Skocz do zawartości

ktm exc 300 2t 2010r


Rekomendowane odpowiedzi

U nas jeździ 3 ktm 525 yz-f 250 , honda cr 250 , husaberg 500, Ja osobiście raczej wybierał bym w kawie albo ktm jak już , nie twierdzę , że HONDA / YAMAHA to zły sprzęt lecz każdy ma swoje upodobania jednemu pasuje 4pak drugiemu 2pak innemu honda innemu ktm itd.. każdy ma własne upodobanie .

Co do wyboru to nie ma dużego w Pomorskim i okolicach , jestem po 4 oglądaniach motorów łącznie około 1000km i każdy okazał się "niezbyt sprawnym silnikiem" , że tak to ujmę , dodam , że każdy był powyżej 08r i jeden kat 07. Co do ludzi sprzedających przekonani byli , że motor 100% sprawny , być może ich nie wiedza co w silniku siedzi lub zwykłe nabieranie nabywców powoduje moją niechęć ..

Jak bym wiedział , że trafię na pewniaka to może bym się , wypuścił gdzieś w polskę po sprzęt ..

Jeździłem 2t ponad rok myślę , że czas pojeździć następny rok 4pakiem i zdecydować co bardziej mi leży :flesje:

 

Chociaż powiem szczerze , że kusi mnie ta 300 kata w 2t , gdyby nie to spalanie ..

Edytowane przez creawe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że trzeba się liczyć że crossówka cały czas musi być w ruchu. Zagrzebiesz się w jakimś bajorze , 2 -3 minuty rycia i płyn gotuje. W 2T tego nie ma raczej, a jeśli jest to o wiele dłużej to trwa

nie jezdzimy za bardzo po bagnach, ale czy enduraki exc/wr/crfx mają inne chłodzenie od sx/yz/crf? z tego co wiem mają to samo

Co do wyboru to nie ma dużego w Pomorskim i okolicach , jestem po 4 oglądaniach motorów łącznie około 1000km

popatrz po autoryzowanych serwisach, u nas serwis kata/yamahy prowadzi mały komis, są tam sprzęty przez nich serwisowane i pewne, ceny oczywiście wieksze niz na allegro, ale lepiej dac pare zł wiecej i miec pewny zakup np.

http://www.nmr.pl/index.php?module=product_info_page&id=235&cat_id=9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej dać trochę więcej i mieć pewniaka niż się kajdanić niepotrzebnie w jakieś remonty na start ..

dzwoniłem tam gościu odebrał który zajmuje się częściami , zadzwonię tam jutro i dowiem się dokładnie co było robione w motocyklu

 

530 to trwałe sprzęty?

Edytowane przez creawe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enduraki exc/wr/crfx mają inne chłodzenie od sx/yz/crf? z tego co wiem mają to samo

 

enduraki mają parę KM mniej i inną charakterystykę oddawania mocy i to sporo poprawia bilans cieplny...w porównaniu yzf/wrf yzf kręci ,,wyżej''....exc 520 nie ma problemów z tempratura, a sx520 bardzo łatwo ugotować w piaskownicy (a sporo ich u mnie w łódzkim lata w sumie duża moc, niska cena, lekki :D )

 

widzę że budżet masz pokaźny i szukasz czegoś młodego rozważ crf450x -młody motocykl, wtrysk, niewiele ich narazie ale negatywnych opini nie słyszałem, w dakarze leciały

mały bak raptem 7l ale spalanie pewno niewielkie-wtrysk.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie tylko wersja six days posiada wentylator. Sporo ludzi montuje wentylatory w ktm-ach, podobno ktm 530 łatwo ugotować...w mojej ekipie lata kilka 530-tek i nigdy nikt nie ugotował sprzęta nawet pałując w bagnie, fakt faktem zdarza się że termostat się podwiesi i wtedy może się zagotować. Latałem poprzedni sezon na 530 2009 rok, sprzęt fajny, trwały, mocny i elastyczny. Bolączki to padające hydrauliczne napinacze łańcucha rozrządu w początkowych modelach czyli 2008 i 2009, problemy z paleniem z guzika(nie we wszystkich), fabryczna wada pierścieni tłokowych co przekłada się na spalanie oleju(po wymianie na zamiennik wszystko wporządku). Pozatym super sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stówka eurpejska

czy 400-500 zł

 

najszybciej zagotujesz 2T ale jest bardziej odporne, poznać można gdy sam zaczyna jechać, tylko biegiem zdusisz

Jeździłem całe życie na 2T, zawsze latając z 4T i wszyscy mieli problemy z gotowaniem poza mną. Zdarzyło mi się raz czy dwa ale yzf, czy crf gotowały się notorycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam na zdjęcia z serwisu , prawdopodobnie wyruszę w następnym tygodniu po tego kata

do Lublina? ładna wycieczka...

 

jak sie zgodzą to sam ci moge pstryknac parę fot, bo remontuję swojego kata i często tam wpadam, ogladałem go wczoraj i wyglada na malo smigany, bede tam w przyszłym tygodniu

 

powiem ci tak: ten serwis jest bardzo stary, pionierzy w offroadzie, nie uznają druciarstwa, ceny mają wysokie, ale nie słyszałem zeby ktos był niezadowolony, takze ta 530 napewno nie jest miną bo nie mogą sobie pozwolić na utratę zaufania

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem całe życie na 2T, zawsze latając z 4T i wszyscy mieli problemy z gotowaniem poza mną. Zdarzyło mi się raz czy dwa ale yzf, czy crf gotowały się notorycznie.

 

mój znajomy ma 525 bez wentylatora , w łebie na wydmach widziałem jak moto się gotuje :) , drugi ma z wentylatorem i wszystko ok ..

 

 

do Lublina? ładna wycieczka...

 

jak sie zgodzą to sam ci moge pstryknac parę fot, bo remontuję swojego kata i często tam wpadam, ogladałem go wczoraj i wyglada na malo smigany, bede tam w przyszłym tygodniu

 

powiem ci tak: ten serwis jest bardzo stary, pionierzy w offroadzie, nie uznają druciarstwa, ceny mają wysokie, ale nie słyszałem zeby ktos był niezadowolony, takze ta 530 napewno nie jest miną bo nie mogą sobie pozwolić na utratę zaufania

 

jeżeli miałbyś możliwość sprawdzenia go to daj mi znać , podam ci nr kom na pw , jednak jest trochę km z 1200 będzie , dobrze by było jak by ktoś mógłby sprawdzić go na miejscu ;)

 

Przejrzyj dokładnie tą 530-tkę bo nie wygląda ona na 90 godz., albo była strasznie tyrana przez 90 godz.

 

Po czym to wnioskujesz ?

Edytowane przez creawe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem całe życie na 2T, zawsze latając z 4T i wszyscy mieli problemy z gotowaniem poza mną. Zdarzyło mi się raz czy dwa ale yzf, czy crf gotowały się notorycznie.

 

widocznie w łodzi jest inny klimat

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...