Lidkus Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jakbyś czytał ze zrozumieniem to juz z gaźnikami sie uporałem i nie ma tego efektu co na filmiku wcześniej. Śruba od obrotu wkręcona i reaguje na obroty. Przepustnice się zamykają prawidłowo. Jedyny problem jaki pozostał to z rosnącymi na dobrze rozgrzanym silniku obrotami i falowaniu ich. Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jakbyś czytał ze zrozumieniem to juz z gaźnikami sie uporałem i nie ma tego efektu co na filmiku wcześniej. Śruba od obrotu wkręcona i reaguje na obroty. Przepustnice się zamykają prawidłowo. Jedyny problem jaki pozostał to z rosnącymi na dobrze rozgrzanym silniku obrotami i falowaniu ich. a ja Cię chętnie czytam bo Twój upór nie ma nic wspólnego z mechaniką :icon_biggrin: a raczej z psychiką. Na telefoniczną prośbę mechanika samochodowego ponownie otwieram ten temat z ciekawości co jeszcze można poradzić na ten temat.Jeżeli po uzyskaniu temperatury pracy obroty samoczynnie rosną i do tego falują to nadal jest problem z gaźnikami czyli nie uporałeś się z nimi bo nie potrafisz. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Minęło kilka dni i co dalej? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Pewno autor poszedł swoją drogą w naprawie moto, uznając nasze rady za herezje :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Każdy robi tak, jak lubi. Ja uwielbiam obsesyjnie kiedy byle śruba, czy nakrętka wraca na swoje miejsce, zwłaszcza przy takich elementach, jak w tym temacie. Zalecam ponowny dokładny przegląd gażników, zgodnie z procedurą postępowania, przy obsłudze gażników+ wstępna, i końcowa regulacja, a silnik będzie pracował należycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) nie zdazylismy przywyknac do krzykaczy, ktorzy najpierw deklaruja chec generalnych remontow, nastepnie rzucaja sie jak Świety Wit by ostatecznie w konfrontacji z cenami czesci zamiennych, brakiem doswiadczenia, poziomem komplikacji naprawy i wlasna ignorancja i agresja dac sobie siana? co kilka tygodni pojawia sie kolejny bledny rycerz, ktory grozi publicznie, ze on ten remont zrobi! grzecznie tlumaczy sie Mu, ze to nie tak, ze to nie takie proste itd. Don Kiszot zawsze wie lepiej i jeszcze sie obraza, ze sie ludzie w czolo pukaja. nigdy - powtarzam - NIGDY - na tym forum nie doczekalem sie rzetelnej relacji z prawidlowo przeprowadzonego remontu przez takiego klienta. nabije piany i w najlepszym przypadku zniknie. ot taki folklor - zosia samosia ;) Edytowane 29 Stycznia 2012 przez szynszyll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) nie zdazylismy przywyknac do krzykaczy, ktorzy najpierw deklaruja chec generalnych remontow, nastepnie rzucaja sie jak Świety Wit by ostatecznie w konfrontacji z cenami czesci zamiennych, brakiem doswiadczenia, poziomem komplikacji naprawy i wlasna ignorancja i agresja dac sobie siana? co kilka tygodni pojawia sie kolejny bledny rycerz, ktory grozi publicznie, ze on ten remont zrobi! grzecznie tlumaczy sie Mu, ze to nie tak, ze to nie takie proste itd. Don Kiszot zawsze wie lepiej i jeszcze sie obraza, ze sie ludzie w czolo pukaja. nigdy - powtarzam - NIGDY - na tym forum nie doczekalem sie rzetelnej relacji z prawidlowo przeprowadzonego remontu przez takiego klienta. nabije piany i w najlepszym przypadku zniknie. ot taki folklor - zosia samosia ;). Edytowane 29 Stycznia 2012 przez rafael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 rafael nie wnosisz nic nowego swoim postem, a ja chciałbym się dowiedzieć kto dzisiaj przerwał mi spożywanie niedzielnego rodzinnego obiadu telefonując z ogromymi pretensjami o zamknięty temat. