Zino R Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Witam! Drugi sezon jestem posiadaczem f2,bardzo dużo radości sprawia mi ten motocykl,ale odpewnego czasu zauważyłem,że dzieje się coś niepokojącego. Gdy silnik się dogrzeje,bardzo odczuwalnie spada moc.Szczególnie w niskim zakresie obrotów jest słaba jakoranżada.po południu jestem umówiony na wstępne oględziny u owianego sławąmechanika.Proszę jednak Was Bracia i Siostry-być może ktoś miał podobne problemy,o podzieleniesię uwagami...Czego mogę się spodziewać,może to koniec Hondzi??? :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 zbyt ciasne luzy zaworowe Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Zawory ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 (edytowane) zbyt ciasne luzy zaworowe Często jeżdżę na takim placyku manewrowym, i już ktoś mi to sugerował-że zawory.Dzięki Piotr.Zobaczymy co powie znachor.-odezwę się po 17tej. Nie doszło do spotkania niestety. Edytowane 20 Maja 2012 przez zino cbrf2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 To zakup sobie szczlinomierz i sprawdź :). Nie jest to trudne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 To zakup sobie szczlinomierz i sprawdź :). Nie jest to trudne. Limo!Na obecną chwilę nie mam do tego warunków. Gościu obiecał,że do końca tygodnia zajmie się moją Hondzią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Mam wieści od mechanika ,który leczy moją Hondzie-nie najlepsze.Głównym powodem braku mocy jest niestety małe ciśnienie na cylindrach. Nie ma sensu robić remontu ze względu na koszta,więc będę Ją explatowałdo końca.Na pewno lepiej się poczuje po regulacji zaworów i gazników,ale nieuchronnie zbliża siękoniec silnika. Ps.Ciśnienie wynosi,1-82-83-7,94-7,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Ojtam. Tragedii nie ma. Fakt że wartości jakieś niskie się wydają, ale zauważ że nie ma wielkich różnic pomiędzy poszczególnymi cylindrami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 nie zaniedbuj jej, a jeszcze przeżyje Cię ten silnik. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Mniej więcej ciśnienie sprężania spadło o 1/3 na każdym cylindrze. Myślicie, że sama wymiana pierścieni by wystarczyła w tym przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Mniej więcej ciśnienie sprężania spadło o 1/3 na każdym cylindrze. Myślicie, że sama wymiana pierścieni by wystarczyła w tym przypadku? a kto powiedział ze to pierścienie?wymiana pierścieni na starych tłokach spowoduje duże zużycie oleju ale ciśnienia sprężania nie poprawi Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 poprawi ale na krotko, i tak sprawdz zawory...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zino, czy ten mechanik sprawdził sprężanie nie sprawdzając luzów zaworowych? Przecież jak się skasowały to sprężanie będzie uciekać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Wlasnie.Najpierw ustawic luzy, potem sprawdzac sprezanie.Jezeli jest w granicach 8 na wszystkich cylindrach to bym juz noc nie dotykal tylko jezdzil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 9 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Koleś ma taką metodę,że zanim zabierze się do'' rozbiórki '' silnika to mierzy ciśnienie.Na pewno po regulacji też pomierzy.Dzisiaj pod wieczór odbieram sprzęta -zobaczymy czy będzie lepiej :notworthy: :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.