Syrek Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Allle , w sumie to nie polecam laczków jakie mam w swoim moto - nie kleją , jak tylko znajdę się kołoniego to powiem co to za model , na pewno Metzeler .A dziś mam wyebane , kupiłem tanią wódkę i drogą colę i mysle o nowych doznaniach: Jaki Metzeler nie kleji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 O takie: 180/55R17 Metzeler Roadtec Z6I takie (choć z przodu nic złego zasadniczo sie nie działo): 120/70R17 Metzeler Roadtec Z6 Na zimno są drewniane , stary kapec (nie pamiętam jaki bo już zutylizowany) z 2007r lepiej się trzymał niż nówki Z6 z 18 tygodnia 2011 . Nawet po kilkudziesięciu kilosach cos jest nie halo przy ciasniejszych łuczkach . Nie tak to sobie wyobrażałem. Może jescze nie rozjeżdżone dobrze (z 1000-1500km) . Qrwa , juz nie wiem , latało się wcześniej na różnych sprzętach z róznymi oponami i jakoś tak z tyłu mniej nerwowo było :banghead: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 te metlezery mialy chyba 3 czy 4 miejsce w rankingu top opon , naprawde dziwne bo nad ich zakupem tez myslalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 to szukam 190 jednak, a ta 180 opchne koledze do jego horneta, (znow pare stowek w plecy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Nad czym sie tu spuszczać? Jak już założyłeś to jeździj, jeśli faktycznie używasz tego motocykla do toczenia się. Tylko weź poprawkę, że będzie się troche inaczej zachowywał w winklach. Przenoszę do "Co kupić" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) Stary, stary bardzo stary. :bigrazz:Ja jeździłem na XX na Z6, i było całkiem fajnie, udało się nawet wydechy zeszlifować. O takie i u tego gościa kupiłem http://archiwumalleg...1728068378.html Przyszły i wyglądały jak nówki , frędzle , nadlewki i naklejki , co tu dużo więcej gadać. DOT1411 z przodu , 1811 z tyłu . Czy jest opcja ze dostałem jakąs wiekową hujnie z "przebitym" DOT ? Wiadomo cos o firmie i tym sprzedawcy? Edytowane 5 Lutego 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Komplet za 350zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Hehe , nie to cena za sztuke , na przód, tył 399 złociszy. Cena wydawała się dobrą , ludzie brali , ja nie mogłem się połapac w tych wszytskich opiniach , no to na zasadzie "a za czym ta kolejka stoi to ja też stane" - kupiłem. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 O takie: 180/55R17 Metzeler Roadtec Z6I takie (choć z przodu nic złego zasadniczo sie nie działo): 120/70R17 Metzeler Roadtec Z6 Na zimno są drewniane , stary kapec (nie pamiętam jaki bo już zutylizowany) z 2007r lepiej się trzymał niż nówki Z6 z 18 tygodnia 2011 . Nawet po kilkudziesięciu kilosach cos jest nie halo przy ciasniejszych łuczkach . Nie tak to sobie wyobrażałem. Może jescze nie rozjeżdżone dobrze (z 1000-1500km) . Qrwa , juz nie wiem , latało się wcześniej na różnych sprzętach z róznymi oponami i jakoś tak z tyłu mniej nerwowo było :banghead: A nie mówiłem? :mellow: Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) Echh..A jaka jest różnica między Z6 a Z6 Interact ?Jestem daleko od paździerza i nie moge stwierdzić czy mam Interact czy tylko Z6 ...A jeżeli któraś z nich nie ma prawa mieć DOT1411 to która? U tego samego gościa kupiłem tez tył http://archiwumalleg...1728068379.htmlSprzedający oponki123 Edytowane 5 Lutego 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Pierdzielicie, przy takiej jeździe jaką preferuję Paweł na 180 motocykl będzie poręczniejszy i tyle. Do granicy przyczepności i tak nie dojdzie więc taki rozmiar wyjdzie tylko na plus. 10mm to dopuszczalna granica zmiany rozmiaru w tylnej oponie. Nawet na torze ludzie kombinują zamieniając rozmiary w takich granicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Zostawić opony takie jakie są zakupione i nie ma co "psuć śliny", tym bardziej bez potrzeby generować koszty. Swoją drogą K1 nadaje się do turystyki, całkiem przyjemnie połyka kilometry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Zostawić opony takie jakie są zakupione i nie ma co "psuć śliny", tym bardziej bez potrzeby generować koszty. Swoją drogą K1 nadaje się do turystyki, całkiem przyjemnie połyka kilometry Ale nie przy prędkościach 90-120 ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.