Skocz do zawartości

Krótki rollgaz do CBR F4


Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję inspiracji na skrócenie zasięgu manetki gazu. Seryjny muszę prawie na dwa razy łapać :)

 

Spotkałem się z opinią, że można jakiś z R6 włożyć, ale tego używanego na allegro prawie nie ma. I mało info na ten temat.

 

Może ktoś ma ktoś z Was jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to rozwiązałem troche inaczej. Założyłem do swojej F4i Sport rolgaz od cbr 600 rr. Jest krótszy i co lepsze nie trzeba nic przerabiać. Jestem pewien, że dostaniesz taki taniej niż ten reduktor z linka. Można też upolować na ebay albo z jakiejś cbr 600/1000 rr z rozbiórki na allegro, rolgaz HRC.

76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy sa reduktory ale w drugą stronę ? Łagodzące odkręcanie manety ? Niekoniecznie na rolgaz i niekoniecznie proste w zalożeniu.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to im większa średnica tej prowadnicy na rolgazie , tym motocykl staje się bardziej agresywny i potrzeba mniej kręcić manetką aby motocykl wkręcił się na obroty. Co do złagodzenia zachowania motocykla, to to samo tylko w drugą stronę.

 

Trzeba też wziąć poprawkę na linki gazu, ponieważ gdy zachce nam się założyć ostrzejszy rolgaz, linki mogą okazać się za krótkie.

Edytowane przez Lukki
76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Siema, odkopie temat... (Już Yuby`ego o to meczyłem) http://allegro.pl/krotki-rolgaz-1-5-kawasaki-zx6r-zx10r-zzr1400-i3803487687.html

co o tym sądzicie? pork jakie miałeś problemy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, odkopie temat... (Już Yuby`ego o to meczyłem) http://allegro.pl/krotki-rolgaz-1-5-kawasaki-zx6r-zx10r-zzr1400-i3803487687.html

co o tym sądzicie? pork jakie miałeś problemy ?

Pasuje do każdego moto?

Jednak parę zł jest jak na testy.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem opcję z rurek do drinków. Kilka przeciętych różnych długości, pierwsza długa, a później krótsze, ale wiadomo = plastik, a tu, jakby nie było mały pierścionek, jak na stówkę na stałe, teoretycznie większa wytrzymałość i nie trzeba się męczyć i linka na bok nie pójdzie..

 

Tylko właśnie...

Sorry, nie do drinków a pcv.



Znalazłem:

http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.php?p=229037

 

A to były dwie opcje. Rurki też działają.

Edytowane przez spiwor

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że tak :)

 

Zmieniłem zębatkę z przodu, jest dobrze.

 

W mieście doszedł zajebisty kop, do tego w trasie stosunek prędkości do zużycia paliwa jest na bardzo dobrym poziomie, mógłbym wariować z tylną ale boję się, że będzie to kosztem prędkości podróżnej, a najbardziej lubię 140-160 km/h, teraz jest dobrze.

Choć wcześniej było lepiej, silnik mniej sie męczył/

 

A jak ma przez krótszy rolgaz mieć lepsze reagowanie, przede wszystkim w mieście to oczywiście, że tak :)

 

No i bym wolał wydać tę stówkę na stałe niż kombinować, tym bardziej, że mi sie nie chce.

 

No i tor w tym roku na pewno ;)

Edytowane przez spiwor

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...