JanuszK30 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Musisz zwedzic jakiemus malcowi pistolet na strzalki zakonczone przyssawka i tego uzywac :) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Witam po przerwie, problem rozwiązany, rozmagnesowałem popychacze i juz nie ciągną płytek do góry. opisz proszę sposób w jaki rozmagnesowałeś te szklanki ?koledzy mający podobne problemy chętnie skorzystają Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 O ile moja fizyka stoi na jako takim poziomie, to drobne przedmioty rozmagnesowywuje się poprzez potrzymanie ich chwile przy cewce którą zasilamy prądem zmiennym. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 A taką cewkę posiadam przy mojej lutownicy transfomatorowej. Nalezy albo przytrzymac mozliwie blisko dany przedmiot albo blisko niego wykonywac lutownica kołowe ruchy i stopniowo oddalać. Płytki siedzą elegancko sprawdzałem 2 razy po przejechaniu kilku km i po kilku set. Natomiast pojawił sie kolejny problem. Nie mamy pojecia czym wczesniej byl zalany silnik, wiec wlalem castrola 10w40 polsytnetyk poniewaz nie bylo motula. Po zrobieniu kilku km silnik kazda szparką i dziurą się poci a z pod pokrywy zaworów przy ostrym hamowaniu potrafi skapnąc na kolektory i na postoju kopci i smierdzi nie milosiernie dodatkowo silnik głosniej pracuje niz przed wymiana, jesli odpale zimny po nocy silnik to ladnie cichutko chodzi ale po rozgrzaniu oleju troche sobie chrobocze tu i tam. Po zdjeciu pokrywy i nalozeniu cienkiej warstwy sylikonu(tak jak serwisówka zaleca przy uzywanej uszczelce) odpornego na wys temp dalej sie poci. Jakies pomysly na to pocenie? czy zalac gęstrzy olej? silnik wg licznika ma ok 50tyś nie pamietam dokladnie Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Jeśli coś cieknie to nie z winy oleju lecz z winy uszczelek, trzeba dać nowe uszczelki i powinno być po problemie. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Albo porozkręcany jest. Ja bym posprawdzał wszystkie śruby z kluczem dynamometrycznym w ręku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Uszczelka pod cylindrami nowa, uszczelka pod glowica nowa, wszystko dociagniete kluczem dynamometrycznym. Jeśli kupywać gęstszy olej to jaki? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Są półsyntetyki 20W50. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 A taką cewkę posiadam przy mojej lutownicy transfomatorowej. Nalezy albo przytrzymac mozliwie blisko dany przedmiot albo blisko niego wykonywac lutownica kołowe ruchy i stopniowo oddalać. Płytki siedzą elegancko sprawdzałem 2 razy po przejechaniu kilku km i po kilku set. Natomiast pojawił sie kolejny problem. Nie mamy pojecia czym wczesniej byl zalany silnik, wiec wlalem castrola 10w40 polsytnetyk poniewaz nie bylo motula. Po zrobieniu kilku km silnik kazda szparką i dziurą się poci a z pod pokrywy zaworów przy ostrym hamowaniu potrafi skapnąc na kolektory i na postoju kopci i smierdzi nie milosiernie dodatkowo silnik głosniej pracuje niz przed wymiana, jesli odpale zimny po nocy silnik to ladnie cichutko chodzi ale po rozgrzaniu oleju troche sobie chrobocze tu i tam. Po zdjeciu pokrywy i nalozeniu cienkiej warstwy sylikonu(tak jak serwisówka zaleca przy uzywanej uszczelce) odpornego na wys temp dalej sie poci. Jakies pomysly na to pocenie? czy zalac gęstrzy olej? silnik wg licznika ma ok 50tyś nie pamietam dokladnieCzyli ty kupiłeś motocykl i dopiero pierwszy raz po zakupie zmieniasz olej ? Wcześniej pracował dobrze a teraz jak klekot styrany za przeproszeniem? Coś mi się to nie podoba szczerze mówiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Nie czytales od poczatku, nie ja kupilem a moj znajomy tą kawe. Po kupnie zrobił nią może max 20km i wstawił do garażu. Teraz zjechał do PL i chce wszystko powymieniać. A że nie było motula kupiłem mu castrola, no ale się zaczął pocić spod uszczelek cylindra i głowicy. Nie mocno ale smużki oleju co jakiś czas widać nie wku**iało by mnie to gdyby nie to ze jak zbierze sie tego oleju i kapnie na kolektory to dymi i smierdzi. Jeśli chodzi o oleje 20w50 półsytentyczne znalazlem Valvoline a Motul ma dedykowane do V'ek reszta mineralne.... Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Mozesz wlewac gęstsze nic to nie da.. Myslisz ze Motul to taki luxus ?? Wyzsza cena od Castrola daje tylko komfort psychicznypozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Jeśli chodzi o oleje 20w50 półsytentyczne znalazlem Valvoline a Motul ma dedykowane do V'ek reszta mineralne.... Ja znalazłem valvoline i bel ray. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 z tymi olejami to dziwna sprawa , znajomy sprowadzil od Anglii honde xr 400 , pracowala pieknie - do poki nie zmienil olleju na syntetyka ... po paru set km tak zlopala olej i kopica ze musial tlok wymieniac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 ta kumpla zx9r też angol, w porównaniu z moją chodziła ciszej.Mam jeszcze parę pytań:- skąd można kupić fajki do niej? bo kable wn widziałem w larssonie w przystepnych cenach ale fajka 220zl są gdzieś jakieś zamienniki? I po czym poznac ze bedzie pasowac w otwór głowicy ta fajka? srednica, dlugosc itd..- jak uszczelnić końcówke tlumika z kolektorami na łączeniu? nie ma tam uszczelki powinna być gumowa koszt nowej to 90-100zl ;O - czy aby sprzęgło hydrauliczne chodziło lżej trzeba mieć miękkie sprezyny w koszu? aktualne maja duzo zwojów wydaje mi się że są z tych "twardszych" stąd ten opór przy wciskaniu klamki, w porównaniu z sprzęgłem w vfr800 czy ducati 750 to tam można 1 palcem Oraz ostatnia kwestia czy to normalne że przy synchronizacji jeśli wszystkie zawory maja odpowiedni luz gaźniki wyczyszczone to po ustawieniu takiego samego podcisnienia na klapach i przegazowaniu jeden gaźnik np para 3 i 4 miedzy sobą się rozjeżdzała ? i na nowo synchro? śruby od regulacji przepustnic sa osadzone na sprezynach dociskowych i watpie zeby sie odkręcały. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 z tymi olejami to dziwna sprawa , znajomy sprowadzil od Anglii honde xr 400 , pracowala pieknie - do poki nie zmienil olleju na syntetyka ... po paru set km tak zlopala olej i kopica ze musial tlok wymieniac.Znam osobiście trzy przypadki i to właśnie z Anglii , wyglądają dokładnie tak jak opisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.