Sante Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Witam. Spalanie w mojej gpz ostatnio wyniosło około 7.5 litra na setkę. Raczej poruszam się drogami szybkiego ruchu, poza większymi miastami. Obroty rzadko są większe niż 7-8 tys. Czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 To moze byc kilka drobnych spraw jak brudny filtr powietrza, zapieczone zaciski, za malo napompowane opony -wszystko co zwiaksza opory ruchu, albo utrudnia przeplyw powietrza w ukladzie zasilania.Moze byc rowniez zuzyte, lekko cieknace ssanie, zaworki iglicowe w gaznikach, ktore nie trzymaja w 100%jak rozniez zuzyta membrana w kraniku paliwa, puszczajaca paliwo do wezyka podcisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 I takie rzeczy mogą tak diametralnie zwiększyć spalanie? Pamiętam że kiedyś udało mi się schodzić do 4 litrów (co prawda jeździłem do 5-6 tys. obrotów). Większość rzeczy sprawdzałem, jutro jeszcze przejrzę kranik i jak znajdę czas to gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 u mnie na początku zeszłego sezonu też miałem wyniki 7,5litra przy spokojnej jeździe. Z tym, ze w tamtym okresie jeździłem na krótkich dystansach po mieście. Jak więcej latałem po trasie to spalanie spadło, ale i tak musiałem zajrzeć w gaźniki. BTW pierwszy zbiornik wyjeżdżony w tym sezonie. Po krótkich obliczeniach znowu wyszło mi 7L/100km. Wyjeżdżę jeszcze jeden i zobaczę jak teraz wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 A jak jest teraz u was temoeratura ???Bo to tez ma wplyw na spalanie.przez dluzsze rozgrzewanie sie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Ostatnio było dość ciepło (w okolicach 15 st. ), nawet nie musiałem używać ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 u mnie w trasie jest problem ze złapaniem optymalnej temp. Trochę to trwa. Za to jeżdżąc po mieście nie ma większego problemu. Nawet jak ostatnio było cos koło +15st. to włączył mi się wentylator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Ostatnio było dość ciepło (w okolicach 15 st. ), nawet nie musiałem używać ssania. Pewnie tu jest pies pogrzebany,po Twojej wypowiedzi wnioskuje ze masz za bogata mieszanke skoro przy 15*C nie uzywasz ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 To teraz pytanie jak zmienić skład mieszanki w japońcu? Najpierw wypadało by zajrzeć po takiej trasie jaką robisz z owym spalaniem do świec i sprawdzić jaki mają kolor i czy są jednakowo wypalone bo gdy kranik będzie puszczał jedna napewno musi być gorzej wypalona a wręcz ciemna. A twoja gpz jaki ma przebieg i ile km robisz rocznie? Może masz już powycierane iglice i wypadało by jakieś zestawy naprawcze zakupić. Poza tym świece też wypadało by wymienić bo jeżeli mają już za sobą spory przebieg to zamiast spalać część paliwa będzie szła w kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 (edytowane) Macie racje Panowie, nie spojrzałem na to od tej strony. Ssanie musiałem używać tylko rano, jak odpalałem popołudniu to wszystko elegancko chodziło. Jak zdobędę klucze to sprawdzę stan świec, nie mam pojęcia kiedy ostatnio były wymieniane. Na razie pogoda u mnie niestety nie sprzyja naprawom (mam zadaszone miejsce na powietrzu a temperatura była dość niska) Co do przebiegów to mam ją od października zeszłego roku. Na liczniku ma ok. 33 tys. w co w ogóle nie wierzę bo to rocznik '92. Edytowane 31 Marca 2012 przez Sante Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 To teraz pytanie jak zmienić skład mieszanki w japońcu? Normalnie :P Sante - sprawdz poziom paliwa w gaznikach, czy Ci nie kopci na czarno i czy nie masz jakis nieszczelnosci. 7 litrow w tym sprzecie to za duzo. Tym bardziej w trasie. Proponuje Ci wykrecic swiece - jesli sa czarne to znaczy ze masz za bogata mieszanke (tak obstawiam), a jak normalne to szukaj wycieku z przewodow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Moje kawasaki pali 8.5l (styl jazdy nie ma większego znaczenia) ; ciągle się przymierzam do regulacji luzów zaworowych ale póki co trudno z funduszami a jak tylko są to na CPN błędne koło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Moje kawasaki pali 8.5l (styl jazdy nie ma większego znaczenia) ; ciągle się przymierzam do regulacji luzów zaworowych ale póki co trudno z funduszami a jak tylko są to na CPN błędne koło..Moze tez zapominasz wylaczac ssania? Albo jezdzisz na jednym garze... Nie wiem co trzeba zrobic zeby tak palilo. Mi max spalil 7,5 w zime jezdzac na dystansach 8km w jedna strone. Wiec praktycznie tylko na rozgrzewanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 (edytowane) Tak przy okazji, to ja wcześniej założyłem podobny temat :) i może przydać się koledzehttp://forum.motocyk...wasaki-gpz-500/ pracuje na 2 gary; ssanie wyłączam, oczywiściezapalam na zaciśniętym po 20s ruszam i po 150m zmniejszam do połowy po 300wyłączam z grubsza jakoś tak Edytowane 4 Kwietnia 2012 przez losiak59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Pewnie tu jest pies pogrzebany,po Twojej wypowiedzi wnioskuje ze masz za bogata mieszanke skoro przy 15*C nie uzywasz ssania. A co powiesz na moją XJ 600 która też odpala bez ssania w lecie a pali mniej niż wszystkie inne znane mi egzemplarze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.