dzięki wszystkim za rady no i to tak: 1. Brata i dziewczynę, że tak powiem już "wykorzystywałem" ale powoli się im chęci kończą 2. Skoro L0nger mówisz że da rady naprawić bez dokupywania jak to zwykle bywa z małymi częściami gumki za 120 zł, to rozbiorę gaźnik jak będę miał chwile wolnego czasu PS: trytytynkę zostawię sobie na czarną godzinę, jak naprawa zawiedzie :icon_twisted:
  8. A jaki sposób na naprawę ssania ?? wyciągana dzwigienka od ssania wyrobiła się i nie zatrzymuje się w pozycji włączonej "wyciągniętej" tylko od razu wraca samoczynnie. Jakiś szybki patent na naprawę tej usterki ?? PS: tylko błagam nie piszcie to już było szukaj w temacie, bo czytam tą encyklopedie po kawałku od kilku dni i tego nie widziałem :bigrazz:
  9. Panowie co myslicie o tych kołach do DR 350 na SM ??? http://www.allegro.pl/item1067386365_derbi...mk.html#gallery jaka jest średnica ośki w Dr 350 ?? czy podejdą te koła bez większych przeróbek, ewentualnie co będzie trzeba dorobić ?? no i czy wytrzymają bo są z sendy czyli zapewne 50ccm
  10. Witam, posiadam DR 350 S z 1992r. wersja: SK42A z kick-starterem. Planuje założyć do niej elektryczny rozrusznik również z dr 350, lecz nowszej. Moje pytanie; Co będę potrzebował oprócz rozrusznika oraz dekla magneta ? Oraz czy uda się go zamontować bez większej ingerencji w silnik ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...