Shinigami Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Słaba ostrość a nie jakość Panie, podpowiem, że lepsze efekty są jak podłożysz dłoń bezpośrednio pod świecę (tylko nie dotykaj) albo po prostu ją na czymś położysz tak żeby podkładka zajmowała więcej niż kadr, bo autofocus nie widzi tak drobnych przedmiotów. Wracając do koloru, jest nieźle ale nadal za bogato. Wcześniej jak sprawdzałeś to zrobiłeś zbyt krótki przejazd żeby ceramika zmieniła kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michoł Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Zakładam się że ten moto cierpi na jakas pierdołe. Silnik to kopia pocisku z hondy DAX. Czytałem troche o tych kopio-silnikach. Podobno gaźniki sa strasznie do luftu. Ustawienie poprawnie mieszanki to kpina. Wibracje powoduja ze gaźnik żyje własnym życiem. Dużo ludzi którzy jeźdżą na tym i maja ochote inwestować przesiadają się na jakiś tam gaźnik mikuni, który podobno da się pożenić do tego króćca ssącego.Proponuje poszukac dokumentacji od hondy. Może dzięki niej rozjaśni parę zagadek odnośnie tej konstrukcji silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Zmiana gaźnika nie jest trudna jeśli dolot jest taki jak w DAX a japoński gaźnik śmiało można nazwać lepszym od podróbki.Wracając do tematu, to raczej nie jest pierdoła skoro poprzedni gaźnik zrobił wylot i to wiele zmieniło a potem jeszcze góra silnika została zmieniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba1983 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Witajcie Odebrałem nowy spasowany tłok do cylindra ,który robiony był na zamówienie.Czym prędzej udałem się do mechanika by jeszcze raz wszystko zamontował i....Pasowanie tłoka okazało się tym razem najlepsze ze wszystkich ( tłok przechodził prawie że idealnie przez cylinder - oczywiście miał malusieńki luz ale nie tak jak wcześniej ponad milimetr tylko 0,020mm).Pierścienie też lepszej jakości, bardziej sprężyste i chyba nawet troszkę szersze.Wszystko zamontowane, olej wymieniony na nowy,no to jazda próbna....I jak myślicie wszystko gra ? Taaa to było by zbyt piękne!Mocy jak nie miał tak nie ma (jeździ identycznie tak jak jeździł przed wymianą starego tłoka - a do tego nie wiedzieć skąd pojawiło się dziwne bzyczenie tak jak by w silniku.Nagrałem to bardzo proszę posłuchajcie może skojarzycie skąd i od czego może pochodzić.Jeden plik jest jak jest na biegu jałowym a na drugim gdy jadę i redukuję biegi - wtedy słychać te dziwne dźwięki ( 13 sekunda i 25 zwróćcie uwagę).Tutaj linki: http://www.sendspace...b/praca-silnika http://www.sendspace...zenie-silnika-1 Oprócz tego w załącznikach daje fotki starego tłoka oraz zaworów (wiecie może dlaczego pierwszy zawór ma kolor czarny, a drugi brązowy?)Nie zdążyłem zrobić zdjęcia cylindra ponieważ był już nasmarowany olejem przed montażem ( ale mechanik powiedział że jest o.k prawie że idealne lusterko).No i najważniejsze - po wymianie tego wszystkiego mechanik pierwsze co to zmierzył kompresję i znowu była kiepska bo tylko 7 barów a powinno być chyba ponad 10-11 najmniej.Została wymieniona uszczelka na nową i sprawdzone że nigdzie nie ucieka, więc moje pytanie - dlaczego cały czas jest taka słaba kompresja jeśli na sto procent nigdzie nie łapie lewego powietrza - gdzie można jeszcze szukać usterki i tak niskiego ciśnienia?Mechanik powiedział że jak żyje to pierwszy raz takie dziadostwo widzi - nie dziwię się już nawet jemu nerwy puszczają, zresztąja też tracę już ochotę do naprawy tego złomu, chętnie bym to sprzedał i miał święty spokój tylko kto to kupi,przecież nawet ślepy zauważyłby że to nie chce jeździć (nie obrażając nikogo).I dlaczego do jasnej cholerki gdy pasowanie jest dobre, to jeździjeszcze gorzej niż na chińskich częściach?Czyżby te części po rozgrzaniu zamiast puchnąć, to kurczą się czy jak ?Ja już na prawdę głupieje...No i co znowu kilka stówek poszło na wyrzucenie w błoto a motorek jak nie jeździł tak już chyba nie będzie....Aha jeszcze tak przy okazji : Kupiłem większą dyszę 0,80 ( to apropo złego wkręcanie się na obroty gdy szybko kręciłem manetką - pisałem o tym problemie wcześniej.Niestety wymiana nie pomogła, zaczęło go zalewać więc z powrotem zamontowana została 0,76).Powiedzcie mi proszę co to może być za odgłos z silnika i gdzie można szukać przyczyny tak słabej kompresji ?Może uda mi się zrobić go chociaż na chwilę , to sprzedałbym to od razu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zaciekawiła mnie opinia mechanika, "cylek ok bo wygląda jak lustro" czy przypadkiem tam nie było glazingu o którym ostatnio mowa w temacie Tamki? