Skocz do zawartości

zx9r 95r wypadajace plytki zaworowe


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po przerwie, problem rozwiązany, rozmagnesowałem popychacze i juz nie ciągną płytek do góry.

 

opisz proszę sposób w jaki rozmagnesowałeś te szklanki ?

koledzy mający podobne problemy chętnie skorzystają

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile moja fizyka stoi na jako takim poziomie, to drobne przedmioty rozmagnesowywuje się poprzez potrzymanie ich chwile przy cewce którą zasilamy prądem zmiennym.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A taką cewkę posiadam przy mojej lutownicy transfomatorowej. Nalezy albo przytrzymac mozliwie blisko dany przedmiot albo blisko niego wykonywac lutownica kołowe ruchy i stopniowo oddalać.

 

Płytki siedzą elegancko sprawdzałem 2 razy po przejechaniu kilku km i po kilku set. Natomiast pojawił sie kolejny problem. Nie mamy pojecia czym wczesniej byl zalany silnik, wiec wlalem castrola 10w40 polsytnetyk poniewaz nie bylo motula. Po zrobieniu kilku km silnik kazda szparką i dziurą się poci a z pod pokrywy zaworów przy ostrym hamowaniu potrafi skapnąc na kolektory i na postoju kopci i smierdzi nie milosiernie dodatkowo silnik głosniej pracuje niz przed wymiana, jesli odpale zimny po nocy silnik to ladnie cichutko chodzi ale po rozgrzaniu oleju troche sobie chrobocze tu i tam. Po zdjeciu pokrywy i nalozeniu cienkiej warstwy sylikonu(tak jak serwisówka zaleca przy uzywanej uszczelce) odpornego na wys temp dalej sie poci. Jakies pomysly na to pocenie? czy zalac gęstrzy olej? silnik wg licznika ma ok 50tyś nie pamietam dokladnie

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A taką cewkę posiadam przy mojej lutownicy transfomatorowej. Nalezy albo przytrzymac mozliwie blisko dany przedmiot albo blisko niego wykonywac lutownica kołowe ruchy i stopniowo oddalać.

 

Płytki siedzą elegancko sprawdzałem 2 razy po przejechaniu kilku km i po kilku set. Natomiast pojawił sie kolejny problem. Nie mamy pojecia czym wczesniej byl zalany silnik, wiec wlalem castrola 10w40 polsytnetyk poniewaz nie bylo motula. Po zrobieniu kilku km silnik kazda szparką i dziurą się poci a z pod pokrywy zaworów przy ostrym hamowaniu potrafi skapnąc na kolektory i na postoju kopci i smierdzi nie milosiernie dodatkowo silnik głosniej pracuje niz przed wymiana, jesli odpale zimny po nocy silnik to ladnie cichutko chodzi ale po rozgrzaniu oleju troche sobie chrobocze tu i tam. Po zdjeciu pokrywy i nalozeniu cienkiej warstwy sylikonu(tak jak serwisówka zaleca przy uzywanej uszczelce) odpornego na wys temp dalej sie poci. Jakies pomysly na to pocenie? czy zalac gęstrzy olej? silnik wg licznika ma ok 50tyś nie pamietam dokladnie

Czyli ty kupiłeś motocykl i dopiero pierwszy raz po zakupie zmieniasz olej ? Wcześniej pracował dobrze a teraz jak klekot styrany za przeproszeniem? Coś mi się to nie podoba szczerze mówiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytales od poczatku, nie ja kupilem a moj znajomy tą kawe. Po kupnie zrobił nią może max 20km i wstawił do garażu. Teraz zjechał do PL i chce wszystko powymieniać. A że nie było motula kupiłem mu castrola, no ale się zaczął pocić spod uszczelek cylindra i głowicy. Nie mocno ale smużki oleju co jakiś czas widać nie wku**iało by mnie to gdyby nie to ze jak zbierze sie tego oleju i kapnie na kolektory to dymi i smierdzi.

 

Jeśli chodzi o oleje 20w50 półsytentyczne znalazlem Valvoline a Motul ma dedykowane do V'ek reszta mineralne....

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi olejami to dziwna sprawa , znajomy sprowadzil od Anglii honde xr 400 , pracowala pieknie - do poki nie zmienil olleju na syntetyka ... po paru set km tak zlopala olej i kopica ze musial tlok wymieniac.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta kumpla zx9r też angol, w porównaniu z moją chodziła ciszej.

Mam jeszcze parę pytań:

- skąd można kupić fajki do niej? bo kable wn widziałem w larssonie w przystepnych cenach ale fajka 220zl są gdzieś jakieś zamienniki? I po czym poznac ze bedzie pasowac w otwór głowicy ta fajka? srednica, dlugosc itd..

- jak uszczelnić końcówke tlumika z kolektorami na łączeniu? nie ma tam uszczelki powinna być gumowa koszt nowej to 90-100zl ;O

- czy aby sprzęgło hydrauliczne chodziło lżej trzeba mieć miękkie sprezyny w koszu? aktualne maja duzo zwojów wydaje mi się że są z tych "twardszych" stąd ten opór przy wciskaniu klamki, w porównaniu z sprzęgłem w vfr800 czy ducati 750 to tam można 1 palcem

 

Oraz ostatnia kwestia czy to normalne że przy synchronizacji jeśli wszystkie zawory maja odpowiedni luz gaźniki wyczyszczone to po ustawieniu takiego samego podcisnienia na klapach i przegazowaniu jeden gaźnik np para 3 i 4 miedzy sobą się rozjeżdzała ? i na nowo synchro? śruby od regulacji przepustnic sa osadzone na sprezynach dociskowych i watpie zeby sie odkręcały.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi olejami to dziwna sprawa , znajomy sprowadzil od Anglii honde xr 400 , pracowala pieknie - do poki nie zmienil olleju na syntetyka ... po paru set km tak zlopala olej i kopica ze musial tlok wymieniac.

Znam osobiście trzy przypadki i to właśnie z Anglii , wyglądają dokładnie tak jak opisujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...