Skocz do zawartości

Kawasaki zx9r - 1100-2000 obr. problem


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakbyś czytał ze zrozumieniem to juz z gaźnikami sie uporałem i nie ma tego efektu co na filmiku wcześniej.

 

Śruba od obrotu wkręcona i reaguje na obroty.

 

Przepustnice się zamykają prawidłowo.

 

Jedyny problem jaki pozostał to z rosnącymi na dobrze rozgrzanym silniku obrotami i falowaniu ich.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś czytał ze zrozumieniem to juz z gaźnikami sie uporałem i nie ma tego efektu co na filmiku wcześniej.

 

Śruba od obrotu wkręcona i reaguje na obroty.

 

Przepustnice się zamykają prawidłowo.

 

Jedyny problem jaki pozostał to z rosnącymi na dobrze rozgrzanym silniku obrotami i falowaniu ich.

 

a ja Cię chętnie czytam bo Twój upór nie ma nic wspólnego z mechaniką :icon_biggrin: a raczej z psychiką.

 

Na telefoniczną prośbę mechanika samochodowego ponownie otwieram ten temat z ciekawości co jeszcze można poradzić na ten temat.

Jeżeli po uzyskaniu temperatury pracy obroty samoczynnie rosną i do tego falują to nadal jest problem z gaźnikami czyli nie uporałeś się z nimi bo nie potrafisz.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Każdy robi tak, jak lubi. Ja uwielbiam obsesyjnie kiedy byle śruba, czy nakrętka wraca na swoje miejsce, zwłaszcza przy takich elementach, jak w tym temacie. Zalecam ponowny dokładny przegląd gażników, zgodnie z procedurą postępowania, przy obsłudze gażników+ wstępna, i końcowa regulacja, a silnik będzie pracował należycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zdazylismy przywyknac do krzykaczy, ktorzy najpierw deklaruja chec generalnych remontow, nastepnie rzucaja sie jak Świety Wit by ostatecznie w konfrontacji z cenami czesci zamiennych, brakiem doswiadczenia, poziomem komplikacji naprawy i wlasna ignorancja i agresja dac sobie siana?

 

co kilka tygodni pojawia sie kolejny bledny rycerz, ktory grozi publicznie, ze on ten remont zrobi! grzecznie tlumaczy sie Mu, ze to nie tak, ze to nie takie proste itd. Don Kiszot zawsze wie lepiej i jeszcze sie obraza, ze sie ludzie w czolo pukaja.

 

nigdy - powtarzam - NIGDY - na tym forum nie doczekalem sie rzetelnej relacji z prawidlowo przeprowadzonego remontu przez takiego klienta. nabije piany i w najlepszym przypadku zniknie. ot taki folklor - zosia samosia ;)

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zdazylismy przywyknac do krzykaczy, ktorzy najpierw deklaruja chec generalnych remontow, nastepnie rzucaja sie jak Świety Wit by ostatecznie w konfrontacji z cenami czesci zamiennych, brakiem doswiadczenia, poziomem komplikacji naprawy i wlasna ignorancja i agresja dac sobie siana?

 

co kilka tygodni pojawia sie kolejny bledny rycerz, ktory grozi publicznie, ze on ten remont zrobi! grzecznie tlumaczy sie Mu, ze to nie tak, ze to nie takie proste itd. Don Kiszot zawsze wie lepiej i jeszcze sie obraza, ze sie ludzie w czolo pukaja.

 

nigdy - powtarzam - NIGDY - na tym forum nie doczekalem sie rzetelnej relacji z prawidlowo przeprowadzonego remontu przez takiego klienta. nabije piany i w najlepszym przypadku zniknie. ot taki folklor - zosia samosia ;)

.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafael nie wnosisz nic nowego swoim postem, a ja chciałbym się dowiedzieć kto dzisiaj przerwał mi spożywanie niedzielnego rodzinnego obiadu telefonując z ogromymi pretensjami o zamknięty temat.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto dzisiaj przerwał mi spożywanie niedzielnego rodzinnego obiadu telefonując z ogromymi pretensjami o zamknięty temat.

To trzeba byc małym znudzonym prostym chujkiem zeby taki manewr odwalić, i to w dzień wolny :banghead:

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ;]

W swojej 9 przeprowadziłem już generalny remont + tuning tak jak chciałem.

Zawory były w tolerancji wg manuala więc je dotarłem i po wlaniu benzyny nie puszczały.

Cylindry dałem do honowania bez zbierania materiału u siebie w mieście + kupiłem oryginalne made in japan pierścienie.

W chwili obecnej motocykl chodzi bez zarzutu wg swiecy colortune taki jak na broszurce.

Zalałem go jakims tanim mineralnym olejem zrobiłem moze 20km i na tym koniec bo pizga niezmiernie i nie da sie jezdzic.

Jak sie ociepli to go jeszcze po docieram i zmienie raz jeszcze olej na mineral moze z 200km a pozniej zaleje motulem v300

Motocykl ciagnie do przodu jak lokomotywa. W planach mam jeszcze wiele zmian i modów/kitów do wdrozenia np:

-Zamontować sportowe kolektory

-zmiana pompy oleju, pierwsze modele zx9 oraz zxr 750 mialy z tym problem jest to do zrobienia

-zmodyfikowany airbox

-felgi zx10r

-wahacz zx10r itd..

 

To w takim razie proszę teraz o nie zamykanie tego tematu skoro ktoś o to prosił, jak tylko coś nowego sie wykluję to dam znać na forum oraz wstawię photostory z operacji.

 

Lewa.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

i co panowie spece ?? to ja jestem tym gościem od telefonu !! Spec Mechanik - chyba tylko teoretyczny przez internet... chciałbym jeszcze się dowiedzieć co za wadę konstrukcyjną w tym modelu ma głowica ?? skoro już napisałeś to wyjaśnij co to za wada konstrukcyjna i co takiego trudnego jest w montażu głowicy ?

Edytowane przez tabul

"wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkach

mądrość z duszy czerp, nie tylko z podwórka" Kocham Życie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl nie ma wady konstrukcyjnej w głowicy. A jedynie w słabym smarowaniu jestem na etapie zdobycia informacji od pewnego goscia ktory przygotowuje silniki na sbk/wsbk/ama. Wiele razy przerabial silniki zxr 750/zx7r/zx9r . Jak się czegoś dowiem to odgrzeję tego kotleta.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co panowie spece ?? to ja jestem tym gościem od telefonu !! Spec Mechanik - chyba tylko teoretyczny przez internet... chciałbym jeszcze się dowiedzieć co za wadę konstrukcyjną w tym modelu ma głowica ?? skoro już napisałeś to wyjaśnij co to za wada konstrukcyjna i co takiego trudnego jest w montażu głowicy ?

A więc ujawnił się cwaniaczek nadużywający telefonu :biggrin:

Ze względu na Twoją bezczelność inni użytkownicy nie dowiedzą się o wadzie konstrukcyjnej głowicy w tym modelu a tego forum i po nastąpieniu awarii będą Ci ogromnie wdzięczni.

Dotyczy to także następnego fachowca od remontów kapitalnych głowicy polegających na dotarciu zaworów :biggrin:

podzielam całkowicie zdanie szynszyla - niektórym nie warto pomagać bo nie zasługują na pomoc.

 

Ps. założył byś się o ten pewnik na temat głowicy ? ma czy nie ma wady konstrukcyjnej?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...