szynszyll Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 (edytowane) tylko po co? Temperatura Średnia temperatura w styczniu w Wielkiej Brytanii jest nieco wyższa od zera: waha się od 1-2 °C w centrum Szkocji do 5 °C w Kornwalii. W wyniku działania adwekcji morskiej temperatura zimą może dojść nawet do 17-18 °C w północnej Walii, natomiast w wyniku działalności fenów w północnej Szkocji temperatura może wynieść nawet 22 °C. aut na gazniku nalezy szukac juz tylko w muzeum. Edytowane 25 Stycznia 2012 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 pala się opary a nie benzyna, w wyższej temp lepiej odparowuje jak jest ciepłe, większość aut ma połączony kolektor ssący z ukł chlodzenia, tylko auta sa przeznaczone do jazdy zimą a motocykle nie zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 w podgrzewaniu paliwa jako takiego nie widze sensu - nie spotkalem sie z czyms takim w ukladach wtryskowych. BMW e30 silnik M40B18 podgrzewany chłodziwem kolektor ssący w okolicy przepustnicy,Opel Vectra silnik C20NE ta sama historia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 (edytowane) pisze o ukladach wtryskowych w motocyklach. jaki jest cel takiego ogrzewania kolektora w samochodach nie wiem - nalezaloby sie zastanowic a najlepiej zasiegnac fachowej wiedzy badz rady fachowca - ogrzewanie powietrza podawanego do silnika jest niekorzystne bo zmniejsza jego gestosc - stad idea intercoolerow. nie wiem co przemawia za takim ogrzewaniem dolotu. Edytowane 25 Stycznia 2012 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 C20NE tu chodzi o podgrzanie kanału odmy, jak tego nie będzie w przepustnica oblepi się papką z par oleju.a tak sobie ładnie wędruje z "wiatrem" do cylindrów Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 (edytowane) No i się wyjaśniło Edytowane 25 Stycznia 2012 przez Nezer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 pisze o ukladach wtryskowych w motocyklach. W ukladach wtryskowych motocykli nie stosuje sie - tylko w gaznikowcach.Nie interesowalem sie nigdy tym problemem wiec musialem zajrzec do literatury. Problem wystepuje i jest zwiazany nie tylko z temperatura, ale przede wszystkim wilgotnoscia powietrza.Jak juz poprzednio pisalem w gazniku nastepuje gwaltowny spadek temperatury powietrza ( o okolo 20 c )co przy odpowiednim nasyceniu powietrza wigocia prowadzi do oblodzenia okolic przepustnic uchylnych.Doprowadza do zmniejszenia mocy a w skrajnych przypadkach staniecia silnika.Zniknie razem z gaznikami :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 I o tą wilgotność powietrza chodzi, tak mi się wydaje. Bo motocykle w UK często mają takie podgrzewanie. Niby zimy nie są ostre, ale wilgotność czyli wilgoć dostaje się wszędzie, nawet w okolice gaźników. Zmrozi lekko i już jest problem bo szron na gaźnikach. Miałem to w RF600 i w GSX600F w UK. Odłączyłem i różnicy nie zauważyłem. PS.Ciepłe paliwo lepiej paruje = lepiej miesza się z powietrzem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 (edytowane) Toć ja jeżdże moim polonezem 1,6 gle na gażniku- dobre rozwiązania, i proste (jakoś lubię tę starą technikę), w porównaniu z obecnymi, z którymi mam do czynienia na codzień, we współczesnych samochodach. Tak już jest z tą nowszą (drogą) techniką, że przy naprawie, i diagnostyce bez interfejsu obd, ani rusz. Taki dodatkowy podgrzewacz, ma na celu podgrzanie kolektora ssącego, aby paliwo odparowując po drodze do cylindra, dobrze się wymieszało z powietrzem, a intercoolery stosuje się tam gdzie jest zastosowane doładowanie mechaniczne, czyli turbina. U mnie w suzuki też nie ma takich podgrzewaczy, ponieważ odcinek między gażnikiem a głowicą jest krótki, i króciec łączący te elementy siłą rzeczy musi się nagrzać od temperatury głowicy, zwłaszcza że to olejak. Tak więc chodzi o podgrzanie paliwa, które wtedy lepiej odparowuje w kolektorze, i miesza się z powietrzem, tworząc idealną mieszankę lotno-palną. Edytowane 28 Stycznia 2012 przez KARDAN-IN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.