ventura Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam! Może ktoś mi odpowie. Bandit 1200 2003r.Zauważyłem że pod prawym deklem silnika tym co przykrywa zapłon zbiera sie olej. Zdjełem pokrywe i polał się olej spod tego dekla, cały impulsator i reszta aż się świeci bo olej tam krąży.I teraz pytanie, posypał się simering na wale czy tam olej poprostu ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 nie raz słyszałem to pytanie:)tak ma być. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Jeszcze jedno mam pytanko.Tym razem chodzi o gaźniki. Moto kupiłem na jesieni z francji i nie wiem czy ktoś tam w nich nie babrał z zestawem dyno bo chyba dostaje za dużo wahy. Ogólnie przy puszczeniu gazu mam wrażenie że cały cykl spalania obywa się w tłumiku bo tak strzela jak w sylwestra ale to szczegół. Istotniejszą sprawą jest to że przy dodaniu gazu i utrzymaniu obrotów na 2000 prycha, kuśtyka i dźwięki z niego wychodzą jakby zaciągał jakieś dodatkowe porcje paliwa. Na jałowym biegu jest dobrze i w całym wyższym zakresie obrotów też. Niedawno robił też tak na biegu jałowym i się zalewał.Sprawdziłem i wymieniłem wszystkie zaworki iglicowe bo dwa puszczały. I zaczął na wolnych obrotach chodzić dobrze a całe zjawisko przeniosło się wyżej.Jeszcze kilka pytań technicznych. Podajcie ludzie wymiary dysz gaźnika to obadam czy nie są pozamieniane. I czy fabryczna iglica ma regulacje czy tylko te z dyno? Bandit 1200 S 2003r. Ostatnie pytanie. Może mi ktoś naświetlić regulacje tych śrub w gaźnikach wkręconych od strony filtra paliwa od dołu?To są od składu mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 proszę :) http://www.scribd.com/doc/36047175/2001-Suzuki-Bandit-1200-Service-Manual Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 (edytowane) Czy oryginalne iglice gaźników od B12 2003 r mają nacięcia do regulacji położenia ich wysokości? Edytowane 4 Kwietnia 2012 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Każda iglica to ma . a w Twoim bandziorze masz prawdopodobnie za duży "przewiew" , założyłes przelot bez zmiany filtra powietrza? Rzuć okiem na świece , wrzuć fotke , pomożemy . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Fotki wrzuce w miarę jak najszybciej.Wydech mam oryginał,świece nowe,zaworki iglicowe nowe, przebieg 33000 :rolleyes: ale coś koło tego.Zanim wymieniłem zaworki zrobiłem 100km i na koniec padł bo lały na dwa gary jak cholera.Dolałem wahy i mnie poraziło. Bo opindolił równe 10l na 100km ze średnią prędkością 120 na trasie. Tak więc wszystkie zaworki nowe, czekam na nowy filtr powietrza i będzie drugi pomiar. Ssanie chyba zamyka,przynajmniej optycznie,hamulce nie blokują. Ale pocieszyłeś mnie z iglicami.Myśle że tu jest pies pogrzebany bo świece ogólnie były dość ciemne więc jeżeli po wymianie filtra powietrza nic się nie poprawi to zajme się nimi w następnej kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Do czyszczenia gaźniki, regulacja składu mieszanki, na końcu można podpiąć pod waku i zobaczyć synchro. B1200 powinno palić na spokojnie jakieś 7l/100. PS. Witam kolegę z Iławy :) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Witam również :) .A więc jeśli chodzi o ciąg dalszy po tych zabiegach to sprawa wygląda tak. Wczoraj polecieliśmy do Gietrzwałdu,zrobiłem 115 km w dwie strony.Zimno jak cholera było i jeszcze padało więc całą trase zrobiliśmy spacerowo praktycznie nie przekraczając 100km/h. Zalałem przed wyjazdem do pełna i tak samo jak wróciłem. Oczom ciężko było uwierzyć bo weszło niespełna 5l wahy.Tyle spalił na 115 km. Czyli przy "normalnej" jeździe w słoneczny letni dzień w 7 powinna się sprawa zamknąć. Tym samym dołączyłem do grona niewielu