Skocz do zawartości

Głowica czy uszczelka ?


vego777
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich,

 

moto: GPZ 500 99r przebieg 50tys (tyle na liczniku ile ma kto to wie..)

 

płyn chłodniczy pracuje wraz z silnikiem - po otwarciu przepustnicy zacznya znacznie mocniej bulgotac co przypomina gotującą się , wrzącą wode. Do tego kopci z kolektora wydechowego.

W oleju nie ma śladów płynu.

 

Pytanie : bardziej prawdopodobna jest uszczelka czy sama głowica ?

czy ktos wie gdzie we wrocławiu można oddać głowice do sprawdzenia i ewentualnego planowania ?

Edytowane przez vego777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw rozbierz. Będzie widać czy to uszczelka. A jeśli nie widać to wtedy szukaj w głowicy. Nie ma co wróżyć. Takie rzeczy tylko w Polsacie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie nie przeczytałem żadnego powodu by zwalać głowice w działajacym motocyklu.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam takiego testera na obecność CO2, w układzie chłodzenia. Mocujesz go w miejsce korka chłodnicy, czy zbiorniczka wyrównawczego, i czekasz chwile obserwując, czy specjalny płyn (w tym testerze) zmienia zabarwienie, z koloru niebieskiego, na zielonkawy. Jeśli tak jest, to ogólnie układ głowica- łączenie z blokiem jest do roboty, i tyle....bez zbędnych domysłów. Reasumując.....jest to konkretne narzędzie- do postawienia konkretnej diagnozy.....zanim zdejmiesz głowice. Nie sugeruje abyś sobie taki tester kupił, ale może jakiś warsztat to posiada- w Twojej okolicy, i mógłbyś to sprawdzić, w normalny sposób. Tak dla 100% pewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak motocykl pracuje to dymi, a w chłodnicy się kotłuje, zwłaszcza jak się doda gazu.

Dymi- co to znaczy? Każdy dymi. Bulgoce? Pompa robi swoją robotę to bulgoce, do tego płyn zbliża sie do temp wrzenia więc co w tym dziwnego? To jeszcze nic nie znaczy. Może najpierw niech to zobaczy ktos kumaty. Dużo płynu ubywa? Jak zakręcisz korek to wywala spod niego powietrze?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...