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zrób próbę olejową Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba1983 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 (edytowane) Czarekmbx możesz mi podać link do tematu na priv lub tutaj? Jutro skontaktuję się z mechanikiem i zapytam bo nie wiem.Zikowski próba olejowa została zrobiona - ( mechanik wlał olej strzykawką i ciśnienie nie zwiększyło się, było takie same !) Edytowane 16 Maja 2012 przez ryba1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 w takim razie głowicę pod "lupę" ,bo możesz mieć pękniętą skoro ma słabe ciśnienie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Ryba podliczasz sobie ile kasy wtopiłeś w naprawy i częsci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/154026-czym-konczy-sie-jazda-na-jednym-cylindrze-czyli-specjalny-przypadek-glazingu/ Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba1983 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Kurcze teraz już sam nie wiem, gdy oglądałem go to u góry miał lekki osad - zapytałem się co to jest, ale mechanik powiedział że to nagar.Natomiast dalej już był gładziutki bez rysek i wyglądał jak lusterko.Jutro zapytam się dokładnie.Raaza wiem że wtopiłem dużo kasy i nerwów, do tego raty jeszcze spłacam do teraz - jednym słowem panowie skośnooki załatwili mnie na amen.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Jak głowica jest już w silniku to mechanik dał dupy nie sprawdzając jej na wycieki. Dobrą metodą jest położyć ją równo do góry dnem i zalać naftą/benzyną a potem zostawić. Jeśli z czasem ubędzie towaru to jest uszkodzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zdjecie glowicy pokazuje biala swiece i rdzawy zawor wydechowy - oznaki za ubogiej mieszanki.Glowice trzeba zdjac i sprawdzic luzy zaworow w prowadnicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Specjaliska ze mnie żadna, mysle jednak że to cudo nie pojedzie ci lepiej na chwilę obecną. A cisnienia sprężania nie masz bo przecieka zaworami, to taka analogia do tego co było w moim moto. Zawory :) Jeden jest czarny bo chłodzi się dobrze, zimny i sadze na nim sie nie dopalają, to dolotowy. A ten brązowy to wylotowy, dostaje troszkę biedak. Mysle też że ogledziny świecy nie pomogą wiele, bo skoro wiesz że ciśnienie znika, to tym samym cały proces spalania jest uposledzony i świeca może byc nawet kolorowa :) Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michoł Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Widzę że twój mechanik ma mało doświadczenia.Powiem ci jak masz sobie poradzić ze sprawdzeniem szczelności głowicy. Dół masz juz zrobiony bo mówisz że po próbie olejowej jest takie samo ciśnienie.Weź głowice na płytę traserską bądź na równie płaska powierzchnię. Między głowice na podłoże połóż kawał grubej gumy i zepnij jakimś pasem głowice razem z ta guma do tej płyty. Pompuj powietrze przez gniazdo świecy zapłonowej.Zakładam się że gładzie grzybków zaworowych bądź powierzchnie gniazd nie są dobrze dotarte, przez co nie ma szczelności.Jak będziesz tłoczyć powietrze to sprawdzisz gdzie syczy, wtedy dojdziesz czy ssący czy wydech jest nieszczelny. O docieraniu gniazd zaworowych chyba nie musze tłumaczyć jak się robi, bo mechanik powinien już wiedzieć o co chodzi (chyba że pi*da a nie mechanik). Może byc też tak ze zawór dostał po głowie ot tłoka i jest krzywy gdzybek, wtedy trzeba by go wymienić.Skup się na głowicy, tu jest gdzieś problem. Walcz, trzymam kciuki żebyś nareszcie pojeździł tym sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.