Skocz do zawartości

GPZ 500 nie odpala po zdjęciu baku


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jako początkujący właściciel Kawasaki gpz 500 r.95 mam problem z odpaleniem po ściągnięciu baku i założeniu go z powrotem. Motocykl wcześniej palił od kopa, ładnie się wkręcał na obroty przy włączonym ssaniu a później równo chodził. Świece i akumulator są nowe, jest iskra. Próbowałem na pozycji kranika ON i RES i czasem zapala ale nie wkręca się w ogóle i gaśnie po chwili. Co mogłoby być tego przyczyną i jak można by temu zaradzić? Jakiś czas temu miałem to samo ale po jakimś czasie kręcenia zapalił jakby nigdy nić i wszystko było ok póki znowu nie zdjąłem baku. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oba przewody są podłączone z tym że paliwowy faktycznie trochę jest przygnieciony ale nie do tego stopnia żeby paliwo nie mogło się przelewać, z resztą próbowałem też 3 razy zapalić na podłączonym i podniesionym do gory baku tak by wszystko było wyprostowane. Wydaje mi się że może filtr paliwa się zapchał i paliwo dalej nie spływa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary wężyk podciśnienia nie był już pierwszej młodości więc zastąpiłem go nowym, filtr paliwa został usunięty a przewód już nie jest przygnieciony w żadnym miejscu i swobodnie opada w dól. Świece przy okazji zostały wyciągnięte przeczyszczone i wpuściłem kilka kropel benzyny do cylindrów. Zapalił pochodził chwilę i zgasł. Nalanie benzyny bezpośrednio do przewodu paliwowego powoduje zapalanie od kopa z tym ze słabo się wkręca na obroty wiec teraz pytanie brzmi czy to wina kranika, podciśnienia czy zupełnie czegoś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz przewód zasilający gaźniki i włóż do butelki po czym zakręć rozrusznikiem. Jak paliwo nie będzie leciało to masz kranik do wymiany.

 

czyli wypiąc dolną cześć przewodu paliwowego i próbować zapalić ?

jeżeli nie poleci benzyna to kranik cały nowy czy wystarczy kupić dostępny na allegro zestaw naprawczy?

pompy paliwa nie bierze się pod uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra zrob tak:

 

1. odłącz zbiornik, nałóż wężyk podciśnieniowy na kranik i zassaj ustami - jesli leci benzyna to OK, jak nie to przełącz na rezerwe. (czasami w niektorych GPZ psuł się kranik i benzyna leciała tylko na RES.)

2. jeśli wszystko w porządku z kranikiem to weź strzykawkę i nalej strzykawką benzyny do przewodu paliwowego. Załóż bak i spróbuj odpalić. Nie zapomnij o ssaniu.

Jeśli nie odpala to zajrzyj do świec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już wyżej pisałem,

Dobra zrob tak:

 

1. odłącz zbiornik, nałóż wężyk podciśnieniowy na kranik i zassaj ustami - jesli leci benzyna to OK, jak nie to przełącz na rezerwe. (czasami w niektorych GPZ psuł się kranik i benzyna leciała tylko na RES.)

2. jeśli wszystko w porządku z kranikiem to weź strzykawkę i nalej strzykawką benzyny do przewodu paliwowego. Załóż bak i spróbuj odpalić. Nie zapomnij o ssaniu.

Jeśli nie odpala to zajrzyj do świec.

świece jak i akumulator są nowe, a po wlaniu benzyny do przewodu paliwowego odpala od kopa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...