vego777 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 (edytowane) witam wszystkich, moto: GPZ 500 99r przebieg 50tys (tyle na liczniku ile ma kto to wie..) płyn chłodniczy pracuje wraz z silnikiem - po otwarciu przepustnicy zacznya znacznie mocniej bulgotac co przypomina gotującą się , wrzącą wode. Do tego kopci z kolektora wydechowego.W oleju nie ma śladów płynu. Pytanie : bardziej prawdopodobna jest uszczelka czy sama głowica ?czy ktos wie gdzie we wrocławiu można oddać głowice do sprawdzenia i ewentualnego planowania ? Edytowane 3 Czerwca 2012 przez vego777 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Najpierw rozbierz. Będzie widać czy to uszczelka. A jeśli nie widać to wtedy szukaj w głowicy. Nie ma co wróżyć. Takie rzeczy tylko w Polsacie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Predzej peknieta glowica przy plaszczu wodnym, ale to tak jak napisal Qurim - najpierw trzeba rozebrac zeby sie dowiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Na 90% to ''tylko'' uszczelka, chyba że moto przeszło jakąś exstremę. Niestety - głowica w górę, bo nawet najlepszy mechanik może tylko ''strzelać'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorillaz Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 U mnie jakis czas temu bylo to samo, pomogla wymiana uszczelki i planowanie glowicy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vego777 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 dzięki za odpowiedzi, nie pozostaje nic innego jak ściągać głowice i oddać do jakiegos zakładu na sprawdzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Nie koniecznie, są testery płynu chłodniczego na obecność resztek ze spalin. Polecam poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ale jak motocykl dymi to chyba tester nie potrzebny. Jak zdejmiesz głowicę to będzie widać czy uszczelka puściła czy też nie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Starałem się pokazać metodę leniwą, bez rozbierania silnika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 na razie nie przeczytałem żadnego powodu by zwalać głowice w działajacym motocyklu. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 To u ciebie w gixie też dymi i bulgoce z układu chłodzenia ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Ja używam takiego testera na obecność CO2, w układzie chłodzenia. Mocujesz go w miejsce korka chłodnicy, czy zbiorniczka wyrównawczego, i czekasz chwile obserwując, czy specjalny płyn (w tym testerze) zmienia zabarwienie, z koloru niebieskiego, na zielonkawy. Jeśli tak jest, to ogólnie układ głowica- łączenie z blokiem jest do roboty, i tyle....bez zbędnych domysłów. Reasumując.....jest to konkretne narzędzie- do postawienia konkretnej diagnozy.....zanim zdejmiesz głowice. Nie sugeruje abyś sobie taki tester kupił, ale może jakiś warsztat to posiada- w Twojej okolicy, i mógłbyś to sprawdzić, w normalny sposób. Tak dla 100% pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Skoro płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania (dymienie) to chyba jasne że w drugą stronę dzieje się to samo i w płynie będą spaliny. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 jak motocykl pracuje to dymi, a w chłodnicy się kotłuje, zwłaszcza jak się doda gazu.Dymi- co to znaczy? Każdy dymi. Bulgoce? Pompa robi swoją robotę to bulgoce, do tego płyn zbliża sie do temp wrzenia więc co w tym dziwnego? To jeszcze nic nie znaczy. Może najpierw niech to zobaczy ktos kumaty. Dużo płynu ubywa? Jak zakręcisz korek to wywala spod niego powietrze? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Do tego trzeba sprawdzić czy węże idące do chłodnicy są twarde. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.