Skocz do zawartości

CBR 600 F4 nie odpala -gaźniki zalewają


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni walcze z uruchomieniem F4 na gaźnikach. Świece maja mocna iskre, pompa podaje paliwo a jednak motocykl strasznie sie zalewa. Za kazdym razem gdy koncze krecic rozrusznikiem slychac bulgotanie paliwa w gaznikach. Gdy wykrece swiece -zawsze sa mokre a podczas krecenia paliwo strumieniami tryska na zewnatrz (z cylindrow)

Najgorsze ze juz chyba sporo paliwa poszlo do oleju :/

Gazniki rozbieralem na drobne czesci i nic nie budzi niepokoju. Zaworki iglicowe ladnie dzialaja i zamykaja doplyw, wszystkie dysze drożne, membrany oraz iglice w idealnym stanie. Sruba do skladu mieszanki wg serwisowki.

Co odpowiada za lanie paliwa z komory plywakowej do gardzieli?

Prosze o pilna pomoc, bo caly czas siedze w garazu i nie moge tego rozkiminic.

Edytowane przez michal750
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa może być zle ustawiony na pływakach.

Jak sprawdzałeś czy zaworki zamykają dopływ?

Odpowiedzią na twoje pytanie będzie: DYSZA GŁÓWNA

To ta pod iglicą.

Dziwi mnie tylko dlaczego wszystie gary Ci zalewa

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni walcze z uruchomieniem F4 na gaźnikach. Świece maja mocna iskre, pompa podaje paliwo a jednak motocykl strasznie sie zalewa. Za kazdym razem gdy koncze krecic rozrusznikiem slychac bulgotanie paliwa w gaznikach. Gdy wykrece swiece -zawsze sa mokre a podczas krecenia paliwo strumieniami tryska na zewnatrz (z cylindrow)

Najgorsze ze juz chyba sporo paliwa poszlo do oleju :/

Gazniki rozbieralem na drobne czesci i nic nie budzi niepokoju. Zaworki iglicowe ladnie dzialaja i zamykaja doplyw, wszystkie dysze drożne, membrany oraz iglice w idealnym stanie. Sruba do skladu mieszanki wg serwisowki.

Co odpowiada za lanie paliwa z komory plywakowej do gardzieli?

Prosze o pilna pomoc, bo caly czas siedze w garazu i nie moge tego rozkiminic.

 

Fakt że świece dają jak napisałeś mocną iskrę nakazuje wymianę świec na nowe dedykowane do tego modelu.

W pierwszym kroku wymień olej na nowy nawet w zimnym silniku.

Przed zamontowaniem nowych świec wypada silnik przedmuchać rozrusznikiem bez świec w głowicy(powinny być założone w fajki i dobrze masowane ) i bez gaźników w kolektorach ssących.

Dopiero później montujesz świece i kręcisz rozrusznikiem (powinien się na sekundę odezwać ) i dopiero jeżeli gaźniki nie ciekną zamontować i odpalić na kilka minut aż do uzyskania pełnej temperatury.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaze 2 filmiki aby dokladniej naswietlic problem:

 

Motocykl czasami odpali ale chodzi tylko na wolnych obr lub na ssaniu. Po lekkim dodaniu gazu od razu go zalewa, ale trudno sie dziwic skoro na powierzchni przepustnicy czeka kałuża benzyny (1 filmik)

Na 2 filmiku slychac ten bulgot paliwa i widac jak paliwo ciurkiem leci na przepustnice.

 

zikowski: byc moze sie myle ale w F4 chyba nie ma mozliwosci ustawienia poziomu paliwa.

 

Panie Piotrze wymienialem kilka kompletow swiec i na kazdym zachowuje sie tak samo. Olej oczywiscie wymienie ale jak tylko rozwiaze problem zalewania. Nie chcialbym aby nowy swiezy olej zostal zalany kilkoma litrami benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zikowski: byc moze sie myle ale w F4 chyba nie ma mozliwosci ustawienia poziomu paliwa.

 

Jest taka możliwość,a jego wartość to 13,7mm na każdym pływaku

Dysze główne na 1 i 4 garze są 132,a na 2 i 3-135.

Pisząc,że rozkręciłeś gaziory w mak mogłeś pomylić dysze

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem Ci krótką instrukcję jak odpalić ten silnik i co?

osobiście nie wierzę abyś dotychczas wymienił kilka kompletów NOWYCH świec w tym silniku :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie, nie wymienialem nowych kompletow, ale dobre i sprawdzone. Szkoda mi wydawac 100 zl by zalac nowe swiece i wyrzucic do kosza. To samo sie tyczy nowego oleju :/ Jak tylko usune usterke, powymieniam wszystko.

Bo idac Panskim tokiem myslenia: jak wymienie swiece i olej na nowe to gazniki przestana zalewac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie, nie wymienialem nowych kompletow, ale dobre i sprawdzone. Szkoda mi wydawac 100 zl by zalac nowe swiece i wyrzucic do kosza. To samo sie tyczy nowego oleju :/ Jak tylko usune usterke, powymieniam wszystko.

Bo idac Panskim tokiem myslenia: jak wymienie swiece i olej na nowe to gazniki przestana zalewac?

 

A nie szkoda Ci silnika jak go odpalisz na 4 cylindry i będzie smarowany mieszanką paliwo-olej?

 

Napisałem wyraźnie, że pierwsza próba odpalenia na nowych świecach powinna się odbyć bez gaźników zamontowanych w króćce ssące ale podłączonych do węża pompy paliwa i wtedy sobaczysz czy na prawdę zaworki trzymają tak jak twierdziłeś.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale gadka :angry: , szkoda to jak krowa do studni nas.. bo ani wody ani gnoju. Chłopie piszą Ci jak ludzie co jak zrobić a tobie szkoda? to po co piszesz skoro i tak nie słuchasz?

 

zawory nie trzymają, iglice pomylone i finał. Masz czarno na białym, więc rękawy do góry i ogień do roboty, a nie tracisz czas przed kompem na mędrkowanie :)

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo tak pisać ale jakby jeden z drugim miał wydać parę stówek na kilka kompletów świec i kilka baniek oleju to ciekawe czy by nie próbował "druciarstwa"

 

Niestety nie da się dupy podetrzeć szkłem.

Odpali na starym oleju i pół roku będzie płakał, że Honda robi dziadoskie silniki bo mu panewka stuka

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od samego kręcenia rozrusznikiem aż tyle beny nie pójdzie do oleju

Po pierwsze nie wiesz ile kręcił a walczy już tym dość długo. Po drugie nie wiesz w jakim stanie ma olej obecnie, po 3 to nie wiesz ile tej benzyny już tam jest. A po 4 leje mu się całkiem fajnie, zakładam że masz ze 3 litry oliwki w układzie dolej szklankę wachy i zadaj później relację :)

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...