niwy Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Jo.Właśnie wróciłem z traski i zauważyłem pewną niepokojącą rzecz.Wiem że kontrolka oleju w Yamahach, gdy się zaświeci, nie oznacza że brak ciśnienia oleju.Zapomniałem natomiast co oznacza.A problem jest taki że zaczęła mi się zapalać przy naprawdę zwykłym przyspieszaniu i to już przy 6000 obrotach.Kiedyś zapalała się jak go przeciągnąłem do 11.000Olej świeżo zmieniany, nie wycieka, stan jest w normie. Przy okazji zapytam o coś jeszcze:miałem wrażenie że motocykl wibruje bardziej niż zwykle. Po dojechaniu do domu, smarując łańcuch, zauważyłem że obracając kołem w pewnych momentach się "przycina". I nie są to regularne przycinki. Dzięki za wszelkie informacjePzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Jeżeli naprawdę masz prawidłowy poziom oleju należy go zlać do czystego naczynia i wymontować z miski olejowej czujnik poziomu oleju a następnie dobrze go umyć. Zamontować ponownie i zalać olejem do pełnego stanu. Zrobić jazdę testową. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zapomniałem natomiast co oznacza. Poziom oleju. Piotrek napisal wszystko w temacie. Przy okazji zapytam o coś jeszcze:miałem wrażenie że motocykl wibruje bardziej niż zwykle. Po dojechaniu do domu, smarując łańcuch, zauważyłem że obracając kołem w pewnych momentach się "przycina". I nie są to regularne przycinki. Sprawdz czy lancuch nie jest nierownomiernie wyciagniety. Czyli sprawdzasz luz lancucha, przepychasz motocykl o metr, znowu sprawdzasz, znowu przepychasz i sprawdzasz. Jesli w roznych miejscach jest rozny luz to lancuch jest nierownomiernie wyciagniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Problem rozwiązany. Czujnik działa. Okazało się że miałem za mało oleju. Motocykl zjarał mi 200-250ml oleju po 2-3 miesiącach ? Nie jeździłem dużo, dokładnie sprawdzę licznik jutro i zobaczymy ile to km.Dałem ciała i się przyznaje. Według mnie stan oleju był w porządku. Mechanik opowiedział mi dokładnie jak sprawdzał i powiedział że sprawdzał na centralnej nóżce. Mi sie zdawało że w manualu jest wyraźnie napisane żeby NIE sprawdzać na centralnej.Może mi się pomyliło ze sprawdzaniem naciągu łańcucha? Nie wiem, dawno nie zaglądałem.Zgłupiałem już. Może mi ktoś napisać jak sprawdzać stan oleju?! (okienko) PS: mało sypiam, więc może to jest przyczyną Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Przestań się mazać, jesteś wydawałoby się dorosłym facetem a walisz pytania gorsze niż baba... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 oj tam oj tam. wychodzi na to ze nie umiem sprawdzić oleju. Przyznałem się do tego. Ok. odgrzebię manuala -,- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Niwy, na centralce możesz sprawdzać jeśli masz 100% pewności że moto stoi na idealnie płaskiej powierzchni, bo nawet bardzo niewielki przechył zmieni odczyt w okienku. Lepiej jak siedzisz na moto, wtedy wiesz kiedy jest prosto. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.