ludzi którzy twierdzą że bandzior zejdzie poniżej 5l/100, potwierdzam to możliwe.A co do gaźników to moment jakby kuśtykania pozostał przy około 2000 obr/min. I mam wrażenie że jakoś w tym momencie go zalewa. Ktoś mi naświetli sprawę regulacji na tych śrubach w gaziorach zaznaczonych strzałkami? Ustawia się je wykręcając o ileś obrotów? I za co one odpowiadają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Witam również :) .A więc jeśli chodzi o ciąg dalszy po tych zabiegach to sprawa wygląda tak. Wczoraj polecieliśmy do Gietrzwałdu,zrobiłem 115 km w dwie strony.Zimno jak cholera było i jeszcze padało więc całą trase zrobiliśmy spacerowo praktycznie nie przekraczając 100km/h. Zalałem przed wyjazdem do pełna i tak samo jak wróciłem. Oczom ciężko było uwierzyć bo weszło niespełna 5l wahy.Tyle spalił na 115 km. Czyli przy "normalnej" jeździe w słoneczny letni dzień w 7 powinna się sprawa zamknąć. Tym samym dołączyłem do grona niewielu ludzi którzy twierdzą że bandzior zejdzie poniżej 5l/100, potwierdzam to możliwe.A co do gaźników to moment jakby kuśtykania pozostał przy około 2000 obr/min. I mam wrażenie że jakoś w tym momencie go zalewa. Ktoś mi naświetli sprawę regulacji na tych śrubach w gaziorach zaznaczonych strzałkami? Ustawia się je wykręcając o ileś obrotów? I za co one odpowiadają?Powiem tak, skoro nie wiesz co z tymi śrubami począć, to ich nie dotykaj, bo służą do regulacji składu mieszanki, co ma ogromny wpływ na pracę silnika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 To są śruby regulujące skład mieszanki na wolnych obrotach.W wielu instrukcjach piszą aby tego nie dotykać ale jeżeli już ktoś nimi kręcił to należy każdą z nich kolejno delikatnie wkręcić do wyczuwalnego oporu i wykręcić o 3 obroty. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 To są śruby regulujące skład mieszanki na wolnych obrotach.W wielu instrukcjach piszą aby tego nie dotykać ale jeżeli już ktoś nimi kręcił to należy każdą z nich kolejno delikatnie wkręcić do wyczuwalnego oporu i wykręcić o 3 obroty. Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Nie mam w naturze babrać w czymś bez potrzeby odnośnie odpowiedzi piętro wyżej.Ale nie jestem ostatnim laikiem w mechanice i poruszam się w świecie moto tyle że żaden z kumpli nie był w stanie logicznie mi na to odpowiedzieć bo wszyscy wychodzimy z założenia że jak coś chodzi to lepiej to zostawić w spokoju i nie szukać wrażeń.A w moim bandziorze przed sprzedażą ewidentnie ktoś babrał w gaźńikach i próbuje to doprowadzić do ładu.Jedyne co przychodzi mi do głowy żeby to skorygować to na podstawie wyglądu świec bo innej opcji żeby te śruby ustawić nie widzę poza wspomnianym ustawieniem przez Piotra.Dzięki zatem kolego Piotrze za info,sprawdze przy najbliższej okazji na ile ktoś tam zapuścił wodze fantazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Jedyne co przychodzi mi do głowy żeby to skorygować to na podstawie wyglądu świec bo innej opcji żeby te śruby ustawić nie widzę poza wspomnianym ustawieniem przez Piotra. Nic Ci to nie da, bo te śruby regulują skład mieszanki do 1/4 otwarcia przepustnicy. Później za skład odpowiedzialna jest iglica. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Myślę że przy wyjściu zaraz z wolnych obrotów za czkawkę odpowiedzialna jest śruba składu mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Nic Ci to nie da, bo te śruby regulują skład mieszanki do 1/4 otwarcia przepustnicy. Później za skład odpowiedzialna jest iglica. Zgadza się ale nic innego narazie mi nie przychodzi.A odkręcając te śruby od składu mieszanki zwiększamy przepływ powietrza czy paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.