arturor83 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 witam,mam taki problem, wymieniliśmy kartery w moto i od tamtej pory niechce odpalic tylko czasami załapie na ułamek sekundy,wszystko zrobione na git , paliwo dostaje, iskra jest, rozrząd ustawiony , luzy zaworowe tak jak powinny, kompresja jesta moto stoi i niechce sie odezwac,jakies pomysły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Cuduw nie ma, cos napewno jest nie tak.Probowales podlac paliwa do cylindra ?Jak odpali to sprawa gaznika, jesli nie to rozrzad + zaplon jest podejrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 (edytowane) Pomóż mu samostartem , jak sie nie zacznie czesciej odzywać to rozrząd trzeba przestawić o 360'' . Aktualnie iskra może przypadać na koniec suwu wydechu zamiast końca suwu sprężania . Edytowane 24 Czerwca 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturor83 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 paliwo wtryskiwaliśmy, i dalej nic, a czy mozliwe jest ze silnik zostal żle poskładany (rozrząd ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Pomóż mu samostartem , jak sie nie zacznie czesciej odzywać to rozrząd trzeba przestawić o 360'' . Aktualnie iskra może przypadać na koniec suwu wydechu zamiast końca suwu sprężania . A możesz mi to wytłumaczyć ? Bo mi się wydaję że iskra jest co każdy obrót wału. Zresztą jak przestawi rozrząd o 360" to będzie w tym samym punkcie więc raczej bez sensu, zapewne chodziło Ci o przestawienie wału względem zaworów ale to i tak nie ma różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Faktycznie :blush: :laugh: Powaliło mi się . Zrób test samostartem , upewnij się czy filtr powietrza i króciec miedzy airboxem a gaźnikiem oraz gaźnikiem i cylindrem szczelnie siedzą . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 witam,mam taki problem, wymieniliśmy kartery w moto i od tamtej pory niechce odpalic tylko czasami załapie na ułamek sekundy,wszystko zrobione na git , paliwo dostaje, iskra jest, rozrząd ustawiony , luzy zaworowe tak jak powinny, kompresja jesta moto stoi i niechce sie odezwac,jakies pomysły... Sami wymieniliście kartery a teraz nie odpala ?mam tylko jeden pomysł - oddać do mechanika motocyklowego a samemu zająć się pracą zawodową w swoim zawodzie :biggrin:jestem pewny , że poskutkuje :biggrin: i wszyscy będą zadowoleni A możesz mi to wytłumaczyć ? Bo mi się wydaję że iskra jest co każdy obrót wału. Zresztą jak przestawi rozrząd o 360" to będzie w tym samym punkcie więc raczej bez sensu, zapewne chodziło Ci o przestawienie wału względem zaworów ale to i tak nie ma różnicyTwój tekst jest bezsensu i świadczy o totalnym braku znajomości mechaniki silnikowej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturor83 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 napisałem ze wymieniliśmy, mialem na myśli ze wspieralem mechanika duchowo hehekartery wymieniał właśnie mechanik, po czym poddał się gdy niemógł sobie poradzić z odpaleniem (być może chłop jeszcze sie niedouczył),potem moto oddałem do drugiego i ten stwierdził ze tłok do wymiany, zmienił tłok i moto dalej nic, ten drugi też rozłożył ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 napisałem ze wymieniliśmy, mialem na myśli ze wspieralem mechanika duchowo hehekartery wymieniał właśnie mechanik, po czym poddał się gdy niemógł sobie poradzić z odpaleniem (być może chłop jeszcze sie niedouczył),potem moto oddałem do drugiego i ten stwierdził ze tłok do wymiany, zmienił tłok i moto dalej nic, ten drugi też rozłożył ręcea może to mechanicy od damskiej kanalizacji? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Twój tekst jest bezsensu i świadczy o totalnym braku znajomości mechaniki silnikowej. poprose o wytłumaczenie w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 czujnik położenia wału założony zgodnie ze znakiem na wale?rozumiem, ze składaliście z serwisówką w ręku, a nie w "odwrotnej kolejnosci do rozkladania"? jaka była przyczyna wymiany połówek?tu nie ma cudów, jeśli wszystko jest złożone jak trzeba to musi palić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturor83 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 stary karter poprostu pękł obok zębatki (tak jakby się rozwarstwił) i był sklejony żywicą ( takiego kupiłem 2 lata temu), ale postanowiłem moto sprzedac i aby niebyło problemów to zachciało mi się aby te kartery zmienić, a czy zmieniał z serwisówką to .....niewiem, myślałem ze chłopy znają się na rzeczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Wałek rozrządu był wyciągany wraz z zębatką ,czy może była odkręcana od wałka ,?Jeśli tak, to mogliście odwrotnie założyć zębatke tzn. o 180 stopni Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 (edytowane) czy zmieniał z serwisówką to .....niewiem, myślałem ze chłopy znają się na rzeczy...wbrew pozorom te silniki nie są aż takie proste, wystarczy np. przeoczyć jeden mały oring w prawym deklu i można szukać drugiej głowicy, wg mnie musisz to zawieźć do dobrego, motocyklowego mechanika, wtedy bedziesz miałszanse trochę tym pojezdzićWałek rozrządu był wyciągany wraz z zębatką ,czy może była odkręcana od wałka ,?Jeśli tak, to mogliście odwrotnie założyć zębatke tzn. o 180 stopninie da się tam źle założyć zębatki nierządu ;P trzebą ją dać na klej i dokręcic z wyczuciem do walka, potem tylko ustawić zębatkę tak aby znaki na niej były w tej samej odlegosci od krawedzi głowicy, a znak na kole magnesowym w otworze to było "T" Edytowane 26 Czerwca 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 poprose o wytłumaczenie w takim razieZastanów się, jak obrócisz wał o 360 stopni, ile silnik wykona suwów? Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.