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) kto dzisiaj przerwał mi spożywanie niedzielnego rodzinnego obiadu telefonując z ogromymi pretensjami o zamknięty temat.To trzeba byc małym znudzonym prostym chujkiem zeby taki manewr odwalić, i to w dzień wolny :banghead: Edytowane 29 Stycznia 2012 przez janosikkk Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 jak zwał tak zwał ale się nie pokazał od czasu odblokowania tematu :biggrin:Ps. u nas mówimy mały ciulik ale wychodzi na to samo Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam ponownie ;]W swojej 9 przeprowadziłem już generalny remont + tuning tak jak chciałem.Zawory były w tolerancji wg manuala więc je dotarłem i po wlaniu benzyny nie puszczały.Cylindry dałem do honowania bez zbierania materiału u siebie w mieście + kupiłem oryginalne made in japan pierścienie.W chwili obecnej motocykl chodzi bez zarzutu wg swiecy colortune taki jak na broszurce.Zalałem go jakims tanim mineralnym olejem zrobiłem moze 20km i na tym koniec bo pizga niezmiernie i nie da sie jezdzic.Jak sie ociepli to go jeszcze po docieram i zmienie raz jeszcze olej na mineral moze z 200km a pozniej zaleje motulem v300Motocykl ciagnie do przodu jak lokomotywa. W planach mam jeszcze wiele zmian i modów/kitów do wdrozenia np:-Zamontować sportowe kolektory-zmiana pompy oleju, pierwsze modele zx9 oraz zxr 750 mialy z tym problem jest to do zrobienia-zmodyfikowany airbox-felgi zx10r-wahacz zx10r itd.. To w takim razie proszę teraz o nie zamykanie tego tematu skoro ktoś o to prosił, jak tylko coś nowego sie wykluję to dam znać na forum oraz wstawię photostory z operacji. Lewa. Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabul Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 (edytowane) i co panowie spece ?? to ja jestem tym gościem od telefonu !! Spec Mechanik - chyba tylko teoretyczny przez internet... chciałbym jeszcze się dowiedzieć co za wadę konstrukcyjną w tym modelu ma głowica ?? skoro już napisałeś to wyjaśnij co to za wada konstrukcyjna i co takiego trudnego jest w montażu głowicy ? Edytowane 25 Lutego 2012 przez tabul "wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkachmądrość z duszy czerp, nie tylko z podwórka" Kocham Życie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Motocykl nie ma wady konstrukcyjnej w głowicy. A jedynie w słabym smarowaniu jestem na etapie zdobycia informacji od pewnego goscia ktory przygotowuje silniki na sbk/wsbk/ama. Wiele razy przerabial silniki zxr 750/zx7r/zx9r . Jak się czegoś dowiem to odgrzeję tego kotleta. Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 i co panowie spece ?? to ja jestem tym gościem od telefonu !! Spec Mechanik - chyba tylko teoretyczny przez internet... chciałbym jeszcze się dowiedzieć co za wadę konstrukcyjną w tym modelu ma głowica ?? skoro już napisałeś to wyjaśnij co to za wada konstrukcyjna i co takiego trudnego jest w montażu głowicy ?A więc ujawnił się cwaniaczek nadużywający telefonu :biggrin:Ze względu na Twoją bezczelność inni użytkownicy nie dowiedzą się o wadzie konstrukcyjnej głowicy w tym modelu a tego forum i po nastąpieniu awarii będą Ci ogromnie wdzięczni.Dotyczy to także następnego fachowca od remontów kapitalnych głowicy polegających na dotarciu zaworów :biggrin:podzielam całkowicie zdanie szynszyla - niektórym nie warto pomagać bo nie zasługują na pomoc. Ps. założył byś się o ten pewnik na temat głowicy ? ma czy nie ma wady konstrukcyjnej? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 (edytowane) Lidkus a co z falowaniem po remoncie ustało i obroty wolne są jak należy? Edytowane 26 Lutego 2012 przez gozdzik77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi